2023/03/24

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی (ویژه آزمون فراگیر ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی دستگاه های اجرایی محتویات خود را بر اساس منابع تخصصی و عمومی آزمون استخدامی کارشناس آمار موضوعی فراگیر دهم سال ۱۴۰۲ تشکیل داده است که مهم ترین منبع برای کسب نتیجه داوطلبان به شمار می رود.
عنوان مجموعه : سوالات کارشناس آمار موضوعی
آزمون : فراگیر دهم سال ۱۴۰۲
محتویات : کاملترین منابع تخصصی و عمومی
پاسخنامه : سوالات مجموعه به همراه پاسخ

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعیسلام و درود به داوطلبان آزمون فراگیر که شما را به مطالبی که در این بخش از وب سایت درج نموده ایم جلب می نماییم که برای عنوان شغلی کارشناس آمار موضوعی فوق کاملترین بسته ممکن را فقط و فقط برای موفقیت شما داوطلبان تدارک دیده ایم مجموعه سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی برای دستگاه های اجرایی که در سال ۱۴۰۲ نیرو جذب خواهند نمود با منابع امتحانی که داوطلبان به آنها نیاز دارند ارائه شده و در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد. آنچه که بعنوان سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی عنوان شغلی کارشناس آمار موضوعی برای داوطلبان در نظر گرفته ایم به آزمون های فراگیر برگزار شده اخیر مربوط می گردد.

آزمون های استخدامی فراگیر که در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می گردند منابعی را برای طرح سوال خود در نظر دارند که تیم تولید محتوا تاپ سوال بر اساس این منابع امتحانی محصولات خود را طراحی می نمایند و داوطلبان با یک انتخاب می توانند به هر دو بخش آزمون استخدامی کارشناس آمار موضوعی دسترسی داشته باشند و سعی نموده ایم پرمحتواترین بسته ها را برای این آزمون عرضه نماییم تا کسانی که این محصولات را دریافت می کنند دیگر نیازمند منابع مطالعاتی نباشند مطالعه نمونه سوالات کامل و کاربردی چه عمومی و چه تخصصی حتما برای آزمون کارشناس آمار موضوعی دستگاه های اجرایی تاثیر گذار و همراه با بهبود دانش و توان علمی خواهد بود که با دریافت آن به ویژگی های این مجموعه پی خواهید برد.

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی دستگاه های اجرایی (فراگیر دهم ۱۴۰۲)

تجربه قبولی با کاملترین منابع تخصصی و عمومی استخدامی کارشناس آمار موضوعی

بعد از معرفی کلیات مجموعه حالا می پردازیم به منابع آزمون استخدامی کارشناس آمار موضوعی که دو بخش عمومی و تخصصی را شامل می شود و هر کدام از آنها نقش اساسی در نتیجه آزمون دارند و بسته های عمومی و تخصصی تاپ سوال بهترین گزینه مطالعاتی کشور به حساب می آیند همانند آزمون های قبل.

منابع تخصصی کارشناس آمار موضوعی : مفاهیم و روش های آماری ، احتمال و کاربرد آن ، رگرسیون ، روشهای نمونه گیری

منابع عمومی کارشناس آمار موضوعی : زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی / تخصصی با پاسخ

۱۵۰ سوال تخصصی مفاهیم و روش های آماری

۱۳۰ سوال تخصصی احتمال و کاربرد آن

۲۱۰ سوال تخصصی رگرسیون

۱۰۰ سوال تخصصی روشهای نمونه گیری

سوالات تخصصی کارشناس آمار موضوعی را طبق منابع امتحانی اعلامی آزمون فراگیر ۱۴۰۲ تدارک دیده ایم که از مناسب ترین گزینه ها جهت دریافت کاملترین منبع مطالعاتی برای هر داوطلبی به شمار می رود.

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی / عمومی با پاسخ

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی (۵۳۳ عدد)

نمونه سوالات فناوری اطلاعات (۵۵۵ عدد)

نمونه سوالات معارف اسلامی (۵۰۰ عدد)

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی (۶۳۳ عدد)

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی (۴۷۸ عدد)

نمونه سوالات اطلاعات عمومی (۳۲۳ عدد)

نمونه سوالات هوش و توانمندی (۴۴۷ عدد)

بدلیل نقش بالای سوالات عمومی در نتیجه گیری داوطلبان این نمونه سوالات استخدامی را با رصد های فراوان از آزمون استخدامی کشور گردآوری که اکثر آنها از پرتکرارترین نمونه سوالات می باشند که برای آزمون کارشناس آمار موضوعی ۱۴۰۲ بهترین انتخاب می باشد.

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی / بخش دفترچه ها

داوطلبان آزمون فراگیر پیش رو اگر سوالات چند دوره قبل دستگاه های اجرایی را مطالعه نمایند در آزمون سال ۱۴۰۲ حتما کارساز خواهد بود و برای داوطلبان عنوان شغلی کارشناس آمار موضوعی دفترچه سوالات عمومی سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۱ (آزمون اول تا نهم) را با پاسخنامه تشریحی در مجموعه قرار داده ایم.


کارشناس آمار موضوعی (آزمون فراگیر ۱۴۰۲)

تمام سعی خود را به کار برده ایم که با دریافت مجموعه سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی دستگاه های اجرایی یک منبع مطالعاتی بسیار کامل را در اختیار داشته باشید و نیاز به دیگر منابع جهت شرکت در آزمون مرتفع شود تاپ سوال هیچ گونه کم و کاستی را متوجه این مجموعه نمی سازد و قطعا مطالعه این سوالات آمادگی شما را چند برابر خواهد کرد که براحتی می توانید قبولی خود را نسبت به دیگر داوطلبان افزایش دهید.

سوالات استخدامی کارشناس آمار موضوعی دستگاه های اجرایی (فراگیر ۱۴۰۲)

اصل سوالات تخصصی و عمومی با دفترچه برای داوطلبان کارشناس آمار موضوعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی