2022/06/28

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی (آزمون ۱۴۰۱)

سوالات استخدامی پرستاریاین نوشتار به معرفی منابع مطالعاتی یکی از عناوین شغلی پرطرفدار آزمون استخدامی تامین اجتماعی می پردازد که در چند آزمون اخیر پذیرش های زیادی داشته است. این رده شغلی که کارشناس پرستاری نام دارد برای داوطلبان آن یکی از جامع ترین و کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی را منتشر نموده ایم و در آزمون های برگزار شده سال های گذشته استقبال خوبی از این منبع شده و تصمیم گرفتیم با یک بازنگری و رصد دقیق، منابع آزمون استخدامی کارشناس پرستاری را برای آزمون سال ۱۴۰۱ بروزرسانی نماییم تا این مجموعه که از نیازهای هر داوطلب آزمون کارشناس پرستاری به حساب می آید قبولی را ۱۰۰% نماید.

منابع تخصصی و عمومی که برای آزمون استخدامی کارشناس پرستاری توسط تیم تاپ سوال عرضه شده است از بررسی آزمون های اخیر همین عنوان شغلی گردآوری شده که با مطالعه آنها می توانید قدرتمندتر از هر شرکت کننده ای در آزمون استخدامی تامین اجتماعی عنوان کارشناس پرستاری ظاهر شوید چون که این درسنامه ها و سوالات کارشناس پرستاری با هدف بهبود دانش و توان مهارتی شما داوطلبان آپدیت گردیده است و در بازنگری بسته سوالات کارشناس پرستاری از راهکارها و تجربیات قبول شدگان دوره های قبلی آزمون هم بهره برده ایم تا شما داوطلبان یک انتخاب مطمئن و هدفمند برای آزمون پرستاری سازمان تامین اجتماعی داشته باشید.

سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی برای آزمون سال ۱۴۰۱

قبولی ۱۰۰% با مطالعه پرمحتواترین منابع استخدامی کارشناس پرستاری کشور

تاپ سوال بعنوان مرجع ارائه کننده بسته های مطالعاتی آزمون های استخدامی کشور همیشه معتقد است داوطلبان باید منابعی استاندارد و کارساز را تجربه نمایند تا برای یک رقابت علمی به حداکثر آمادگی دست پیدا کنند و این انتخاب منابع، نقشی بسیار مهم در هموارسازی مسیر استخدامی دارد. این سایت با فعالیت و تلاش های مثال زدنی در اکثر آزمون های استخدامی به داوطلبان خدمت رسانی نموده و با هدف رفع دغدغه های داوطلبان در بخش منابع مطالعاتی همراهی همیشگی بوده است. تجربه داوطلبان موفق در تدارک کاملترین بسته نمونه سوالات استخدامی کارشناس پرستاری نقش پررنگی دارد و منابع لحاظ شده این بسته دربردارنده مهم ترین سوالات کارشناس پرستاری کشور می باشد که دریافت کنندگان خود را بیشتر از هر کسی به استخدام نزدیک تر می نماید و با این نگرش مجموعه را برای آزمون جدید بازبینی تا یک نتیجه موفق حاصل تلاش داوطلبان باشد.

اصل سوالات کارشناس پرستاری سال های اخیر در ویژه ترین مجموعه ۱۴۰۱

منابع تخصصی کارشناس پرستاری : پرستاری داخلی و جراحی ۱ تا ۴ ، مراقبت های ویژه ، روان پرستاری ، کودکان ، بهداشت جامعه ، مادران و نوزادان

منابع عمومی کارشناس پرستاری : ریاضیات و آمار مقدماتی ، زبان انگلیسی عمومی ، زبان و ادبیات فارسی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، معارف اسلامی ، اطلاعات عمومی ، استعداد و هوش

مجموعه سوالات کارشناس پرستاری را در حالت کلی خدمت شما داوطلبان معرفی و بعد از اعلام منابع امتحانی سوالات استخدامی تامین اجتماعی بخش های عمومی و تخصصی پرستاری توجه شما را به تشریح دقیق محتویات این بسته استخدامی فوق کامل جلب می نماییم. تمامی آزمون های استخدامی تامین اجتماعی برگزار شده سال های گذشته برای تدارک این مجموعه بطور کامل و جامع مورد بررسی قرار گرفتند.

سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی / بخش تخصصی

این نمونه سوالات آزمون کارشناس پرستاری در خود اصل سوالات سال های ۹۳ تا ۹۹ که برای جذب نیرو برگزار گردیده اند جای داده اند و با این مجموعه تخصصی ترکیب شده اند که دروس هم طبق منابعی که برای رقابت در نظر گرفته می شود تدارک یافته اند. سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تدارک یافته در این بخش قطعا داوطلبان را آماده پاسخگویی به تمامی سوالات آزمون پیش رو خواهد نمود.

۱۶۶ سوال تخصصی پرستاری داخلی و جراحی ۱ تا ۴ + پاسخ نامه

۱۵۰ سوال تخصصی مراقبت های ویژه + پاسخ نامه

۸۰ سوال تخصصی روان پرستاری + پاسخ نامه

۷۰ سوال تخصصی کودکان + پاسخ نامه

۹۰ سوال تخصصی بهداشت جامعه + پاسخ نامه

۷۰ سوال تخصصی مادران و نوزادان + پاسخ نامه

این سوالات تخصصی استخدامی کارشناس پرستاری به همراه پاسخ حاصل ارزیابی و رصد کامل آزمون های استخدامی پرستاری چند دوره اخیر کشور می باشد که بسته ای بسیار پرمخاطب و پردریافت در بین مجموعه های این سایت است و انتخابی ارزشمند برای داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۱ پرستاری به حساب می آید.

سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی / بخش عمومی

نمونه سوالات معارف اسلامی / ۵۰۴ عدد

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی / ۵۴۵ عدد

نمونه سوالات فناوری اطلاعات / ۵۵۰ عدد

نمونه سوالات ریاضیات و آمار مقدماتی / ۶۳۳ عدد

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی / ۴۸۵ عدد

نمونه سوالات اطلاعات عمومی / ۳۲۵ عدد

نمونه سوالات استعداد و هوش / ۴۸۷ عدد

بسته بسیار کاملی را برای بخش عمومی آزمون کارشناس پرستاری با پاسخنامه می توانید تجربه نمایید که حاوی پرتکرارترین نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی تامین اجتماعی و دیگر آزمون های دولتی کشور که در چند سال اخیر شاهد آنها بوده ایم می باشد. بخش عمومی هم در آزمون های استخدامی بسیار اهمیت دارد و برای آزمون استخدامی کارشناس پرستاری هم همین طور است و داوطلبان باید برای این بخش آزمون هم آمادگی کامل داشته باشند.

سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی / بخش دفترچه ها

دفترچه سوالات آزمون کارشناس پرستاری (سال های ۹۳ و ۹۴ + پاسخنامه)

دفترچه سوالات ۵ دوره از آزمون های فراگیر دولتی (۹۴ تا ۹۷ با پاسخنامه تشریحی)

در این بسته می توانید با اصل سوالات عمومی آزمون های استخدامی کارشناس پرستاری و آزمون های دولتی کشور آشنا شوید که خود یک منبع آموزشی کامل به جهت آشنا شدن با سوالاتی استاندارد و درک مفاهیم بیشتر از منابع عمومی به حساب می آیند.

درسنامه های مورد نیاز برای آزمون استخدامی کارشناس پرستاری

۱۳۶ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه درسنامه احکام و معارف اسلامی

۲۴۷ صفحه درسنامه مهارت های هفت گانه ICDL

۱۴۱ صفحه درسنامه آمار و ریاضیات

۱۰ صفحه درسنامه هوش و استعداد

۱۴۰ صفحه درسنامه زبان انگلیسی

۱/ جزوه قوانین و مقررات مرتبط با سازمان تامین اجتماعی (تعاریف، ارکان و تشکیلات، مقررات مالی، حوادث و بیماری، از کارافتادگی، بازنشستگی)

۲/ جزوه معرفی و آشنایی با سازمان تامین اجتماعی (اساسنامه این سازمان، ارکان سازمان تامین اجتماعی به همراه توضیحات هر کدام، امور بیمه شدگان، تشکیلات، وظایف، تعهدات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی، خدمات عمومی و رفاه و …)

آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۱۳۹۲

آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۱۳۹۴

آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۱۳۹۵

آشنایی با سازمان تامین اجتماعی – ۱۳۹۷

جزوات و درسنامه هایی با کیفیت آموزشی لازم که برای گردآوری هر کدام از درسنامه های منابع عمومی سعی نمودیم آزمون های اخیر کارشناس پرستاری و دیگر عناوین شغلی تامین اجتماعی را تجزیه و تحلیل دقیقی داشته باشیم تا نقاط سوال خیر رصد شود و نکات مرتبط آموزشی را تحت عنوان درسنامه های معرفی شده ارائه داده ایم که منبع بسیار مهمی برای ارتقاء سطح علمی شما داوطلبان در دروس اعلامی می باشد.


اصل منابع کارشناس پرستاری / ۱۴۰۱

مجموعه سوالات استخدامی کارشناس پرستاری برای آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۱ آپدیت گردیده است تا عنوان کامل ترین منابع مطالعاتی رشته شغلی پرستاری را در کشور ثبت نماید البته که نام تاپ سوال همیشه در پیشگامان پایگاه های عرضه مجموعه های کمک آموزشی آزمون های استخدامی و درصدد بهبود و ارتقاء همیشگی بسته های مطالعاتی خود بوده است. منابعی که برای نمونه سوالات تخصصی رشته پرستاری در نظر گرفته شده اند بدون کم و کاستی که می توانید دفترچه راهنمای آزمون های اخیر شغل پرستار را هم مشاهده بفرمایید انتخاب تا استانداردترین سوالات تخصصی پرستاری را تجربه نمایید.

همانطور که ملاحضه فرموده اید علاوه بر دو بخش عمومی و تخصصی آزمون کارشناس پرستاری، منابع دانش افزون دیگری هم که می تواند در نتیجه آزمون به کمک هر داوطلبی بیایند در نظر گرفته ایم و دیگر نیازی نمی بینیم داوطلبان به سراغ منابعی دیگر بروند البته که مراجعه به تحصیلات دانشگاهی خود نیز امری مناسب می باشد و باید توان علمی و مهارتی خود را برای یک چنین آزمون های پررقابت بیفزایند.

این اطمینان را به تمام شما مخاطبان این نوشتار می دهیم که در بسته نمونه سوالات استخدامی پرستاری چیزی از قلم نیفتاده و سعی نمودیم منابع بیشتر از چیزی که انتظارش می رود جمع آوری نماییم و منابع استخدامی رشته پرستاری حتما همانند دوره های قبل داوطلبان را با میزان تسلط و آمادگی لازم جهت کسب قبولی و موفقیت هدایت می نماید و داوطلبان یک مسیر هموار شده را تجربه خواهند نمود.

بسته سوالات استخدامی کارشناس پرستاری تامین اجتماعی دربردارنده تمام منابع امتحانی

قبولی آزمون ۱۴۰۱ با دانلود جامع ترین درسنامه ها و سوالات کارشناس پرستاری

تامین اجتماعی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی