2019/08/10

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شرکت های فولاد کشور (استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان)

با سلام و درود به کاربران تاپ سوال که امیدواریم خوش و سلامت باشید این صفحه را که از وب سایت تاپ سوال مشاهده می فرمایید به آخرین و مهم ترین اخبار استخدام شرکت های فولاد کشور می پردازد و با انتشار خبر جدید استخدامی شرمت های فولاد، این بخش بروزرسانی می شود. در این صفحه اخبار استخدامی به آخرین اطلاعیه های استخدام شرکت های فولاد مبارکه اصفهان ، خوزستان ، هرمزگان جنوب ، سیرجان ایرانیان ، کاوه جنوب کیش ، خراسان و … می پردازیم تا علاقمندان به استخدام در شرکت های فولاد کشور به جدیدترین فراخوان ها دسترسی داشته باشند.

تلاش تیم وبگاه تاپ سوال فقط در بخش اخبار استخدامی فولاد های کشور ختم نمی شود بلکه آغازی می باشد تا داوطلبان را در تمام مراحل جذب و پذیرش همراهی نماید. آزمون های استخدامی شرکت های فولاد کشور هم همانند دیگر آزمون ها دارای منابع امتحانی می باشند که آماده بودن جهت این بخش، کلید موفقیت در مرحله کتبی آزمون است که برای آزمون های استخدامی فولاد، وبگاه تاپ سوال در تدارک مجموعه سوالات استخدامی فولاد تلاش بسیاری به خرج داده است که اصل تمام منابع استخدامی را برای این آزمون ها دربر می گیرد.


بهمن ماه ۱۳۹۸ – شرکت فولاد مبارکه اصفهان استخدام می نماید

در بهمن ماه فراخوان استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان منتشر گردید و این شرکت در پی جذب بیش از پانصد نیروی جدید در دو رشته شغلی اپراتوری و کارشناسی از واجدین شرایط می باشد. متقاضیان طبق روند استخدامی در این آزمون پذیرفته خواهند شد. نام نویسی آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان از دهم بهمن ماه آغاز می گردد و تا روز بیست و چهارم پایان می یابد. آزمون کتبی هم طی دو روز در تاریخ های پانزدهم و شانزدهم اسفند ماه امسال برگزار می گردد. منابع امتحانی این آزمون استخدامی فولاد دارای دو بخش عمومی و تخصصی می باشد.

منابع امتحانی بخش عمومی برای هر دو رشته شغلی دروس زبان انگلیسی، دانش رایانه ای و توانایی ذهنی و ادراکی می باشد و برای بخش تخصصی، هر رشته تحصیلی منابع مختص خود را دارد. رشته های آزمون استخدامی فولاد مبارکه اصفهان عبارتند از مهندسی برق ، مهندسی مواد و متالورژی ، مهندسی مکانیک ، مهندسی معدن ، شیمی ، مهندسی عمران ، مهندسی صنایع ، مهندسی بهداشت حرفه ای ، مهندسی بهداشت محیط ، مدیریت ، حقوق ، مالی و صادرات که برای ردیف کارشناسی هستند. اپراتور ماشین افزار ، اپراتور تولید ، تعمیرکار الکترونیک، برق و ابزار دقیق ، تعمیرکار الکترومکانیک هم بعنوان شغل های اپراتوری به شمار می روند.


مهرماه ۹۸ – شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بندرعباس استخدام می نماید

داوطلبان متقاضی استخدام در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش می توانند در رشته های شغلی ارائه شده جهت رقابت شرکت نمایند که پذیرش این اطلاعیه از طریق آزمون و مصاحبه می باشد. بازه زمانی ثبت نام آزمون استخدامی این شرکت فولاد از بیستم تا سی ام مهرماه است.

رشته های شغلی این فراخوان کارشناس تعمیر و نگهداری (الکترونیک، مکانیک، ابزار دقیق و برق) – تکنیسین تعمیر و نگهداری (ابزار دقیق، برق،الکترونیک و برق) – تکنسین تولید – کارشناس تولید – اپراتور جرثقیل می باشد. آزمون در تاریخ هفدهم آبانماه برگزار می گردد.


۱۱ مرداد ۹۸ – فراخوان استخدامی شرکت فولاد غدیر نی ریز در مردادماه ۹۸

به اطلاع متقاضیان استخدام شرکت های فولاد کشور می رسانیم که شرکت فولاد غدیر نی ریز از واجدین شرایط در یازده رشته شغلی با برگزاری مصاحبه استخدام می نماید. علاقمندان می توانند تا تاریخ سیزدهم همین ماه نام نویسی نمایند. کارشناس (فناوری اطلاعات، برق، آب، اداری، حسابداری، انبار، بازرگانی، صنایع) – متصدی انبار، تکنسین تولید و اپراتور تولید عناوینی هستند که برای آنها در این شرکت جذب نیرو می شود.


۲۱ اردیبهشت ۹۸ – شرکت فولاد سیرجان ایرانیان استخدام می نماید / سال ۹۸

شرکت فولاد سیرجان ایرانیان از طریق آزمون استخدامی کتبی و عملی نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نماید که دانشگاه شریف فرآیند این استخدام را برعهده دارد. از شانزدهم لغایت بیست و هشتم اردیبهشت می توانند نام نویسی نمایند. مشاغل این آزمون استخدامی آتش نشان، جوشکار صنعتی، آزمایشگر، تراشکار، کارشناس ابزاردقیق و اپراتور جرثقیل سقفی می باشد.

منابع آزمون استخدامی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در این فراخوان اردیبهشت ماه :

  • کارشناس ابزاردقیق : مدار الکتریکی ۱ و ۲، کنترل خطی، تجزیه و تحلیل سیستم ها، الکترونیک، ماشین‌های الکتریکی و ابزار
  • اپراتور جرثقیل سقفی : قوانین راهنمایی و رانندگی، اطلاعات عمومی جرثقیل سقفی، قوانین استفاه از جرثقیل سقفی و اطلاعات تخصصی تعمیرات جرثقیل سقفی
  • آزمایشگر : شیمی آلی ۱، شیمی تجزیه ۱، شیمی فیزیک ۱، شیمی معدنی ۱ و شیمی عمومی
  • جوشکار صنعتی : جوشکاری ۱ و ۲، فلز کاری و جوشکاری برق
  • تراشکار : تراشکاری درجه ۱ و ۲
  • آتش نشان : اصول کمک‌های اولیه، مدیریت بحران، حریق و روش‌های پیشگیری و کنترل آن، شناخت انواع سوانح، اصول و مبانی امداد و نجات و سوختگی
  • عمومی : زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی و هوش و استعداد تحصیلی

۱ خرداد ۹۸ – استخدام شرکت صنایع فولاد کرمان در سال ۹۸

در بخش اخبار استخدام شرکت های فولاد کشور خبر استخدام شرکت فولاد کرمان را به اطلاع متقاضیان و واجدین شرایط می رسانیم که پذیرش آن بصورت آزمون و مصاحبه می باشد. رشته ها مورد نظر آزمون استخدامی شرکت فولاد کرمان در دو مقطع فوق دیپلم و لیسانس به شرح زیر می باشد. کارشناسی : مکانیک، صنایع، متالورژی، نقشه کشی صنعتی، برق (قدرت – الکترونیک)، مدیریت و ایمنی و بهداشت و کاردانی : کامپیوتر، تاسیسات، ماشین ابزار، اطفا حریق، فوریت های پزشکی و …

زمان نام نویسی آزمون استخدام شرکت فولاد کرمان از تاریخ بیست و هشتم تا سوم خردادماه از طریق سایت شرکت صورت می گیرد.


۱۶ مهر ۹۷ – استخدام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان

این شرکت در مجتمع معادن، کنسانتره و گندله ­سازی سیرجان در مقاطع تحصیلی کاردانی و دیپلم به جهت تامین کادر نیروی انسانی از طریق برگزاری آزمون استخدامی کتبی بین افراد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد. زمان ثبت نام این آزمون ۹۷/۷/۱۶ تا ۹۷/۷/۳۰ در سامانه karasa.ir می باشد.

آزمون با ۴۰ سوال بخش عمومی و ۵۰ سوال بخش تخصصی برگزار می گردد. (چهار گزینه ای و با احتساب نمره منفی)


۳۰ اردیبهشت ۹۷ – استخدام شرکت فولاد زرند ایرانیان

شرکت فولاد زرند ایرانیان از طریق برگزاری آزمون کتبیاز میان افراد واجد شرایط مرد نیروی انسانی لازم را جذب می نماید مقاطع تحصیلی افراد شرکت کننده می بایست دیپلم ، کاردانی و کارشناسی و بالاتر باشد.

برای ثبت نام متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۷/۲/۳۰ تا ۹۷/۳/۱۳ با مراجعه به سامانه karasa.ir اقدام به نام نویسی نمایند دریافت کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون هم از همین سامانه اعلام می گردد.


۱۱ دی ۹۵ – اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان

نتایج آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصقهان که در هفته اول دیماه برگزار گردید اعلام شد و می توانند برای اخذ نتیجه به پایگاه اینترنتی که مجری برگزاری ازمون بوده است مراجعه نمایند.


۵ دی ۹۵ – برگزاری آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۲۱ هزار شرکت کننده

آزمون استخدامی شرکت فولاد مبارکه اصفهان که در هفته اول دیماه روزهای اول تا سوم برگزار گردید ۲۵ هزار نفر در مهلت ثبت نام در آزمون نام نویسی نمودند که تعداد ۴ هزار نفر فاقد شرایط موردنیاز اولیه (اشرایط سنی، معدل، مدرک، رشته و گرایش تحصیلی) تشخیص داده شده اند و در آخر ۲۱ هزار نفر برای آزمون انتخاب شدند.


۲۱ آبان ۹۵ – استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان  (مشاغل اپراتوری و کارشناسی)

شرکت فولاد مبارکه اصفهان جهت مشاغل اپراتوری و کارشناسی ، از واجدین شرایط مرد تعداد ۳۹۰ نفر با برگزاری آزمون کتبی و مهارت قصد دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب نماید.

متقاضیان واجد شرایط از روز چهارشنبه ۹۵/۹/۳ تا روز شنبه ۹۵/۹/۱۳ می توانند به پایگاه اینترنتی  www.mohajertc.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام نمایند.

متقاضیان برای چاپ کارت ورود به جلسه می توانند از تاریخ ۹۵/۹/۲۶ تا ۹۵/۹/۲۸ با مراجعه به سامانه ثبت نام اقدام نمایند و آزمون در روزهای چهارشنبه ، پنج شنبه و جمعه ۹۵/۱۰/۱ تا ۹۵/۱۰/۳ برگزار خواهد شد.


از آنجاییکه داوطلبان آزمون های استخدام شرکت های فولاد کشور نیازمند منابع مطالعاتی هستند تا باعث افزایش توان علمی و آمادگی شود جدولی را در قسمت زیر ارائه نمودیم که محصولاتی در رابطه با عناوین شغلی آزمون استخدامی شرکت فولاد تولید کرده ایم را نشان می دهد و می توانید به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

 منابع مطالعاتی آزمون های استخدام شرکت های فولاد کشور
سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت فولاد سوالات استخدامی مهندسی مکانیک شرکت فولاد سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد
سوالات استخدامی مهندسی مواد شرکت فولاد سوالات استخدامی مهندسی صنایع شرکت فولاد سوالات استخدامی شیمی کاربردی شرکت فولاد
سوالات استخدامی اقتصادی و مالی شرکت فولاد سوالات استخدامی مدیریت شرکت فولاد سوالات استخدامی حقوق شرکت فولاد
سوالات استخدامی برنامه ریزی استراتژیک شرکت فولاد

شرکت فولاد

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی