2019/08/12

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک ها (اطلاعیه های استخدام تمام بانک های کشور سال ۹۸)

تاپ سوال در این بخش، اطلاعیه و فراخوان های پذیرش و استخدام تمامی بانک های کشور را مورد رصد قرار می دهد که متقاضیان استخدام بانک ها می توانند با مراجعه به این قسمت از اخبارهای استخدامی بانک های کشور مطلع گردند. اخبار تمامی استخدام بانک ها در سال ۹۸ را از همین جا می توانید دریافت کنید. در انتها بخشی را به معرفی منابع استخدامی بانک های کشور اختصاص داده ایم که می توانید جهت دریافت آنها اقدام نمایید.


استخدام بانک پارسیان

در آذرماه سال ۹۸ شاهد فراخوان استخدامی یکی دیگر از بانک های کشور یعنی بانک پارسیان هستیم که در چندین استان از واجدین شرایط رشته های مورد نیاز خود استخدام به عمل می آورد. واجدین شرایط رشته های حقوق قضایی ، حسابداری ، مدیریت و علوم اقتصادی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند که برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را دنبال نمایید.

استخدام بانک پارسیان سال ۹۸


استخدام بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران در سال ۹۸ فقط در استان تهران جهت پذیرش نفرات مورد نیاز خود اقدام به برگزاری آزمون و روند استخدام می نماید که برای مطلع شدن از شرایط، رشته های شغلی، منابع آزمون و … می توانید به صفحه اخبار استخدام بانک رفاه کارگران مراجعه نمایید.

استخدام بانک رفاه کارگران سال ۹۸


استخدام بانک کارآفرین

بانک کارآفرین جهت تامین نیروی مورد نظر خود در تهران فراخوان استخدام داده است که زمان اعلام فراخوان تا برگزاری آزمون کتبی آن ۲۰ روز است که داوطلبان متقاضی می بایست به سرعت خود را برای آزمون بانک کارآفرین آماده نمایند. کسب اطلاعات بیشتر از این آزمون مراجعه به لینک زیر.

استخدام بانک کارآفرین سال ۹۸


استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز عنوان شغلی متصدی امور بانکی از میان داوطلبان واجد شرایط در سال ۹۸ استخدام به عمل می آورد. جهت کسب و دریافت اطلاعات کامل تر می توانید به صفحه اخبار استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران مراجعه نمایید.

استخدام بانک قرض الحسنه مهر ایران سال ۹۸


استخدام بانک ملی ایران

این بانک در قالب آزمون دستگاه های اجرایی سال ۹۷ مرحله ششم در رده های شغلی بانکدار و … استخدام به عمل می آورد که برای اطلاع بیشتر می توانید به صفحه اخبار استخدام بانک ملی مراجعه نمایید.

استخدام بانک ملی ایران سال ۹۷


استخدام بانک صادرات

بانک صادرات در بهمن ماه سال ۹۷ برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود آزمون برگزار می نماید که برای اطلاع بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

استخدام بانک صادرات ایران سال ۹۷


استخدام بانک ملت

بانک ملت جهت جذب نیروی مورد نیاز خود در ۴ رده شغلی بانکدار ، متصدی امور اداری (حقوقی و IT) و متصدی حفاظت آزمون استخدامی برگزار می نماید و این آزمون در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۸ برگزار می شود برای اطلاع بیشتر از لینک زیر اقدام نمایید تا با جزئیات بیشتر آشنا شوید.

استخدام بانک ملت سال ۹۷


جهت کسب آمادگی و ارتقاء سطح علمی داوطلبان آزمون های استخدام بانک ها منابعی را تحت این موضوع تدارک دیده ایم و سعی می نماییم تعداد این منابع استخدامی را رشد دهیم تا شامل حال داوطلبان آزمون استخدامی تمام بانک هایی که نامشان خالی است شود. توجه شما را به منابع استخدامی بانک مربوطه جلب می نماییم که از لینک های زیر می توانید اقدام نمایید.

منابع پرمخاطب این روزها : منابع آزمون استخدامی بانک پارسیان ۹۸

مجموعه سوالات استخدامی بانک های کشور
سوالات استخدامی بانک ملی سوالات استخدامی بانک ملت سوالات استخدامی بانک صادرات
سوالات استخدامی بانک رفاه کارگران سوالات استخدامی بانک مرکزی سوالات استخدامی بانک سپه
سوالات استخدامی بانک مسکن سوالات استخدامی بانک توسعه تعاون سوالات استخدامی بانک آینده
سوالات استخدامی بانک دی سوالات استخدامی بانک شهر سوالات استخدامی بانک ایران زمین
سوالات استخدامی بانک پاسارگاد سوالات استخدامی بانک تجارت سوالات استخدامی بانک پارسیان
سوالات استخدامی بانک سامان سوالات استخدامی بانک خاورمیانه سوالات استخدامی بانک سرمایه
سوالات استخدامی بانک کشاورزی سوالات استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران سوالات استخدامی بانک کارآفرین

 

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی