2019/09/16

امتیاز : / 5. رای :

استخدام قوه قضاییه سال ۹۸ (اطلاعیه قبول شدگان آزمون سال ۹۶)

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی تیم تاپ سوال برای یکایک شما داوطلبان، در این قسمت از سایت می توانید از آخرین اخبار ها و اطلاعیه های مربوط به استخدام قوه قضاییه مطلع شوید که تلاش می نماییم لحظه به لحظه فراخوان های قوه قضاییه را در رابطه با جذب و پذیرش مورد بررسی قرار دهیم.

سوالات استخدامی قوه قضاییه


۱۷ مرداد ۹۸ – پذیرش سالانه بیش از ۷۰۰ قاضی در دستگاه های قضایی

در کشور در بخش نیروی های قضاوت کمبود وجود دارد و برای رفع این موضوع می بایست هر سال بیش از هفتصد قاضی به دستگاه های قضایی معرفی گردند تا کمبود نیروی این بخش تا حدودی مرتفع گردد.


۲۹ خرداد ۹۸ – در دستگاه های قضایی برخی استان ها کمبود نیرو جود دارد

دستگاه های قضایی استان های آذربایجان غربی و خراسان رضوی با کمبود نیرو مواجه هستند، مجوزی که قوه قضاییه جهت استخدام جدید در نظر گرفته است سهم خراسان رضوی بیش از ۵۰۰ نفر می باشد البته مجوز بطور کامل جهت استخدام فعلا صادر نشده است.


۵ اردیبهشت ۹۸ – اطلاعیه ای از آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۳۹۶

در سال ۱۳۹۶ قوه قضاییه به منظور پذیرش نیروی انسانی خود استخدام به عمل آورد ولی هنوز روند استخدامی آنها بطور کامل صورت نگرفته است که بیش از هفت هزار نیرو پذیرفته شده اند. تلاش ها جهت بکارگیری این نفرات در مشاغل مربوطه قوه قضاییه ادامه دارد.


 ۳۰ مهر ۹۶ – استخدام قوه قضاییه

قوه قضاییه به جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در بخش اداری از میان افراد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد متقاضیان جهت ثبت نام باید از طریق سایت سازمان سنجش که از تاریخ ۹۶/۷/۲۹ تا ۹۶/۸/۶ زمان آن می باشد اقدام نمایند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام قوه قضاییه متقاضیان می توانند از تاریخ ۹۶/۹/۷ کارت خود را دریافت نمایند و آزمون در تاریخ ۹۶/۹/۱۰ برگزار می گردد.

منابع و رشته های شغلی آزمون استخدام قوه قضاییه سال ۹۶ :

مواد بخش عمومی آزمون و مشترک همه رده های شغلی دروس زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، هوش و توانمندی های عمومی می باشد و منابع تخصصی بصورت تفکیک شده در جدول زیر قابل مشاهده است.

رشته شغلی منابع تخصصی آزمون
مسئول ابلاغ و اجرا حقوق اساسی – قانون آیین دادرسی مدنی – قانون اجرای احکام مدنی – حقوق اداری – مبانی سازمان و مدیریت
تقریر نویس حقوق اساسی – آیین نگارش حقوقی – متن قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری – مبانی سازمان و مدیریت
مسئول خدمات مالی حسابداری مالی – مدیریت مالی – کنترل و تنظیم بودجه – مالیه عمومی – قانون محاسبات عمومی
مددکار اجتماعی مبانی و نظریه های جامعه شناسی – روش تحقیق و آمار – مددکاری اجتماعی – آسیب شناسی اجتماعی
کارشناس شبکه شبکه های کامپیوتری و امنیت شبکه – سیستم عامل – معماری کامپیوتر – برنامه نویسی پیشرفته – ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم ها
کارشناس برنامه ریزی اقتصاد خرد و کلان – مبانی و اصول مدیریت و برنامه ریزی – مدیریت استراتژیک – آمار کاربردی – تجزیه و تحلیل سیستم ها
کارشناس آمار موضوعی احتمال ۱ و ۲ – روش های آماری – رگرسیون ۱ – نمونه گیری ۱ و ۲
کارشناس مطالعات اجتماعی نظریه های جامعه شناسی – روش تحقیق و آمار – اصول و مبانی مدیریت – بررسی مسائل اجتماعی ایران
کارشناس امور فرهنگی مبانی و نظریه های فرهنگی – مدیریت سازمان های فرهنگی – مبانی سیاست گذاری و برنامه ریزی فرهنگی – انسجام ملی و تنوع فرهنگی – متون فقه
متصدی امور دفتری مبانی سازمان و مدیریت – مدیریت منابع انسانی – مدیریت رفتار سازمانی – مالیه و بودجه عمومی – روانشناسی عمومی – حقوق اداری

برای دریافت منابع مطالعاتی هر کدام از عناوین شغلی آزمون استخدامی قوه قضاییه می توانید از جدولی که تیم تاپ سوال برای شما داوطلبان تدارک دیده است استفاده نمایید و روی لینک مربوطه می توانید کلیک کنید.

قوه قضاییه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی