2019/09/24

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش (رشته های ۱۴۰۰)

سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورشبا سلام و درود فراوان به تمام داوطلبان عزیز که می خواهند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش عنوان شغلی دبیری حرفه و فن ۱۴۰۰ شرکت نمایند و آرزوی موفقیت را برای شما سروران داریم. این صفحه از وبگاه تاپ سوال به معرفی مجموعه سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش پرداخته است که می توان گفت یکی از کامل ترین و مناسب ترین منابع مطالعاتی جهت شرکت در آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن دو رشته مهندسی مکانیک و مهندسی مواد می باشد و در ادامه با منابع آزمون دبیری حرفه و فن این دو رشته آشنا خواهید شد و بعد از آن با توصیحات مجموعه دو رشته مهندسی.

توصیه می نماییم حتما این مجموعه های ارزشمند که برای رشته های مهندسی مکانیک و مواد تولید شده را مورد مطالعه قرار دهید که با سعی و تلاش بسیار زیاد تیم بزرگ تاپ سوال تدارک دیده شده است و دارای محتویات بسیار مورد نیاز می باشد که اکثر شما عزیزان برای موفقیت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دبیری حرفه و فن به آن نیازمند می باشید تا با قرار دادن آن جزو برنامه مطالعاتی خود مسیر استخدام و موفقیت را هموارتر نمایید که حتما با استفاده مجموعه سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش از قبول شدگان این آزمون خواهید بود. منابعی که جهت آزمون استخدامی دبیر حرفه و فن (کار و فناوری) آپدیت گردیده و داوطلبان هر یک رشته ها می توانند تجربه بسیار خوبی از منابع آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن داشته باشند.

کاملترین بسته سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش برای آزمون ۱۴۰۰

سوالات تخصصی دبیری حرفه و فن با محتویات معرفی شده آزمون آموزش و پرورش

در دو بخش عمومی و تخصصی منابع آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن آموزش و پرورش را معرفی می نماییم که برای هر رشته دبیری حرفه و فن بصورت تفکیک شده بیان نموده ایم بعد از آن سوالات استخدامی آموزش و پرورش دبیری حرفه و فن را بصورت کامل توضیح خواهیم داد. سوالات استخدامی استخدامی مهندسی مکانیک دبیر حرفه و فن و سوالات استخدامی مهندسی مواد دبیر حرفه و فن دو عنوان منابع مطالعاتی می باشند.

منابع عمومی آزمون دبیری حرفه و فن آموزش و پرورش : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

منابع تخصصی آزمون دبیری حرفه و فن رشته مهندسی مکانیک : محاسبات فنی (استاتیک ، مقاومت مصالح ، ترمودینامیک) ، تکنولوژی سوخت رسانی (بنزینی ، دیزلی) ، تکنولوژی شاسی و بدنه و انتقال قدرت ، تکنولوژی مولد قدرت و برق خودرو

منابع تخصصی آزمون دبیری حرفه و فن رشته مهندسی مواد : ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، ترمودینامیک ، خواص فیزیکی مواد ، خواص مکانیکی مواد ، خوردگی و اکسیداسیون مواد

سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش / عمومی مشترک

یک بسته کامل از سوالات عمومی بصورت مشترک برای ۲ رشته تخصصی آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن ارائه نموده ایم که در کنار هر کدام از بسته های تخصصی قابل دریافت می باشد و از پرتکرارترین سوالات چند سال اخیر آزمون آموزش و پرورش و آزمون های استخدامی کشور می باشد. تمامی نمونه سوالات عمومی استخدامی آموزش و پرورش با پاسخنامه می باشد و تمام دروس عمومی آزمون را شامل می گردد.

۶۴۶ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

۶۲۱ نمونه سوال معارف اسلامی

۷۴۲ نمونه سوال فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)

۶۲۲ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی

۷۶۳ نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۳۲۵ نمونه سوال اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

۵۵۱ نمونه سوال هوش و توانمندی های عمومی

برای دروس های زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، هوش و توانمندی های عمومی درسنامه های استخدامی هم تدارک دیده ایم که بیش از ۵۰۰ صفحه را دربر می گیرد.

دفترچه سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش

یک بخش بسیار مهم برای داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر عنوان شغلی دفترچه سوالات ادوار قبل آزمون های سازمان سنجش می باشد که این بخش را بصورت ویژه طراحی نموده ایم و تصمیم گرفتیم دفترچه سوالات آزمون های آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی بخش عمومی را خدمت داوطلبان آزمون استخدامی دبیر حرفه و فن سال ۱۴۰۰ ارائه نماییم.

سوالات آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن / سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ + پاسخنامه

سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش / سال های ۹۴ – ۹۵ + پاسخنامه تشریحی

سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش / سال های ۹۶ – ۹۷ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات اولین آزمون استخدامی فراگیر / خرداد ۹۴ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات دومین آزمون استخدامی فراگیر / اسفند ۹۴ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات سومین آزمون استخدامی فراگیر / آبان ۹۵ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات چهارمین آزمون استخدامی فراگیر / شهریور ۹۶ + پاسخنامه تشریحی

اصل دفترچه سوالات پنجمین آزمون استخدامی فراگیر / تیر ۹۷ + پاسخنامه تشریحی


سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش (رشته مهندسی مکانیک)

بخش تخصصی سوالات استخدامی مهندسی مکانیک دبیر حرفه و فن دربردارنده سوالات تخصصی سال های ۹۵ تا ۹۷ می باشد که با سوالات این بخش ترتیب شده است و حتما این سوالات تخصصی دبیری حرفه و فن که پرتکرارترین سوالات را با پاسخنامه تشریحی را دارد منبعی مطمئن جهت ارتقاء دانش تخصصی رشته مهندسی مکانیک آزمون استخدامی دبیر حرفه و فن محسوب می گردد.

۲۳۵ سوال تخصصی استاتیک و مقاومت مصالح به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۸۴ سوال تخصصی ترمودینامیک به همراه پاسخ نامه تشریحی

۵۰ صفحه جزوه کامل استخدامی استاتیک

۱۲۰ صفحه جزوه کامل استخدامی مقاومت مصالح

۳۲۰ صفحه جزوه کامل استخدامی ترمودینامیک

جزوه کامل استخدامی تکنولوژی سوخت رسانی (بنزینی ، دیزلی)

جزوه کامل استخدامی تکنولوژی شاسی و بدنه و انتقال قدرت

جزوه کامل استخدامی تکنولوژی مولد قدرت و برق خودرو

برای رشته مهندسی مکانیک سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش هم سوالات تخصصی و هم جزوات تخصصی ارائه نموده ایم که برای آزمون پیش رو از گزینه های مناسب جهت مطالعه به شمار می روند و در کنار این موارد سوالات عمومی و دفترجه سوالات آزمون های فراگیر و آموزش و پرورش هم از نقش بسزایی در آزمون برخوردار هستند که با تکیه بر این منابع مطالعاتی حتما نتیجه خوب و ایده آلی را برای خود رقم خواهید زد.


سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش (رشته مهندسی مواد)

سوالات استخدامی مهندسی مواد دبیر حرفه و فن که تمام منابع تخصصی این ازمون را از ادوار اخیر آن ارائه نمودیم که برای آزمون سال ۱۴۰۰ رشته مهندسی مواد دبیری حرفه و فن داوطلبان می توانند تجربه استانداردی از منابع مطالعاتی این آزمون داشته باشند.

۱۳۰ سوال تخصصی ریاضی عمومی ۱و ۲ به همراه پاسخ نامه

۱۵۶ سوال تخصصی ترمودینامیک به همراه پاسخ نامه

۸۱ سوال تخصصی خواص فیزیکی مواد به همراه پاسخ نامه

۸۳ سوال تخصصی خواص مکانیکی مواد به همراه پاسخ نامه

۱۶۴ سوال تخصصی خوردگی و اکسیداسیون مواد به همراه پاسخ نامه

بسته سوالات تخصصی مهندسی مواد از مجموعه سوالات دبیری حرفه و فن را بصورت کامل از منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شده طراحی شده و با منابع استخدامی مهندسی مواد دبیری حرفه و فن بخش سوالات عمومی و دفترچه ها هم قابل دریافت می باشد.


منابع استخدامی دبیری حرفه و فن (کار و فناوری)

همیشه تلاش نمودیم تمام جوانب یک محصول با کیفیت را در نظر داشته باشیم و قیمت گذاری محصولات را به نوعی انجام داده ایم تا داوطلبان مناسب ترین قیمت ها را در اینترنت برای این آزمون مشاهده نمایند و تمام آن چیزی که برای تشریح مجموعه نمونه سوالات استخدامی دبیری حرفه و فن نوشته ایم در تدارک رعایت شده و هیچ گونه کم و کاستی را در این مجموعه سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش نمی بینیم نه تنها این محصول بلکه همه بسته های سایت و امیدواریم با استفاده این سوالات شاهد قبولی و استخدام در شغل دبیری حرفه و فن آموزش و پرورش باشید.

نمونه سوالات آزمون استخدامی دبیری حرفه و فن که برابر با یک کتاب استخدامی دبیری حرفه و فن می باشد دربردانده بروزترین نمونه سوالات تخصصی دبیری حرفه و فن برای رشته های مهندسی مکانیک و مواد است و تمام مخاطبان با دانلود نمونه سوالات استخدامی دبیری حرفه و فن شاهد یک جهش علمی در بخش های مذکور خواهند بود و این موضوع را با اطمینان عرض می نماییم و در سال های قبل هم شاهد آن بودیم و دانلود رایگان سوالات دبیری حرفه و فن را برای داوطلبان از مجموعه سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن آموزش و پرورش هم زمینه سازی خواهیم نمود.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی