2023/12/27

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی بانک مرکزی (رشته های آزمون ۱۴۰۲)

سوالات استخدامی بانک مرکزی این مجموعه شامل اصل نمونه سوالات عمومی و تخصصی و اصل دفترچه های آزمون استخدامی بانک های کشور می باشد که برای تمامی رشته های آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۲ ارائه شده است.
عنوان مجموعه : سوالات آزمون بانک مرکزی
آزمون : استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۲
محتویات و منابع : عمومی + تخصصی
پاسخ سوالات : تشریحی و تستی

این نوشتار از وب سایت تاپ سوال که در رابطه با معرفی منابع آزمون استخدامی یکی از بانک های بزرگ کشور می باشد حاوی نمونه سوالاتی مهم که از نیازهای اساسی داوطلبان آن است در خدمت شما عزیزان هستیم. در این قسمت از سایت داوطلبان آزمون استخدامی بانک مرکزی را در نظر گرفته ایم و آنها را با بسته کامل سوالات استخدامی بانک مرکزی آشنا می سازیم که دربردارنده تمامی منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی کشور می باشد که داوطلبان می توانند بسته های مطالعاتی مربوط به رشته تخصصی خود را از تاپ سوال برگزینند.

تیم تاپ سوال سال های زیادی در حوزه ارائه بسته های منابع آزمون استخدامی مشغول به فعالیت هستند و از با سابقه های این حوزه به شمار می روند و همیشه سعی داشته اند منابعی دانش افزون را خدمت داوطلبان آزمون های استخدامی به خصوص آزمون بانک ها عرضه نمایند و این مجموعه از انتخاب های برتر داوطلبان آزمون استخدامی بانک مرکزی دوره های اخیر بوده است که این بسته رشته های تخصصی برای آزمون های سال ۱۴۰۲ مورد بازبینی و آپدیت قرار گرفته و از منابعی جدیدتر و مهم تری در این بازنگری استفاده شده است. بسته سوالات استخدامی بانک مرکزی آپدیت شده همانند ادوار قبل حتما ارتقاء توان علمی هر یک از داوطلبان رشته های تخصصی را در پی خواهد داشت و داوطلبان یک رقابت علمی خوبی را از خود به جای خواهند گذاشت.

سوالات استخدامی بانک مرکزی / ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲

تجربه جامع ترین منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی برای رشته های تخصصی

مجموعه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی بخش هایی را در هر کدام از رشته های تخصصی شامل می شود که تلاش های بسیار زیادی برای تهیه آنها انجام شده که سعی شده آزمون های اخیر بانک مرکزی و دیگر بانک های مهم کشور رصد شود تا یک مجموعه فوق کامل رقم بخورد تا داوطلبان استانداردترین نمونه سوالات تخصصی بانک مرکزی را تجربه نمایند تا با مطالعه آنها، به میزان بالایی به دانش خود در این بخش بیفزایند.

این مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی قطعا داوطلبان را با حداکثر آمادگی راهی آزمون سال ۱۴۰۲ خواهد نمود چون که منابع تخصصی و عمومی مورد استفاده قرار گرفته در مجموعه استخدامی بانک مرکزی از بررسی کامل آزمون های استخدامی برگزار شده بانک مرکزی گردآوری شده است.

در مورد بانک مرکزی
هجدهم مرداد ماه سال ۱۳۳۹ زمان آغاز فعالیت رسمی بانک مرکزی کشور می باشد که بر اساس سیاست کلی اقتصادی، مسئولیت تنظیم و اجرای سیاست اعتباری و پولی کشور را برعهده دارد. این بانک مهم کشور وظایفی بسیار مهمی را به دوش می کشد که چند مورد از آنها عبارتند از کنترل صدور و ورود ارز و پول رایج کشور، حفظ ارزش داخلی و خارجی پول ملی، ارائه اسکناس و ضرب سکه های فلزی، نظارت بر روند فعالیت های بانک ها و مؤسسات اعتباری، حفظ و نگهداری کلیه ذخایر ارزی و طلای کشور و … شمار وظایف بانک مرکزی زیاد است و به این تعداد اکتفا می نماییم.

بسته نمونه سوالات استخدامی بانک مرکزی برای هر یک از رشته های تخصصی آزمون ۱۴۰۲ شامل موارد زیر که بخش نمونه سوالات عمومی استخدامی بانک مرکزی و اصل دفترچه های ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر بصورت هدیه برای داوطلبان آزمون بانک مرکزی در نظر گرفته شده که با بسته های تخصصی دریافت می شود. منابع آزمون استخدامی بانک مرکزی هر یک از این رشته ها کامل می باشد و مهم ترین دروس آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ را به همراه دارد.

  • کاملترین سوالات عمومی آزمون استخدامی بانک مرکزی / به همراه پاسخ نامه
  • کاملترین سوالات تخصصی آزمون استخدامی بانک مرکزی / به همراه پاسخ نامه
  • منابع تخصصی مجموعه ها بر اساس منابع تخصصی آزمون اعلام شده بانک مرکزی
  • گردآوری سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی از بررسی آزمون های برگزار شده اخیر
منابع تخصصی رشته های آزمون استخدامی بانک مرکزی ۱۴۰۲ (تمامی رشته ها)
حسابداری : زبان تخصصی انگلیسی ، حسابداری مالی ، حسابداری بهای تمام شده ، حسابرسی ، بودجه ، حسابداری و حسابرسی دولتی ، قانون پولی و بانکی کشور و قانون مبارزه با پولشویی
مدیریت بازرگانی : زبان تخصصی انگلیسی ، مبانی سازمان و مدیریت ، آمار و کاربرد آن در مدیریت ، مدیریت بازاریابی ، سیستم های خرید، توزیع و انبارداری
مدیریت دولتی : زبان تخصصی انگلیسی ، اصول مدیریت ، مدیریت رفتار سازمانی ، مالیه عمومی و بودجه ریزی ، آمار و کاربرد آن در مدیریت
مهندسی کامپیوتر : زبان تخصصی انگلیسی ، برنامه نویسی پیشرفته ، شبکه های کامپیوتری ، امنیت شبکه ، سیستم های عامل ، پایگاه داده ها
مکانیک : زبان تخصصی انگلیسی ، استاتیک، مقاومت مصالح و طراحی اجزای مکانیکی ، ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت ، دینامیک، ارتعاشات و کنترل
اقتصاد : زبان تخصصی انگلیسی ، اقتصاد خرد ، اقتصاد کلان ، اقتصادسنجی ، پول و بانکداری ، اقتصاد ایران
برق : زبان تخصصی انگلیسی ، آمار و ریاضیات مهندسی ، مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترونیک ۱ و ۲ ، ماشین های الکتریکی ۱ و ۲
حقوق : زبان تخصصی انگلیسی ، حقوق خصوصی (حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی ، حقوق تجارت) ، حقوق جزا (حقوق جزای عمومی ، حقوق جزای اختصاصی ، آیین دادرسی کیفری)
عمران : زبان تخصصی انگلیسی ، مکانیک جامدات (مقاومت مصالح ، تحلیل سازه ها) ، مکانیک خاک و پی ، مکانیک سیالات و هیدرولیک ، طراحی سازه های فولادی و بتنی ، اجرای ساختمان های فلزی و بتنی ، اصول مهندسی زلزله
معماری : زبان تخصصی انگلیسی ، طراحی معماری و مرمت ، دروس فنی و اجرا ، مدیریت پروژه، متره و برآورد ، حقوق معماری و مقررات ملی ساختمان

نمونه سوالات استخدامی بانک مرکزی / سوالات و جزوات مشترک

نمونه سوالات عمومی بانک مرکزی با تجزیه و تحلیل آزمون های برگزار شده اخیر کشور و همین طور آزمون های بزرگ بانک های کشور حاصل شده است که داوطلبان آنرا می توانند بعنوان یکی از مطمئن ترین منابع مطالعاتی بخش عمومی با پاسخنامه برگزینند تا یک پاسخگویی تضمینی به این بخش آزمون بانک مرکزی کشور داشته باشند. تاپ سوال این بسته را بصورت هدیه برای داوطلبان آزمون استخدام بانک مرکزی در نظر گرفته است.

نمونه سوالات معارف اسلامی ۵۰۴ عدد

نمونه سوالات فناوری اطلاعات ۵۴۵ عدد

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی ۵۴۰ عدد

نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی ۶۳۴ عدد

نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی ۴۸۱ عدد

نمونه سوالات هوش و استعداد شغلی ۴۸۶ عدد

نمونه سوالات اطلاعات عمومی ۳۲۴ عدد

برای دروس عمومی درسنامه هایی را هم در نظر گرفته ایم که می تواند نقشی موثر در میزان افزایش سطح علمی داوطلبان داشته باشد که حاوی نکات آموزشی برای آزمون های استخدامی می باشد. در مجموع این درسنامه های عمومی بیش از ۵۰۰ صفحه می باشند و با دیگر بسته ها قابل دریافت هستند.

جزوات تخصصی آزمون های استخدامی بانک ها یعنی دانش علوم بانکی، بانکداری بین المللی، پولی و بانکداری، قانون چک، انواع چک، بانکداری دولتی و غیردولتی را هم برای داوطلبان آزمون بانک مرکزی تدارک دیده ایم تا یک آشنایی کامل با این موضوعات داشته باشند.

در کنار بسته سوالات عمومی پیشنهادی تاپ سوال و درسنامه ها تصمیم گرفتیم اصل دفترچه سوالات عمومی ۱۰ دوره از آزمون های فراگیر دولتی را که از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۲ برگزار گردیده اند را با پاسخنامه تشریحی خدمت شما داوطلبان ارائه نماییم که از نظر ما قطعا می توانید به سوالات عمومی آزمون استخدامی بانک مرکزی پاسخگو باشید.

سوالات استخدامی بانک مرکزی / بسته تخصصی حسابداری

سوالات تخصصی استخدامی بانک مرکزی رشته حسابداری را با دروسی که طی آزمون های سال های اخیر از آنها سوالات مطرح گردید را ارائه نموده ایم که بی تردید اعلام می نماییم، کاملترین بسته تخصصی آزمون این بانک را برای رشته حسابداری در کشور تولید نموده ایم. آنچه که از نظر منابع تخصصی آزمون استخدامی بانک مرکزی برای این رشته مهم بوده را می توانید در این مجموعه ملاحضه نمایید که تمامی منابع استخدامی بانک مرکزی را شامل می گردد.

۱۷۳ سوال تخصصی اصول حسابداری + پاسخ

۱۰۰ سوال تخصصی حسابداری شرکت ها + پاسخ

۱۸۰ سوال تخصصی حسابداری میانه + پاسخ

۱۱۵ سوال تخصصی حسابداری صنعتی + پاسخ

۱۴۰ سوال تخصصی حسابداری مالی + پاسخ

۱۵۵ سوال تخصصی حسابداری دولتی + پاسخ

۲۲۰ سوال تخصصی حسابرسی + پاسخ

سوالات استخدامی بانک مرکزی / بسته تخصصی مدیریت

در بسته سوالات تخصصی بانک مرکزی رشته مدیریت دروسی را برگزیدیم که در چند آزمون قبل شاهد انتخاب این منابع از سوی مجری برگزاری آزمون بانک های کشور بوده ایم که با تلاش تیم پرانگیزه تاپ سوال این سوالات تخصصی استخدامی با پاسخنامه تشریحی گردآوری شده اند. اگر داوطلبان مطالعه کامل از این منابع استخدامی بانک مرکزی به عمل آورند قطعا در کسب نتیجه عملکرد مناسبی خواهند داشت.

۲۵۰ سوال تخصصی تئوریهای مدیریت + پاسخ

۲۲۰ سوال تخصصی ریاضی و آمار + پاسخ

۱۵۷ سوال تخصصی مدیریت بازاریابی + پاسخ

۹۰ سوال تخصصی مدیریت مالی + پاسخ

۵۴۷ سوال برای منابع مدیریت بازرگانی و دولتی

سوالات تخصصی استخدامی بانک مرکزی / رشته علوم اقتصادی

این نمونه سوالات تخصصی رشته علوم اقتصادی بانک مرکزی از آزمون های ادوار قبل تهیه شده اند که خود نیز استاندارد بودن را به داوطلبان می رساند که منبعی دانش افزون و آشناساز با نحوه سوالات این رشته را می توانند تجربه نمایند. آزمون بانک مرکزی قطعا آزمون مهمی به شمار می رود و سعی نمایید کاملترین نمونه سوالات آزمون بانک مرکزی سال های اخیر را مورد مطالعه قرار دهید.

۲۲۰ سوال تخصصی اقتصاد خرد و کلان + پاسخ نامه

۱۲۰ سوال تخصصی بودجه + پاسخ نامه

۱۶۰ سوال تخصصی پول و بانکداری + پاسخ نامه

۳۸۰ سوال تخصصی دانش علوم بانکی + پاسخ نامه

سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی / بسته تخصصی کامپیوتر

ارائه پربارترین مجموعه سوالات تخصصی بانک مرکزی برای رشته کامپیوتر حاصل تلاش تیم تاپ سوال از ارزیابی و بررسی آزمون های بانک مرکزی و دیگر بانک های کشور می باشد که مهم ترین نمونه سوالات را برای شما داوطلبان طی این بسته گردآوری نمودیم. کسب نتیجه قبولی با مطالعه این نمونه سوالات آزمون بانک مرکزی حتمی خواهد بود چون که منابع تخصصی به کار رفته در این مجموعه ها همان منابع تخصصی آزمون بانک مرکزی برگزار شده اخیر می باشد.

۲۱۵ سوال تخصصی زبان های برنامه نویسی + پاسخ

۱۸۵ سوال تخصصی اصول پایگاه داده + پاسخ

۲۵۰ سوال تخصصی ساختمان داده + پاسخ

۲۲۰ سوال تخصصی سیستم عامل + پاسخ

۲۲۵ سوال تخصصی طراحی الگوریتم + پاسخ

۲۰۵ سوال تخصصی معماری کامپیوتر + پاسخ

۲۳۰ سوال تخصصی شبکه های کامپیوتری + پاسخ

۱۸۰ سوال تخصصی امنیت شبکه + پاسخ

۶۳۸ سوال برای گرایش های مهندسی کامپیوتر

به جهت افزایش میزان آمادگی داوطلبان در منابع آزمون رشته کامپیوتر بانک مرکزی در کنار این نمونه سوالات یک بسته کامل جزوات تخصصی کامپیوتر را هم می توانید دریافت نمایید. نکته لازم به ذکر اینکه این جزوات رشته کامپیوتر بصورت جداگانه در سایت تاپ سوال عرضه می شود اما برای رضایت خاطر داوطلبان این رشته، این بسته حاوی نکاتی بسیار آموزشی هم همانند سوالات قابل دریافت می باشد.

سوالات آزمون استخدامی بانک مرکزی / بسته تخصصی مکانیک

بیش از ۸۰۰ سوال تخصصی مکانیک شامل دروس زبان تخصصی انگلیسی ، استاتیک، مقاومت مصالح و طراحی اجزای مکانیکی ، ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت ، دینامیک، ارتعاشات و کنترل

سوالات آزمون بانک مرکزی / بسته تخصصی برق

بیش از ۷۵۰ سوال تخصصی مهندسی برق مربوط به منابع آزمون بانک مرکزی که عبارتند از زبان تخصصی انگلیسی ، آمار و ریاضیات مهندسی ، مدارهای الکتریکی ۱ و ۲ ، الکترونیک ۱ و ۲ ، ماشین های الکتریکی ۱ و ۲

سوالات آزمون بانک مرکزی / بسته تخصصی حقوق

بیش از ۸۳۰ سوال تخصصی رشته حقوق آزمون استخدامی بانک مرکزی شامل دروس زبان تخصصی انگلیسی ، حقوق خصوصی (حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی ، حقوق تجارت) ، حقوق جزا (حقوق جزای عمومی ، حقوق جزای اختصاصی ، آیین دادرسی کیفری)

نمونه سوالات آزمون بانک مرکزی / بسته تخصصی عمران

بیش از ۷۶۰ سوال تخصصی مهندسی عمران جهت آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۲ مربوط به درس های تخصصی زبان تخصصی انگلیسی ، مکانیک جامدات (مقاومت مصالح ، تحلیل سازه ها) ، مکانیک خاک و پی ، مکانیک سیالات و هیدرولیک ، طراحی سازه های فولادی و بتنی ، اجرای ساختمان های فلزی و بتنی ، اصول مهندسی زلزله

نمونه سوالات آزمون بانک مرکزی / بسته تخصصی معماری

بیش از ۶۸۰ سوال تخصصی معماری ویژه آزمون استخدامی بانک مرکزی که دروس آنها عبارتند از زبان تخصصی انگلیسی ، طراحی معماری و مرمت ، دروس فنی و اجرا ، مدیریت پروژه، متره و برآورد ، حقوق معماری و مقررات ملی ساختمان


سوالات تخصصی + سوالات عمومی + درسنامه

تاپ سوال تمام تلاش خود را به خرج داده تا بتواند یکی از کاملترین بسته سوالات استخدامی بانک مرکزی مورد نیاز رشته های تخصصی را در سطح کشور ارائه نماید چون که تاپ سوال یکی از تخصصی ترین وبسایت ها در حوزه ارائه بسته کاملا مطالعاتی که می توانند زمینه ساز  قبولی داوطلبان باشند مشغول به فعالیت است و بهبود و ارتقاء کیفیت محصولات خود را همیشه مدنظر قرار داده و آنچه که از اولویت های اصلی این تیم به حساب می آید رضایت خاطر مخاطبان سایت می باشد و این نگرش باعث ایجاد یک انگیزه دقیق و حساب شده گردیده است تا جامع ترین و پربارترین محصولات خود را عرضه نمایند.

نمونه سوالات عمومی، دفترچه های استخدامی دستگاه های اجرایی، درسنامه های منابع عمومی و تخصصی مشترک بانک ها بصورت هدیه و بدون افزایش قیمت محصولات بخش تخصصی در این آپدیت جدید در نظر گرفته شده اند که این بخش ها هم نقش بسیار تعیین کننده در میزان آمادگی شما و همین طور کسب نتیجه مورد نظر دارند. تمامی بسته های گفته شده را بصورت تضمینی خدمت شما داوطلبان آزمون استخدامی بانک مرکزی ارائه می نماییم.

دانلود کاملترین بسته سوالات استخدامی بانک مرکزی از تاپ سوال / ویژه ۱۴۰۲

پرمحتواترین مجموعه سوالات تخصصی بانک مرکزی رشته های مختلف در کشور

done_allداوطلبان آزمون استخدامی بانک مرکزی امیدواریم محصولات ارائه شده مورد پسند قرار گرفته باشد و چنانچه می خواهید مجموعه سوالات استخدامی مربوط به عنوان شغلی خود را تهیه نمایید می توانید از طریق جدول زیر محصول مورد نظر خود را انتخاب و به صفحه پرداخت هدایت شوید.

خرید و دانلود

بانک مرکزی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی