2023/03/02

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت (آزمون سال ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت به همراه خود کاملترین منابع تخصصی و عمومی آزمون برگزار شده سال های ۹۰ تا ۱۴۰۰ را با پاسخنامه تشریحی به همراه دارد که منبعی کامل برای داوطلبان آزمون استخدامی حسابداری شرکت نفت سال ۱۴۰۲ به شمار می رود.
عنوان مجموعه : منابع حسابداری شرکت نفت
آزمون : سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع عمومی و منابع تخصصی
پاسخنامه : تستی و تشریحی

سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت
با سلام و احترام خدمت یکایک داوطلبان آزمون های استخدامی، همانطور که می دانید آزمون های استخدامی شرکت نفت با استقبال زیاد داوطلبان همراه خواهد بود که آماده سازی خود برای موفقیت آزمون بسیار اهمیت دارد و در ارتباط با همین موضوع وب سایت تاپ سوال که بعنوان یک پایگاه اینترنتی معتبر ارائه کننده مجموعه سوالات استخدامی می باشد برای شما داوطلبان این آزمون استخدامی مجموعه سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت را تدارک دیده است که در مورد آن می توان گفت یکی از کامل ترین مجموعه های وب سایت تاپ سوال می باشد.

این مجموعه که شامل سوالات عمومی، تخصصی و سوالات دوره های قبل به همراه پاسخنامه می باشد که با دریافت این مجموعه ارزشمند با منبع سوالات و سطح سوالات آشنا خواهید شد که برای آزمون پیش رو بسیار موثر می باشد و با قرار دادن این سوالات در برنامه مطالعاتی خود می توانید با یک قدرت علمی بالا نسبت به دیگر داوطلبان در آزمون شرکت کنید که امیدواریم در این مسیر پیروز شوید. تمامی آزمون های استخدامی این رشته که در سال های قبل برگزار گردید بررسی و ارزیابی کامل شده اند و برای مطالعه داوطلبان از هر نظر کامل و دقیق هستند که می توانند با مطالعه منابع این مجموعه به آمادگی مورد نیاز آزمون استخدامی شرکت نفت برسند.

سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت (آزمون سال ۱۴۰۲)

منابع تمامی بخش های آزمون در یک مجموعه کامل

منابعی که برای آزمون استخدامی شرکت نفت رشته حسابداری اعلام شده است را داوطلبان در ادامه می توانند مشاهده نمایند و مجموعه هایی که برای داوطلبان تدارک دیده شده است هم بر اساس این منابع آماده گردیدند. کسب نتیجه قبولی با مطالعه این منابع آماده شده قطعا راحت خواهد بود و داوطلبان برای این آزمون حتما منابع آزمون های برگزار شده را مطالعه نمایند.

done_allمنابع آزمون استخدامی حسابداری شرکت نفت عبارتند از :

منابع تخصصی (ویژه داوطلبان برتر دانشگاهی) : حسابداری مالی ، حسابداری بهای تمام شده ، حسابرسی ، بودجه بندی دولتی ، کنترل بودجه ، ریاضی و آمار

منابع تخصصی (ویژه داوطلبان دارای سابقه کار) : اصول حسابداری ، حسابداری مالی ، حسابرسی ، حسابداری صنعتی ، قانون محاسبات عمومی و مناقصات

منابع عمومی (مشترک) : زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش ، زبان انگلیسی عمومی ، کامپیوتر ، هوش و توانمندی های ذهنی

keyboard_arrow_leftسوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت (عمومی)

۷۴۰ عدد نمونه سوال عمومی استخدامی زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش به همراه پاسخنامه

۷۲۰ عدد نمونه سوال عمومی استخدامی زبان انگلیسی عمومی به همراه پاسخنامه

۶۶۰ عدد نمونه سوال عمومی استخدامی کامپیوتر به همراه پاسخنامه

۵۴۰ عدد نمونه سوال عمومی استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی به همراه پاسخنامه

keyboard_arrow_leftدفترچه سوالات آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی که در این سال ها برگزار گردید را بصورت کامل برای داوطلبان آزمون استخدامی شرکت نفت آماده نمودیم که تمامی نمونه سوالات این آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه می باشد. این آزمون ها برای داوطلبان از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و داوطلبان هر آزمونی باید منابع آزمون های فراگیر را هم مطالعه نماید.


bookmark_borderسوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت (ویژه داوطلبان برتر دانشگاهی)

۱۴۵ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابداری مالی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۷۳ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابداری بهای تمام شده به همراه پاسخ نامه

۱۱۰ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابرسی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۴۵ عدد سوال تخصصی استخدامی بودجه بندی دولتی به همراه پاسخ نامه

۱۲۰ عدد سوال تخصصی استخدامی کنترل بودجه به همراه پاسخ نامه

۳۳۰ عدد سوال تخصصی استخدامی ریاضی و آمار به همراه پاسخ نامه تشریحی

منابعی که برای آزمون استخدامی این رشته در بخش تخصصی اعلام گردید را در مجموعه بسیار جامع تدارک دیده ایم و داوطلبان این بخش می توانند منابع آزمون خود را با پاسخنامه دریافت نمایند. با مطالعه این منابع آمادگی حداکثری داوطلبان رقم خواهد خورد.


bookmark_borderسوالات آزمون استخدامی حسابداری شرکت نفت (ویژه داوطلبان دارای سابقه کار)

۱۷۳ عدد سوال تخصصی استخدامی اصول حسابداری به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۴۵ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابداری مالی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۱۰ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابرسی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۶۰ عدد سوال تخصصی استخدامی حسابداری صنعتی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۰۰ عدد سوال تخصصی استخدامی قانون محاسبات عمومی و مناقصات به همراه پاسخ نامه

آزمون های استخدامی سال های قبل برگزار شده را برای تدارک این مجموعه ها بررسی داشته ایم و نتیجه آن تدارک کامل منابع مهم آزمون های بوده است. برای این رشته آزمون استخدامی شرکت نفت یکی از کاملترین منابع را برای داوطلبان عرضه نمودیم و با مطالعه تمامی این مجموعه ها که منابع عمومی و تخصصی را شامل می گردد نتیجه مورد نظر آزمون بدست می آید.


تاپ سوال همیشه مجموعه سوالات بسیار مناسب را برای داوطلبان تدارک دیده و مورد رضایت آنها قرار گرفته و مجموعه سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت هم کار دیگری از تاپ سوال می باشد که مانند دیگر مجموعه ها بصورت حرفه ای تنظیم شده است. دریافت این مجموعه بسیار کاربردی را به تمام کسانی که می خواهند نسبت به دیگر داوطلبان پیشی بگیرند و جزو قبول شدگان آزمون استخدامی شرکت نفت باشند توصیه می کنیم.

نمونه سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت / آزمون ۱۴۰۲

منابع تخصصی و عمومی این آزمون به همراه پاسخنامه

همانطور که داوطلبان ملاحضه داشته اند برای آزمون استخدامی حسابداری شرکت نفت طبق منابع تخصصی و عمومی اعلام شده مجموعه را ارائه نمودیم که با مطالعه این نمونه سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت کسب نتیجه قبولی در این آزمون حتمی خواهد بود. تمامی این سوالات استخدامی حسابداری شرکت نفت به همراه پاسخ می باشد و داوطلبان قطعا با آمادگی خوبی می توانند در این آزمون استخدامی حسابداری شرکت نفت حضور یابند.

شرکت نفت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی