2020/04/08

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۰ (اطلاعیه و فراخوان های استخدامی)

استخدام بانک تجارتدر راستای اطلاع رسانی آزمون های استخدامی و مصاحبه، بخش اخبار استخدامی وبگاه تاپ سوال بدین منظور همیشه فعال و زنده است و هر یک از صفحات مربوط استخدام نهاد، سازمان، بانک، شرکت و … می باشد. استخدام بانک تجارت از این صفحه به اطلاع داوطلبان و متقاضیان خواهد رسید. اخبار استخدامی این بانک جهت سال ۱۴۰۰ مورد بازنگری کلی قرار گرفته است تا جدیدترین اطلاعیه ها در دسترس قرار گیرد.

وبگاهی که جهت اطلاع از اخبار استخدامی بانک تجارت برگزیدید تلاش بسیار زیادی را در این حوزه بکار می گیرد و علاوه بر بخش اطلاعیه ها در زمینه تولید منابع مطالعاتی چون سوالات استخدامی بانک تجارت و چگونگی قبولی در آزمون های مصاحبه و گزینش پیشگام می باشد. به محض انتشار اطلاعیه پذیرش نیرو از سوی بانک های کشور، داوطلبان متقاضی را مطلع و تا آخرین مرحله آزمون در کنار آنها هستیم.


استخدام بانک تجارت سال ۱۴۰۰

بانک تجارت در سال ۱۳۹۸ فقط در دو استان فراخوان جذب نیرو صادر نمود و استخدام های قبلی آن هم به سال های اخیر بر می گردد و حالا برای سال ۱۴۰۰ فراخوانی صادر شود از همین بخش اطلاع رسانی آن در دستور کار قرار می گیرد.


دی سال ۹۸ – بانک تجارت در یکی از استان ها نیرو جذب می نماید

بانک تجارت در استان کردستان به جهت تامین نیروی نسانی خود در رشته های حقوق، حقوق جزاء و حقوق خصوصی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد با برگزاری آزمون مصاحبه و … از افراد واجد شرایط پذیرش به عمل می آورد. داوطلبان می بایست رزومه خود را که مشخصات آن مشخص شده است به آدرس ایمیل مورد نظر ارسال نمایند. جهت اطلاع دقیق و کامل از این فراخوان، متقاضیان به پایگاه اینترنتی بانک تجارت مراجعه نمایند.


مهر ماه ۹۶ – استخدام بانک تجارت

بانک تجارت از میان متقاضیان آقا و خانم دارای شرایط که عرض می نماییم با برگزاری مصاحبه تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی استخدام می نماید. شرط استخدام این آزمون بانک تجارت فارغ التحصیل روزانه از دانشگاه های تهران ، صنعتی شریف ، شهید بهشتی و امیرکبیر می باشد و رشته های تحصیلی در نظر گرفته شده عبارتند از مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، مدیریت راهبردی و آینده پژوهی، مدیریت فناوری اطلاعات

متقاضیان می توانند برای ارسال مدارک لازم از ایمیل barnamerizi@tejaratbank.ir استفاده نمایند.


۲۰ فروردین ۹۶ – جذب نیروی بانک تجارت در سال ۱۳۹۶

بانک تجارت برای تکمیل نیرو انسانی در بخش متصدی امور بانکی (متصدی دریافت و پرداخت ‏‏- تحویلدار) از بین افراد مرد و زن واجد شرایط برای رشته های حسابداری ، علوم اقتصادی ، مدیریت ، بانکداری و امور بانکی ، مهندسی صنایع ، مهندسی کامپیوتر ، آمار و ریاضی دعوت به عمل می آورد. منابع آزمون معارف اسلامی ، ادبیات و نگارش اداری ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی ، مهارت های ICDL  ، هوش و استعداد تحصیلی است و برای بخش تخصصی برای هر رشته نود سوال در نظر گرفته می شود.

ثبت نام آزمون استخدام بانک تجارت از طریق سایت اینترنتی بانک تجارت انجام می پذیرد و زمان در نظر گرفته شده نام نویسی از تاریخ بیست و ششم فروردین تا سوم اردیبهشت ماه می باشد. برای چاپ کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۶/۳/۲ تا ۹۶/۳/۳ اقدام نمایند و آزمون در تاریخ ۹۶/۳/۵ برگزار می گردد.


آزمون استخدامی بانک تجارت در سال ۱۳۹۵

بانک تجارت از میان فارغ التحصیلان دانشگاه های تهران، شهید بهشتی ، علامه طباطبایی ، صنعتی شریف ، تربیت مدرس به جهت تامین نیروی انسانی موردنیاز خود استخدام به عمل می آورد. رشته های تحصیلی این فراخوان مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، حسابداری و حسابرسی می باشد.


بانک تجارت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی