2022/02/18

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی (آزمون کاردان دامپزشکی ۱۴۰۱)

در این بخش از تاپ سوال به یکی از رشته های شغلی آزمون دامپزشکی کشور پرداخته ایم که نسبت به دیگر رشته های شغلی این سازمان از پذیرش بیشتری برخوردار می باشد و قطعا داوطلبان زیادی در این رشته به رقابت می پردازند. رشته کاردان دامپزشکی که برای آن یکی از جامع ترین مجموعه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی را ارائه نموده ایم و تمام منابع استخدامی این رشته را شامل می گردد و داوطلبان متقاضی کاردان دامپزشکی آزمون سال ۱۴۰۱ که در قالب آزمون هشتم دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد نیازمندی مطالعاتی خود را با این بسته برطرف خواهند نمود.

تاپ سوال پایگاهی که سابقه بسیار درخشان و طولانی در زمینه تولید و توزیع بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی دارد و محصولات خود را برای آزمون سال ۱۴۰۱ مورد باربینی قرار داده است که مجموعه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی طبق منابع امتحانی بخش های عمومی و تخصصی اعلام شده مورد بازنگری قرار گرفته و می تواند بهترین گزینه از نظر منابع آزمون استخدامی کاردان دامپزشکی در سطح کشور به حساب آید و پیشنهاد می نماییم این نمونه سوالات آزمون استخدامی کاردانی دامپزشکی که از آزمون های قبلی همین رشته حاصل شده را حتما مطالعه نمایید.

دانلود سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی جهت آزمون سال ۱۴۰۱

تجربه پرمحتواترین منابع آزمون استخدامی کاردان دامپزشکی

داوطلبان رشته شغلی کاردان دامپزشکی که می خواهند منبعی را مورد مطالعه قرار دهند و بعد از آن به سراغ دیگر منابع نروند مطلع باشند، تاپ سوال برای قبولی ۱۰۰% کاردان دامپزشکی سال ۱۴۰۱ منبعی که تمامی نمونه سوالات بخش تخصصی و عمومی، درسنامه های این دو بخش و دفترچه های آزمون فراگیر را به کاملترین شکل ممکن عرضه نموده است و حتما استقبال بسیار خوبی از آن به عمل خواهد آمد.
منابع عمومی کاردان دامپزشکی : زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی
منابع تخصصی کاردان دامپزشکی : آشنایی با بیماری های دام و طیور ، اقدامات بهداشتی پرورش دام و طیور ، بهداشت عمومی و مواد غذایی با منشأ دامی ، واکسیناسیون دام و طیور

سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی / بخش تخصصی

داوطلبان این رشته شغلی که از منابع تخصصی استخدامی کاردان دامپزشکی سال ۱۴۰۱ مطلع هستید و همانطور که ملاحضه می فرمایید برای این آزمون سوالات دوره های قبل رشته کاردان دامپزشکی را تحت رصد خود قرار داده ایم که می توانید این بسته را جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهید.

سوالات استخدامی آشنایی با بیماری های دام و طیور ۱۳۰ عدد با پاسخنامه

سوالات استخدامی بهداشت عمومی و مواد غذایی با منشأ دامی ۱۶۲ عدد با پاسخنامه

سوالات استخدامی اقدامات بهداشتی پرورش دام و طیور ۳۸۶ عدد با پاسخنامه

سوالات استخدامی واکسیناسیون دام و طیور ۳۷ عدد با پاسخنامه

سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی / بخش عمومی

پرتکرارترین نمونه سوالات عمومی استخدامی را با این بسته جهت آزمون استخدامی کاردانی دامپزشکی می توانید تجربه نمایید و از آزمون های چند سال اخیر کشور و همین طور سازمان دامپزشکی با پاسخنامه تدارک دیده شده است.

۵۴۰ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۶۳۸ سوال استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی

۴۷۸ سوال استخدامی زبان انگلیسی عمومی

۵۴۰ سوال استخدامی مهارتهای کامپیوتر ICDL

۵۰۵ سوال استخدامی معارف اسلامی

۳۲۵ سوال استخدامی اطلاعات عمومی

۴۸۵ سوال استخدامی هوش و توانمندی

جزوات استخدامی کاردانی دامپزشکی / درسنامه های تخصصی

حتما جهت ارتقاء و رشد توان علمی بخش تخصصی آزمون کاردان دامپزشکی این درسنامه های تخصصی را مورد مطالعه قرار دهید تا با نکات مورد نیاز آزمون پیش رو بیشتر آشنا شوید و در بخش تخصصی آزمون استخدامی کاردان دامپزشکی نتیجه بهتری کسب نمایید.

جزوه استخدامی آشنایی با بیماری های دام و طیور

جزوه استخدامی بهداشت عمومی و مواد غذایی با منشأ دامی

جزوه استخدامی اقدامات بهداشتی پرورش دام و طیور

جزوه استخدامی واکسیناسیون دام و طیور

جزوات استخدامی کاردان دامپزشکی / درسنامه های عمومی

این درسنامه ها که برای بخش عمومی مطرح شده از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای آزمون استخدامی کاردانی دامپزشکی دانش این بخش خود را تقویت نمایید تا پاسخگویی مناسبی در آزمون سال ۱۴۰۱ این رشته داشته باشید.

درسنامه استخدامی زبان و ادبیات فارسی ۱۳۵ صفحه

درسنامه استخدامی معارف اسلامی ۵۲ صفحه

درسنامه استخدامی مهارت های کامپیوتر ۲۵۰ صفحه

درسنامه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی ۱۴۰ صفحه

درسنامه استخدامی هوش و توانمندی ۱۰ صفحه

درسنامه استخدامی زبان انگلیسی عمومی ۱۴۰ صفحه

دفترچه سوالات آزمون های فراگیر / مناسب آزمون کاردان دامپزشکی ۱۴۰۱

سازمان دامپزشکی یکی از دستگاه هایی که در این آزمون های فراگیر هم جذب نیرو داشته است و حالا در هشتمین آزمون دوباره استخدام به عمل می آورد که بخش منابع عمومی این آزمون خیلی می تواند برای رشته شغلی کاردان دامپزشکی مفید باشد و حتما در کنار نمونه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی، این دفترچه ها را با دقت مطالعه داشته باشید که تمام سوالات با پاسخنامه کاملا تشریحی ارائه شده است.

سوالات اولین آزمون دستگاه های اجرایی / خرداد ۹۴

سوالات دومین آزمون دستگاه های اجرایی / اسفند ۹۴

سوالات سومین آزمون دستگاه های اجرایی / آبان ۹۵

سوالات چهارمین آزمون دستگاه های اجرایی / شهریور ۹۶

سوالات پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی / تیر ۹۷


منابع استخدامی کاردانی دامپزشکی

امیدواریم کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد ما تمام سعی خود را جهت جمع آوری یکی از کامل ترین مجموعه های سوالات تخصصی کاردانی دامپزشکی به خرج داده ایم، این مجموعه تمامی نمونه سوالات لازم و ضروری آزمون استخدامی کاردانی دامپزشکی که شما داوطلبان به آن نیازمند هستید را به همراه داشته و ما معتقدیم که این مجموعه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی از سری سوالات استخدامی سازمان دامپزشکی نتیجه خوبی را برای داوطلبان رقم می زند و مسیر استخدام آنها را هموار می کند.

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی کاردان دامپزشکی از تاپ سوال که مرجع اصلی انتشار منابع استخدامی کشور می باشد را در جهت قبولی و استخدام تضمینی پیشنهاد می دهیم، چونکه بر مبنا دروس امتحانی این آزمون ارائه شده و برای آزمون کاردانی دامپزشکی ۱۴۰۱ مناسب است.

نمونه سوالات استخدامی کاردانی دامپزشکی دربردارنده تمام منابع امتحانی ۱۴۰۱

استخدام در رشته کاردان دامپزشکی با منابعی استاندارد و کارآمد

سازمان دامپزشکی کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی