2019/09/15

امتیاز : / 5. رای :

استخدام نیروی هوایی ارتش سال ۹۸ (استخدام افسر و کارمند در سال ۹۸)

این قسمت از وب سایت تاپ سوال اختصاص دارد به انتشار آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط استخدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال ۹۸ و شما مخاطبان و متقاضیان می توانید از همین جا به تمام اطلاعیه ها و بروزترین اخبار استخدامی نیروی هوایی ارتش دسترسی داشته باشید که امیدواریم مورد استفاده و عنایت شما عزیزان قرار گیرد با ما همراه باشید تا هیچ گونه اخباری را ازدست ندهید.

سوالات استخدامی نیروی هوایی ارتش


۱۲ مهر ۹۸ – نیروی هوایی ارتش در سال ۹۸ استخدام می نماید

در سال ۹۸ شاهد جذب و استخدام نیروی هوایی ارتش هستیم که در زمینه افسری و کارمندی نیروهای مورد نظر این نیرو پذیرش می گردند. از تاریخ سیزدهم مهر تا چهاردهم آبانماه متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به مکان های در نظر گرفته شده مراجعه نمایند. آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش در تاریخ بیست و هشتم و بیست و نهم آبانماه برگزار می گردد.

منابع امتحانی آزمون استخدامی نیروی هوایی ارتش در زمینه افسری و کارمند علمی عبارتند از دروس تخصصی هر رشته در مقطع لیسانس، زبان انگلیسی، اطلاعات عمومی، رایانه، هوش و در زمینه کارمند تجربی معلومات تخصصی، ادبیات فارسی، دین و زندگی، هوش، اطلاعات عمومی

افسری : مهندسی رایانه – نرم افزار ، آموزش زبان انگلیسی ، پرستاری ، فیزیوتراپی ، شنوایی سنجی ، بهداشت محیط ، موسیقی – نوازندگی سازهای ایرانی، کلاسیک، جهانی و نظامی ، دامپزشک عمومی

کارمند علمی : بینایی سنجی ، بینایی سنجی ، پرستاری ، پزشک عمومی

کارمند تجربی : شستشوی وسایل پرنده ، آشپزی ، لباسشویی ، لوله کش ، رنگ آمیزی و نقاشی وسایل پرنده ، آهنگری و جوشکاری ، بسته بندی اجناس و اقلام


۱۴ مهر ۹۷ – استخدام افسر و کارمند در نیروی هوایی ارتش

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل نیروی انسانی موردنیاز خود در کادر افسری و کارمند از بین جوانان مستعد و توانمند استخدام به عمل می آورد شرط سنی داوطلبان افسر پیمانی و کارمند علمی حداکثر ۲۸ سال می باشد.

ثبت نام این آزمون بصورت حضوری است و از تاریخ ۹۷/۸/۵ می توانند به حوزه های معرفی شده ثبت نام مراجعه نمایند و در تاریخ ۹۷/۸/۱۵ این ثبت نام پایان می یابد.

آزمون نیروی هوایی ارتش در تاریخ ۹۷/۸/۳۰ برگزار می شود و محل برگزاری در هنگام ثبت نام اعلام خواهد شد.

منابع امتحانی داوطلبان افسری و کارمند علمی : زبان انگلیسی ، رایانه ، اطلاعات عمومی ، هوش ، دروس تخصصی هر رشته در مقطع کارشناسی

منابع امتحانی داوطلبان کارمندی تجربی : معلومات مرتبط با تخصص ، ادبیات فارسی ، اطلاعات عمومی ، دین و زندگی ، هوش


۹ خرداد ۹۷ – استخدام نیروی هوایی ارتش (درجه داری)

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از کسانی که مدرک تحصیلی دیپلم دارند بصورت پیمانی در آموزشگاه های نظامی استخدام به عمل می آورند.

زمان ثبت نام این آزمون از تاریخ ۹۷/۳/۲۰ تا ۹۷/۴/۱۴ بصورت حضوری در محل های ثبت نام معرفی شده انجام خواهد شد. و آزمون هم در تاریخ ۹۷/۴/۲۵ برگزار می گردد.

زبان انگلیسی ، زبان و ادبیات فارسی ، دین و زندگی ، ریاضی ، رایانه ، آزمون هوش و اطلاعات عمومی در سطح مقطع متوسطه از منابع آزمون نیروی هوایی ارتش در جذب درجه داری به شمار می روند.


ارتش جمهوری اسلامی ایران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی