2023/12/01

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی (ویژه ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی شامل کاملترین نمونه سوالات تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی سال ۱۴۰۲ می باشد که برای داوطلبان منبعی بسیار مهم به همراه پاسخنامه تشریحی به شمار می رود.
نام مجموعه : مهندسی برق نیروگاه های اتمی
آزمون : مهندسی برق نیروگاه های اتمی ۱۴۰۲
محتویات : سوالات تخصصی و سوالات عمومی
پاسخنامه : کاملا تشریحی

شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی برای جذب نیروی انسانی آزمون استخدامی برگزار می نماید که برای این آزمون سعی نمودیم یکی از کاملترین منابع مطالعاتی رشته مهندسی برق را ارائه نماییم که داوطلبان می توانند در این بخش مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی را ملاحضه نمایند. منابعی که برای آزمون استخدامی کارشناس برق شرکت نیروگاه های اتمی معرفی شده است را به همراه مهم ترین نمونه سوالات برای مطالعه داوطلبان گردآوری داشته ایم. سوالات استخدامی برق تدارک دیده شده برای آزمون استخدامی شرکت نیروگاه های اتمی شامل گرایش های معرفی شده می باشد که داوطلبان می توانند در این بخش کاملترین منابع را دریافت و مورد مطالعه قرار دهند.

داوطلبان آزمون استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی برای کسب دانش تخصصی و عمومی این آزمون حتما از این مجموعه استفاده نمایند چون که منابع مورد استفاده قرار گرفته در این مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی از بررسی کامل آزمون های برگزار شده بدست آمده است. اگر داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ کارشناس برق شرکت نیروگاه های اتمی این مجموعه را بطور کامل مطالعه نمایند قطعا در دو بخش تخصصی و عمومی آزمون استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی نتیجه قبولی را کسب خواهند نمود. در ادامه منابع آزمون استخدامی کارشناس برق نیروگاه های اتمی معرفی می شود که داوطلبان این رشته می توانند با دروس تخصصی و عمومی آزمون سال ۱۴۰۲ آشنا شوند.

سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی (آزمون سال ۱۴۰۲)

منابع کامل آزمون استخدامی کارشناس برق شرکت نیروگاه های اتمی

منابع تخصصی مهندس برق (قدرت ، الکترونیک) نیروگاه های اتمی : مدارهای الکتریکی ، ماشین های الکتریکی ، الکترونیک ، مدار منطقی ، تحلیل سیستم ‏های قدرت ، الکترومغناطیس ، سیستم های کنترل خطی

منابع عمومی مهندس برق نیروگاه های اتمی : فناوری اطلاعات ، زبان انگلیسی عمومی ، استعداد شغلی / هوش و توانمندی های ذهنی

سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی (تخصصی ۱۴۰۲)

۱۱۰ سوال مدارهای الکتریکی + پاسخ تشریحی

۱۳۲ سوال ماشین های الکتریکی + پاسخ تشریحی

۱۴۰ سوال الکترونیک + پاسخ تشریحی

۲۲۵ سوال مدار منطقی + پاسخ تشریحی

۱۲۵ سوال تحلیل سیستم های قدرت + پاسخ تشریحی

۱۴۳ سوال الکترومغناطیس + پاسخ تشریحی

۱۳۰ سوال سیستم های کنترل خطی + پاسخ تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی برق نیروگاه های اتمی (عمومی ۱۴۰۲)

۲۷۵ عدد سوال فناوری اطلاعات به همراه پاسخنامه

۲۸۵ عدد سوال زبان انگلیسی به همراه پاسخنامه

۳۴۰ عدد سوال استعداد شغلی به همراه پاسخنامه


مهندس برق نیروگاه های اتمی (آزمون ۱۴۰۲)

مجموعه سوالات استخدامی مهندسی برق شرکت نیروگاه های اتمی که برای شما داوطلبان محترم آماده کرده ایم کامل ترین مجموعه حال حاضر می باشد و همواره با کاربردی ترین سوالات مربوط به آزمون استخدامی مهندسی برق شرکت نیروگاه های اتمی در اختیار شما داوطلبان قرار می گیرد و حتما این سوالات با بهبود دانش و توان علمی شما داوطلبان همراه خود بود بنابراین این مجموعه کامل را جزو برنامه مطالعاتی خود قرار دهید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی