2019/09/05

امتیاز : / 5. رای :

استخدام دانشگاه های افسری ارتش (آزمون پذیرش سال تحصیلی جدید)

در این بخش از سایت خدمت شما بزرگواران اخبار و اطلاعیه های مربوط به استخدام دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران را درج می نماییم و امیدواریم مورد توجه شما کاربران قرار گیرد و این اخبار استخدام دانشگاه های افسری ارتش مربوط به استخدام سال های تحصیلی می باشد و آخرین اطلاعیه های پذیرش دانشگاه افسری ارتش این بخش در رابطه با سال تحصیلی ۹۹ است.

دانشگاه افسری ارتش هر سال جذب نیرو را در دستور کار خود قرار می دهند و همیشه متقاضیان بسیاری برای رشته های این دانشگاه وجود دارد که اطلاعیه های جذب دانشگاه را خدمت داوطلبان آن در همین بخش اطلاع رسانی می نماییم. آزمون های استخدامی دانشگاه افسری ارتش منابعی را جهت آزمون کتبی معرفی می نماید که داوطلبان حتما سوالات استخدامی دانشگاه افسری ارتش سال های گذشته را مورد مطالعه قرار دهند تا با آشنایی از قبل با نمونه سوالات به رقابت بپردازند. در ادامه به جدیدترین اطلاعیه های دانشگاه افسری ارتش می پردازیم.


استخدام دانشگاه افسری ارتش

تاپ سوال در این بخش به محض انتشار خبر جذب نیرو در دانشگاه افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت مخاطبان و داوطلبان منتشر می نماید تا خود را آماده نام نویسی در صورت واجد شرایط بودن، آزمون کتبی و گزینش نمایند.


اسفند سال ۹۸ – آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش (نتایج)

نتایج مربوطه به آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش سال ۱۳۹۸ که در بهمن ماه برگزار گردید مشخص شده است. جهت مشاهده نتایج به پایگاه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه بفرمایید.


آبانماه سال ۹۸ – استخدام دانشگاه های افسری ارتش در سال تحصیلی جدید

ارتش جمهوری اسلامی ایران همانند هر سال نیروی انسانی مورد نیاز خود را از واجدین شرایط و علاقمند در بخش دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی استخدام به عمل می آورد. رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک رشته های مدنظر این آزمون می باشد که داوطلبان این رشته ها باید آزمون و مصاحبه را با قبولی بگذرانند تا به نیروی مورد نظر پذیرش گردند. ثبت نام این آزمون برای هر دو رشته از تاریخ دوم آذر تا پانزدهم دیماه صورت می گیرد و آزمون استخدام دانشگاه های افسری ارتش سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در تاریخ یازدهم بهمن ماه برگزار می گردد.

جهت نام نویسی این آزمون دفاتری در نظر گرفته شده است که متقاضیان با مراجعه به پایگاه اینترنتی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آنها مطلع میگردند و با شرایط عمومی و اختصاصی و منابع امتحانی هم آشنا خواهند شد.


۲۸ آبان ۹۷ – دانشگاه های افسری ارتش در سال ۹۷ استخدام می نمایند

نیروی های زمینی، هوایی، دریایی و نیروی پدافند هوایی ارتش از واجدین شرایط رشته های معارف اسلامی، علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی فیزیک استخدام به عمل می آورند. پذیرش نفرات با برگزاری آزمون و مصاحبه صورت می گیرد. زمان برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش سال ۹۷ پنجم بهمن ماه می باشد. ثبت نام داوطلبان رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک از پنجم آذر تا چهاردهم دیماه می باشد و رشته های معارف اسلامی و علوم انسانی تا تاریخ پانزدهم دیماه. متقاضیان جهت اطلاعات جامع تر به پایگاه اینترنتی ارتش مراجعه نمایند.


استخدام دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران (سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵)

ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری از بین داوطلبان مشغول به تحصیل و فارغ التحصیلان رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی در نیروهای زمینی ، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء ، هوایی و دریایی جهت تکمیل کادر افسری نیروی مستعد و توانمند استخدام می نماید. دانشگاه هایی که می باست مشغول به تحصیل شوند دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص) ، هوایی شهید ستاری ، علوم دریایی امام خمینی(ره) و فارابی می باشند.

برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک حداقل معدل ۱۴ و رشته های علوم انسانی و معارف اسلامی ۱۶ می باشد. داوطلبان برای ثبت نام باید از تاریخ ۹۳/۱۰/۲۰ تا ۹۳/۱۲/۲۱ با توجه به محل سکونت بصورت حضوری به حوزه های معرفی شده اقدام نمایند.

رشته های تحصیلی که قبولشدگان باید مشغول به تحصیل شوند :

رشته های عمومی نیروی زمینی در دانشگاه افسری امام علی (ع) / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

رشته های عمومی قرارگاه پدافند هوایی در دانشگاه افسری خاتم الانبیاء(ص) / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

رشته های عمومی نیروی دریایی در دانشگاه افسری امام خمینی(ره) نوشهر / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

رشته های عمومی نیروی هوایی در دانشگاه افسری شهید ستاری / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

خلبانی بالگرد (نیروی زمینی) در دانشگاه افسری امام علی (ع) / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

حفاظت اطلاعات و جنگ الکترونیک در دانشگاه افسری فارابی / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

خلبانی هواپیما (نیروی هوایی) در دانشگاه افسری شهید ستاری / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی

رشته تربیت مربی عقیدتی سیاسی در دانشگاه افسری امام علی (ع) / ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی

منابع امتحانی آزمون استخدامی دانشگاه افسری ارتش سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ :

دروس عمومی تمام رشته های آزمون استخدام دانشگاه افسری ارتش عبارتند از : زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی ، زبان خارجی (انگلیسی) و هوش و استعداد تحصیلی

دروس تخصصی آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش (رشته ریاضی فیزیک) : ریاضی ، فیزیک ، شیمی

دروس تخصصی آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش (رشته علوم تجربی) : ریاضی ، فیزیک ، شیمی

دروس تخصصی آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش (رشته علوم انسانی و معارف اسلامی) : ریاضی ، تاریخ و جغرافیا ، علوم اجتماعی ، روانشناسی و اقتصاد

آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش سال تحصیلی ۹۴ – ۹۵ در تاریخ ۹۴/۱/۲۱ برگزار خواهد شد.


ارتش جمهوری اسلامی ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی