2017/01/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک سرمایه (آزمون استخدامی جدید بانک سرمایه در سال ۹۷)

این بخش از وب سایت تاپ سوال را به بخش اخبار استخدامی بانک سرمایه اختصاص داده ایم تا شما کاربران عزیز بتوانید از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام بانک سرمایه مطلع شوید و برنامه ریزی های خود را برای شرکت در آزمون استخدامی داشته باشید.

سوالات استخدامی بانک سرمایه


۲۹ مرداد ۹۷ – خبر استخدام جدید بانک سرمایه در سال ۹۷

بانک سرمایه از میان افراد توانمند و متخصص در رده های شغلی مشاغل تخصصی و مدیریتی اداره حقوقی و رئیس شعبه (ریالی – ارزی) استخدام به عمل می آورد و برای ثبت نام باید به سایت بانک سرمایه مراجعه شود.


بهمن ماه ۹۵ – استخدام بانک سرمایه

بانک سرمایه در شهرهای سیرجان ، قم ، بندرعباس ، خوی ، قزوین ، رفسنجان ، یاسوج ، اهواز ، دزفول ، سبزوار ، نیشابور ، بجنورد ، بیرجند ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، آستارا ، قشم ، بوشهر ، لار ، مرودشت ، لامرد به جهت تکمیل نیروی مورد نظر خود استتخدام به عمل می آورد.

ثبت نام این آزمون از تاریخ ۹۵/۱۱/۱۲ تا ۹۵/۱۱/۱۹ انجام خواهد شد.


مهر ماه ۹۵ – خبر استخدام بانک سرمایه

بانک سرمایه در سال ۹۵ استخدام می نماید. این بانک در جهت تامین نیروی مورد نیاز در مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد.

شهرهایی که در آن جذب نیرو صورت می گیرد عبارتند از : اراک ، اردبیل ، بندرعباس ، تهران ، خرم آباد ، زنجان ، شهرضا ، شیراز ، کرج ، کرمان ، کرمانشاه ، کنگان ، ماهشهر و مشهد

رشته های مورد نظر برای این جذب : علوم بانکی، حسابداری ، کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعاتIT ، علوم اقتصادی ، مدیریت، حقوق

متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۵/۰۷/۱۷ لغایت ۹۵/۰۷/۳۰ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


استخدام بانک سرمایه در سال ۹۴

بانک سرمایه به منظور تامین نیروی مورد نیاز خود در رشته های حسابداری ، مدیریت مالی ، مدیریت بازرگانی و اقتصاد از واجدین شرایط در مقطع کارشناسی استخدام به عمل می آورد. داوطلبان می توانند از تاریخ ۹۴/۱۱/۲۵ لغایت ۹۴/۱۲/۰۴ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند و باید برای تکمیل اطلاعات به وب سایت بانک سرمایه مراجعه کنند.


بانک سرمایه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی