2017/01/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک خاورمیانه سال (برگزاری آزمون استخدامی در سال ۹۶)

به اطلاع شما کاربران وب سایت تاپ سوال می رسانیم که آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام بانک خاورمیانه را می توانید از همین بخش دریافت نمایید و از همین جا به بروزترین اخبار های استخدامی بانک خاورمیانه دسترسی داشته باشد.

سوالات استخدامی بانک خاورمیانه


۱۳ آذر ۹۶ – استخدام در بخش بانکداری سرمایه گذاری

بانک خاورمیانه در بخش بانکداری سرمایه گذاری به جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز استخدام به عمل می آورد و متقاضیان جهت ثبت نام باید به وب سایت بانک خاورمیانه مراجعه نمایند.


۱۵ آذر ۹۵ – خبر استخدام بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه از واجدین شرایط در بخش امور بین الملل در دو سطح کارشناسی و مدیریتی به منظور تکمیل نیروی انسانی استخدام بعمل می آورد متقاضیان می بایست اطلاعات خود را در وب سایت بانک خاورمیانه به ثبت برسانند.

شرایطی که داوطلبان برای این استخدام باید دارا باشند عبارتند از آشنایی کامل داشتن با عملیات و امور ارزی و بانکی و شرط بعدی داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار در امور ارزی


شهریور ماه ۹۵ – استخدام جدید در بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه از دانش آموخته رشته‌های حسابداری ، حسابرسی و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی یا بالاتر از دانشگاه‌های معتبر و با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه کار و همین طور معدل بالای ۱۶ و با تسلط کافی به زبان انگلیسی استخدام به عمل می آورد علاقمندان می توانند برای تکمیل اطلاعات به وب سایت بانک خاورمیانه مراجعه نمایند.


اردیبهشت ماه ۹۵ – استخدام بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه به منطور برای جذب نیروی مستعد و کارآمد از دانش آموخته های دانشگاه های معتبر خارج از کشور و همین طور دانشگاه های شریف ، تهران ، علم و صنعت ، شهید‌ بهشتی و امیرکبیر در رشته‌های MBA ، امورمالی ، حسابداری ، اقتصاد و حقوق استخدام بعمل می آورد و داوطلبان برای تکمیل اطلاعات می بایست به سایت بانک خاورمیانه مراجعه نمایند. (بخش درخواست همکاری با بانک)


بانک خاورمیانه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی