2023/11/23

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی بانک شهر (عمومی + تخصصی ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی بانک شهر عنوان این مجموعه کامل می باشد که برای آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ ارائه شده است و شامل تمامی نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک شهر در بخش های تخصصی و عمومی می باشد که داوطلبان منبعی بسیار خوبی را می توانند دریافت نمایند.
عنوان مجموعه : سوالات استخدامی بانک شهر
آزمون : استخدامی بانک شهر سال ۱۴۰۲
محتویات : منابع تخصصی و عمومی آزمون

در این قسمت از سایت خدمت داوطلبان یکی از آزمون های استخدامی بانک های کشور مجموعه ای را معرفی خواهیم نمود که در بخش خود کاملترین است. برای آزمون استخدامی بانک شهر مجموعه سوالات استخدامی بانک شهر را ارائه نمودیم تا داوطلبان رشته های آن استفاده خوبی از منابع داشته باشند. منابع آزمون استخدامی بانک شهر در بخش های عمومی و تخصصی همانند آزمون دیگر بانک ها در این بخش رعایت شده است و برای آزمون جدید مجموعه ای بسیار مهم به شمار می رود.

آزمون های استخدامی بانک های کشور به جهت تهیه این مجموعه بررسی شده اند تا نمونه سوالات استخدامی بسیار مهم را برای آزمون استخدامی بانک شهر گردآوری نماییم. منابع تخصصی این مجموعه حاوی نمونه سوالات بسیار زیاد می باشد که چندین درس را در کنار هم از رشته های مختلف آزمون قرار داده است و نمونه سوالات عمومی هم طبق منابع بصورت کامل ارائه گردید و همین طور یک بخش هم مربوط به درسنامه ها می شود. برای بخش عمومی آزمون استخدامی بانک شهر از سوالات استخدامی فراگیر هم استفاده نمودیم که این آزمون ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند و برای آزمون سال ۱۴۰۲ بانک شهر می تواند منبع بسیار مهم محسوب گردد.

سوالات استخدامی بانک شهر / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

منابع بخش های تخصصی و عمومی در مجموعه استخدامی بانک شهر

داوطلبان برای آزمون استخدامی جدید بانک شهر حتما این منابع که بطور کامل در بخش های ذکر شده ارائه شده اند را مطالعه نمایند تا با اصل نمونه سوال های آزمون های اخیر بانک های کشور آشنا شوند. همه نمونه سوال ها با پاسخ خدمت داوطلبان ارائه شده است و همه آنها بصورت یکجا قابل دانلود خواهد بود.

منابع بخش تخصصی آزمون استخدامی بانک شهر را بصورت یک بخش خدمت داوطلبان ارائه نمودیم و بخش عمومی هم همین طور که داوطلبان رشته های این آزمون می توانند منابع تخصصی خود را ملاحضه نمایند. در ادامه دروس هر یک از بخش ها را می توانید مشاهده نمایید. اگر داوطلبان آزمون استخدامی بانک شهر در سال ۱۴۰۲ از این منابع استفاده داشته باشند قطعا نتیجه قبولی را در بخش های تخصصی و عمومی شاهد خواهند بود چون که تمامی این منابع از آزمون های استخدامی برگزار شده گردآوری شده اند.

سوالات استخدامی بانک شهر / بخش عمومی + پاسخ

داوطلبان آزمون استخدامی بانک شهر می توانند برای آزمون سال ۱۴۰۲ رشته خود یکی از کاملترین منابع عمومی را مطالعه نمایند و دانش خود را در این درس ها رشد دهند. تمامی منابع عمومی آزمون استخدامی بانک شهر در این مجموعه قرار گرفته است و داوطلبان تجربه قبولی را می توانند با این منابع رقم بزنند.

سوالات اطلاعات بانکی تعداد ۳۲۷ عدد

سوالات هوش و استعداد عمومی تعداد ۴۸۸ عدد

سوالات ICDL تعداد ۳۸۶ عدد

سوالات زبان انگلیسی تعداد ۴۸۴ عدد

سوالات استخدامی بانک شهر / بخش تخصصی + پاسخ

برای بخش تخصصی آزمون استخدامی بانک شهر یکی از کاملترین منابع آزمون ها را در نظر گرفته ایم که حاصل بررسی و ارزیابی دقیق تمامی آزمون های استخدامی برگزار شده می باشد. داوطلبان آزمون استخدامی بانک شهر بدانند که این بخش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و داوطلبان می توانند منابع رشته تخصصی خود را ملاحضه نمایند.

سوالات تخصصی رشته فناوری اطلاعات

سوالات تخصصی رشته امور مالی

سوالات تخصصی رشته حقوق

سوالات تخصصی رشته املاک و ساختمان

درسنامه های آزمون استخدامی بانک شهر / ویژه آزمون ۱۴۰۲

برای آزمون استخدامی بانک شهر سعی نمودیم علاوه بر بخش نمونه سوال عمومی و تخصصی یک مجموعه درسنامه هم ارائه نماییم که داوطلبان بتوانند دانش عمومی و تخصصی خود را برای آزمون سال ۱۴۰۲ بانک شهر افزایش دهند. حتما این منبع را مطالعه نمایید چون که با دقت بسیار زیاد این منابع درسنامه تدارک یافته اند و برای آزمون استخدامی بانک شهر نتیجه آور خواهد بود.

۵۱ صفحه درسنامه معارف اسلامی

۱۳۵ صفحه درسنامه زبان و ادبیات فارسی

۱۴۱ صفحه درسنامه ریاضی و آمار مقدماتی

۲۴۸ صفحه درسنامه مهارت های کامپیوتر

۱۰ صفحه درسنامه هوش و توانمندی

۱۴۰ صفحه درسنامه زبان انگلیسی عمومی

درسنامه پولی و بانکداری، قانون چک، انواع چک

درسنامه دانش علوم بانکی


مجموعه استخدامی بانک شهر / ۱۴۰۲

مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک شهر که برای شما داوطلبان گرامی تهیه کرده ایم بی شک بهترین و کامل ترین مجموعه سوالات می باشد. این مجموعه سوالات تمام نیازهای شما داوطلبان را از لحاظ منابع امتحانی آزمون استخدامی بانک شهر برطرف می نماید و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نمایید چرا که راهگشا شما در این آزمون می باشد و امیدواریم با مطالعه این مجموعه سوالات از قبولشدگان این آزمون باشید و استخدام شوید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی