2023/01/05

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری (آزمون سال ۱۴۰۱)

داوطلبان آزمون استخدامی شهرداری می توانند در این بخش یکی از کاملترین مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری را دریافت نمایند که شامل اصل سوالات تخصصی و عمومی این رشته مهندسی در سال های اخیر می باشد. داوطلبان در این مجموعه می توانند تمامی منابع معرفی شده آزمون را ملاحضه داشته باشند که برای آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری سال ۱۴۰۱ یکی از مهم ترین منابع به شمار می رود. قطعا داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری با مطالعه این منابع تخصصی و عمومی می توانند نتیجه قبولی را کسب نمایند چون که تمامی این منابع از بررسی کامل آزمون های استخدامی برگزار شده بدست آمده است و تمامی این نمونه سوالات استخدامی شهرداری به همراه پاسخ می باشد.

آنچه که از نظر منابع مطالعاتی داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری نیازمند هستند این مجموعه به همراه دارد منابعی که شامل اصلی ترین منابع تخصصی و عمومی آزمون های اخیر است و داوطلبان حتما دانش خود را می توانند به سطح بالایی از آمادگی برسانند. این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری داوطلبان را در آزمون سال ۱۴۰۱ یاری می نماید و داوطلبان هم نتیجه قبولی را می توانند رقم بزنند.

سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری (آزمون استخدامی ۱۴۰۱)

منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری

منابع تخصصی آزمون مهندسی برق شهرداری : مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترونیک ۱ و ۲ ، ماشین های الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترومغناطیس

منابع عمومی آزمون مهندسی برق شهرداری : زبان و ادبیات فارسی ، احکام و معارف اسلامی ، زبان انگلیسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و قوانین و مقررات شهر و شهرداری

منابعی که برای آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری معرفی گردید برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ می باشد که داوطلبان می توانند دانش خود را در این دروس ارتقا دهند چون این منابع از بررسی تمامی آزمون های برگزار شده گردآوری گردید و منبع بسیار مهم برای آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری محسوب می گردد.

سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری (عمومی با پاسخ)

۳۴۵ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۳۲۵ سوال استخدامی احکام و معارف اسلامی

۴۵۰ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۳۱۵ سوال استخدامی فناوری اطلاعات (ICDL)

۲۸۵ سوال استخدامی زبان انگلیسی

۳۲۵ سوال استخدامی اطلاعات اقتصادی ، اجتماعی

۱۰۰ سوال استخدامی قوانین و مقررات شهر و شهرداری

سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری (تخصصی با پاسخ تشریحی)

نمونه سوالات مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ (۱۱۰ عدد)

نمونه سوالات الکترونیک ۱ و ۲ (۱۴۰ عدد)

نمونه سوالات ماشین های الکتریکی ۱ و ۲ (۱۳۲ عدد)

نمونه سوالات الکترومغناطیس (۱۲۰ عدد)

جزوات و سوالات آزمون مهندسی برق شهرداری

جزوه کامل قوانین و مقررات مرتبط با شهرداری

جزوه کامل قوانین شهرداری ها

مجموعه سوالات و نکات مهم قوانین شهر و شهرداری


مهندسی برق شهرداری (آزمون سال ۱۴۰۱)

همانطور که شما داوطلبان عزیز ملاحضه می فرمایید تمام سعی خود را بکار گرفتیم تا کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری را تدارک ببینیم تا شما داوطلبان با مطالعه کاملترین مجموعه جهت شرکت در آزمون استخدامی مهندسی برق شهرداری آماده شوید و امیدواریم نهایت استفاده را از این مجموعه سوالات ببرید. قطعا داوطلبانی که این منابع تخصصی و عمومی را مطالعه نمایند می توانند نسبت به دیگر داوطلبان آمادگی مورد نظر را بدست آورند.

سوالات استخدامی مهندسی برق شهرداری (ویژه آزمون ۱۴۰۱)

دانلود کاملترین منابع تخصصی و عمومی برای آزمون مهندسی برق شهرداری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی