2023/08/13

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد (ویژه ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد شامل تمامی نمونه سوالات آزمون های فولاد رشته عمران از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ می باشد که برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد سال ۱۴۰۲ کاملترین منبع به شمار می رود.
عنوان مجموعه : منابع استخدامی عمران فولاد
آزمون : مهندسی عمران فولاد سال ۱۴۰۲
محتویات : تخصصی + عمومی
پاسخنامه : تشریحی

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاددر این بخش از سایت خدمت شما خوبان قصد معرفی یکی از کاملترین مجموعه نمونه سوالات استخدامی را داریم که حتما مورد توجه خیلی از داوطلبان قرار خواهد گرفت که برای شرکت های فولاد کشور مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد ارائه شده و امیدوارم مورد توجه شما قرار گیرد. این مجموعه به تمامی منابع امتحانی عنوان شغلی رشته عمران فولاد احاطه کامل دارد و به نوعی می توان گفت یک کتاب استخدامی را مشاهده می نمایید که شامل تمام سوالات دو بخش تخصصی و عمومی مورد نیاز آزمون می باشد.

اگر می خواهید یک منبع مطالعاتی کامل برای آزمون استخدامی مهندسی عمران شرکت های فولاد کشور در دست داشته باشید و همین طور با موفقیت آزمون را پشت سر بگذارید توصیه می نماییم که این مجموعه کامل را از دست ندهید و با دریافت آن شاهد بهبود دانش و توان علمی خود باشید و آمادگی خود را به مرز حداکثری برسانید، در سال های اخیر که آزمون استخدامی فولاد برگزار گردید این مجموعه مورد دریافت اکثر شرکت کنندگان قرار گرفت و با انتخاب و مطالعه نمونه سوالات توانستند در شرکت فولاد استخدام شوند و منابع استخدامی عمران فولاد را آپدیت نمودیم و برای آزمون های پیش رو این شرکت می تواند بهترین انتخاب به حساب آید و حتما ارتقاء و بهبود دانش علمی شما مهندسین عمران را در پی خواهد داشت.

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد جهت آزمون سال ۱۴۰۲

استخدام رشته شغلی مهندسی عمران فولاد با منابع تخصصی و عمومی تاپ سوال

شرکت کنندگان آزمون های استخدامی شرکت های فولاد کشور که اگر بخواهیم اشاره نماییم خوزستان ، مبارکه اصفهان ، آلیاژی ایران ، هرمزگان ، زرند ایرانیان ، قزوین و … می توانند مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران فولاد را برگزینند و با قدرت کامل به رقابت با دیگر رقبا بپردازند. منابع تخصصی و عمومی که برای آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد اعلام شده است را داوطلبان می توانند در این مجموعه ملاحضه و با سوالات آزمون های قبلی آشنا شوند.

منابع عمومی رشته عمران فولاد : زبان انگلیسی ، توانایی ذهنی و ادراکی (هوش) ، دانش رایانه ای (کامپیوتر)

منابع تخصصی رشته عمران فولاد : مکانیک جامدات (مقاومت مصالح، تحلیل سازه ها) ، مکانیک خاک و پی سازی ، طراحی (سازه های فولادی، بتنی، کنترل پروژه)

منابع طرح سوال آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد را عرض نمودیم تا با شناخت از این دروس بتوانید نسبت به منبع مطالعاتی که تیم علمی آموزشی تاپ سوال تدارک دیده است اقدام و استخدام خود را در این آزمون پررقابت پایه ریزی نمایید.

نمونه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد / تخصصی ۱۴۰۲

این بسته تخصصی با پاسخنامه تشریحی در آزمون های قبلی شرکت های فولاد کشور بسیار مورد استقبال واقع گردید و استخدام خود را از طریق آن رقم زدند که حال جهت این آزمون پیش رو شرکت فولاد رشته مهندسی عمران با بازنگری جدید خیلی می تواند دانش افزون و کمک کننده باشد. تمامی این نمونه سوالات از بررسی دقیق آزمون سال های قبل انتخاب شده اند و داوطلبان را در پاسخگویی به سوالات آزمون جدید یاری خواهد نمود.

۱۸۰ سوال تخصصی مکانیک جامدات (مقاومت مصالح – تحلیل سازه ها)  به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۴۰ سوال تخصصی مکانیک خاک و پی سازی به همراه پاسخ نامه تشریحی

۱۳۵ سوال تخصصی طراحی (سازه های فولادی و بتنی) به همراه پاسخ نامه تشریحی

۲۴۰ سوال تخصصی کنترل پروژه به همراه پاسخ نامه

سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد / عمومی ۱۴۰۲

برای بخش عمومی آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد سال ۱۴۰۲ سعی نمودیم آزمون های ده سال اخیر را مورد رصد قرار دهیم تا مهم ترین نمونه سوالات با پاسخنامه خدمت داوطلبان این رشته عرضه گردد که این بخش را با دانش کافی پاسخ دهی داشته باشید.

سوالات استخدامی دانش رایانه ای (۲۰۰ عدد)

سوالات استخدامی زبان انگلیسی (۳۳۰ عدد)

سوالات استخدامی توانایی ذهنی و ادراکی (۲۰۰ عدد)

تعداد ۹ مرحله از آزمون های فراگیر از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ با پاسخ تشریحی و همین طور جزوات آموزشی مورد نیاز آزمون فولاد پیش رو جهت این ۳ درس عمومی به داوطلبان و مخاطبان این بخش ارائه می شود که مطالعه آنها بسیار مفید خواهند بود.


آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد (۱۴۰۲)

همانطور که ملاحضه داشته اید یکی از کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی مهندسی عمران شرکت فولاد را به همراه تمام دروس تخصصی و عمومی که مورد نیاز شما داوطلبان این آزمون می باشد تدارک و دریافت این مجموعه را که در جاهای دیگر کمتر شاهد آن هستیم به کسانی که می خواهند در آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد موفقیت کسب نمایند پیشنهاد و حتما از نمونه سوالات آزمون فولاد بخش های تخصصی و عمومی این رشته استفاده و مسیر استخدام خود را هموارتر می نمایید و امیدواریم منابع استخدامی مهندسی عمران فولاد مورد توجه مخاطبان این بخش قرار گرفته باشد.

دانلود سوالات آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد در دو بخش عمومی و تخصصی

قبولی آزمون استخدامی مهندسی عمران فولاد سال ۱۴۰۲ با کاملترین مجموعه

شرکت فولاد مبارکه اصفهان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی