2019/09/12

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شهرداری های کشور (اخبار استخدام شهرداری ها سال ۹۸)

در این بخش از وب سایت تاپ سوال می توانید از کلیه اخبار و اطلاعیه های استخدام شهرداری های کشور سال ۹۸ با خبر شوید که هر اطلاعیه ای در رابطه با پذیرش نیروی انسانی جدید از سوی شهرداری های کشور منتشر گردد، در این بخش مورد پوشش قرار می گیرد و امیدواریم مورد استفاده و توجه شما کاربران عزیز قرار گیرد و تلاش می نماییم تا هیچ گونه اخبار استخدام شهرداری های کشور را از دست ندهید.

شهرداری از سازمان هایی می باشد که برای جذب نیرو مورد نیاز خود آزمون های استخدامی برگزار می نماید که آزمون های اخیر آن با استقبال خوب متقاضیان روبرو گشت و داوطلبانی که آماده تر از رقبا بوده اند به رشته شغلی مد نظر دست یافتند، این موضوع برمی گردد به منابعی که جهت مطالعه و رشد دانش خود برای رقابت آزمون کتبی در نظر گرفتند که مجموعه سوالات آزمون استخدامی شهرداری وبگاه تاپ سوال منبعی راهگشا و رقم زننده محسوب شد و حالا آن را برای آزمون هایی جدیدی که شهرداری در پیش دارد را پیشنهاد داریم.


استخدام شهرداری های کشور / اخبار شهرداری های ۹۸

اخبار و فراخوان هایی که از سوی شهرداری های کشور اعلام می گردد را در سریع ترین زمان ممکن سعی می نماییم به اطلاع مخاطبان و متقاضیان رشته های استخدامی شهرداری برسانیم. اطلاعیه های استانی این سازمان جهت استخدام نیروی انسانی را هم در همین بخش انتشار داریم.


دی ماه ۹۸ – شهرداری شیراز استخدام می نماید

شهرداری شیراز در پی جذب نیروی انسانی جدید می باشد که از طریق برگزاری آزمون استخدامی این نیروها را پذیرش می نماید. تعداد نیروی در نظر گرفته شده جهت این پذیرش بیش از سیصد نفر می باشد که رشته ها و شرایط در خبرهای بعدی اعلام خواهد شد.


۱۸ آذر ۹۷ – جذب ۵۰ هزار نیرو جدید در شهرداری های کشور

۵۰ هزار نیروی جدید قرار است در شهرداری های کشور پذیرش شوند و تا الان ۳۸ شهر برای این جذب اعلام آمادگی نموده اند.


۷ مرداد ۹۷ – استخدام شهرداری های امیدیه

شهرداری های امیدیه به منظور تکمیل نیروی انسانی خود از میان متقاضیان واجد شرایط مطابق قوانین کار و تامین اجتماعی با برگزاری آزمون کتبی عمومی و تخصصی، آزمون مصاحبه استخدام به عمل می آورند. متقاضیان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۹۷/۵/۶ تا ۹۷/۵/۱۳ اقدام نمایند و زمان چاپ کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۷/۵/۲۴ می باشد و آزمون استخدام شهرداری های امیدیه در تاریخ ۹۷/۵/۲۶ برگزار می گردد.

پاکبان ، راننده پایه ۱ ، حسابداری ، مهندس عمران ، طراحی شهری ، کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه ، کارشناس رایانه ، کارشناس کشاورزی ، کارشناس برق ، جوشکار ، استادکار ساختمانی و لوله کش به عنوان عناوین شغلی این آزمون استخدامی به شمار می روند.


۲۷ تیر ۹۷ – استخدام شهرداری های کشور (شهرداری جم)

شهرداری جم به جهت تامین نیروی انسانی مورد نظر خود در بخش عملیات آتش نشانی استخدام به عمل می آورد. در بخش آزمون کتبی منابع عبارتند از معارف اسلامی ، ادبیات و زبان فارسی ، انگلیسی ، تخصصی آتش نشانی ، هوش و شخصیت و در بخش آزمون عملی انعطاف پذیری ، بارفیکس ، پرش طول ، دو ۹*۴ متر ، دو ۴۵ متر ، دو ۵۴۰ متر ، دراز سیت و قدرت سرپنجه بعنوان موارد آزمون محسوب می گردند.متقاضیان شرکت در آزمون می بایست به شهرداری جم (امور اداری) مراجعه نمایند و آزمون کتبی در تاریخ ۹۷/۵/۷ برگزار می گردد.


شهرداری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی