2023/05/02

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش (۱۴۰۲)

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ شامل کاملترین بخش های مطالعاتی می باشد که داوطلبان آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش با مطالعه این منابع کامل می توانند شاهد قبولی و استخدام خود در این رشته باشند.
عنوان مجموعه : هنرآموز نقشه کشی معماری
آزمون : هنرآموز نقشه کشی معماری ۱۴۰۲
محتویات : منابع کامل آزمون جدید
پاسخنامه : تمامی سوالات با پاسخ

این قسمت از تاپ سوال به آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ پرداخته که در آن داوطلبان یکی از رشته های شغلی هنرآموز می توانند به کاملترین منبع خود دست پیدا نمایند که برای این آزمون جدید بازنگری شده است. سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش عنوانی است که این رشته شغلی به خود اختصاص داده و داوطلبان و متقاضیان قبولی در آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری) می توانند از همین جا جامع ترین منابع آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری را در اختیار داشته باشند.

رشته شغلی هنرآموز نقشه کشی معماری در دوره های قبل هم جذب نیرو داشته و حال در آزمون آموزش و پرورش ۱۴۰۲ هم دوباره شاهد آن هستیم که به همین جهت تصمیم گرفتیم بازنگری بسته نمونه سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش را در دستور کار خود قرار دهیم و از منابع و نمونه سوالات بهتر و بروزتر استفاده نماییم تا داوطلبان کاملترین نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته معماری را تجربه نمایند و به استخدام خود در رشته هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری) تضمین شده نگاه کنند در ادامه نوشتار به هر یک از منابع می پردازیم.

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش / آزمون ۱۴۰۲

منابع آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری – عمومی، تخصصی و اختصاصی

برای داوطلبان آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ رشته هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش یکی از کاملترین منابع مطالعاتی را در نظر گرفته ایم که شما داوطلبان با مطالعه آن می توانید دانش خود را در تمامی بخش های آزمون رشد دهید و نتیجه قبولی آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری را برای خود قم بزنید. این منابع از بررسی کامل و دقیق تمامی منابع آزمون های استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش گردآوری شده است.

منابع تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری : مبانی طراحی معماری ، نقشه کشی و ترسیم فنی ، ایستایی، عناصر و جزئیات ، متره و برآورد ، اصول نقشه کشی به کمک کامپیوتر

منابع عمومی هنرآموز نقشه کشی معماری : تاریخ و فرهنگ تمدن ، تعلیم و تربیت اسلامی ، معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ، دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ، توانایی های عمومی و ذهنی ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی
منابع اختصاصی هنرآموز نقشه کشی معماری : اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش ، روش ها و فنون تدریس ، روانشناسی تربیتی ، سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

داوطلبان می بایست با منابع امتحانی آزمون مربوط به خود مطلع باشند که منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته معماری را خدمت شما داوطلبان عرض نمودیم و آنچه که بعنوان منابع مطالعاتی این آزمون از سوی تاپ سوال در نظر گرفته شده است را میخواهیم شرح دهیم. داوطلبان آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری می توانند در این مجموعه کاملترین بخش های مطالعاتی را تجربه نمایند بخش هایی که با تلاش فراوان تدارک یافته اند و برای آزمون هنرآموز نقشه کشی معماری سال ۱۴۰۲ مهم ترین منبع به شمار می رود.

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش (تخصصی با پاسخ ویژه ۱۴۰۲)

۳۷ سوال تخصصی مبانی طراحی معماری

۵۶ سوال تخصصی نقشه کشی و ترسیم فنی

۵۲ سوال تخصصی ایستایی، عناصر و جزئیات

۱۱۴ سوال تخصصی متره و برآورد

۹۳ سوال تخصصی اصول نقشه کشی

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش (عمومی ویژه آزمون سال ۱۴۰۲)

برای رشته هنرآموز نقشه کشی معماری بسته ای پرسوال با پاسخنامه ارائه نموده ایم که برای تدارک این بسته کامل تمامی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و مهم ترین آزمون های استخدامی کشور را بررسی نمودیم تا برای آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری کاملترین منبع قابل تجربه باشد.

تاریخ و فرهنگ تمدن ۱۱۷ عدد

تعلیم و تربیت اسلامی ۱۲۴ عدد

زبان و ادبیات فارسی ۶۵۴ عدد

معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ۶۲۳ عدد

فناوری اطلاعات ۷۴۲ عدد

ریاضی و آمار مقدماتی ۷۵۰ عدد

زبان انگلیسی عمومی ۶۲۴ عدد

دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی ۳۲۵ عدد

توانایی های عمومی و ذهنی ۵۴۰ عدد

اگر داوطلبان آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری سال ۱۴۰۲ این منابع کاملا دانش افزون را مطالعه نمایند قطعا جزو نفرات قبول شده بخش کتبی آزمون هنرآموز نقشه کشی معماری خواهند بود. چون این منابع از آزمون های استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری برگزار شده سال های اخیر گردآوری شده است می تواند داوطلبان را با انواع منابع آشنا نماید و با دانش حداکثری در آزمون حضور یابند.

دفترچه سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش / ویژه ۱۴۰۲

برای آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش هشت دوره آزمون آموزش و پرورش و نه دوره آزمون فراگیر را در بخش عمومی پوشش داده ایم تا داوطلبان رشته هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری) با استانداردترین نمونه سوالات این آزمون ها آشنا گردند. این بخش یکی از بخش های مهم این مجموعه استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری به شمار می رود و به تمامی داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ پیشنهاد می نماییم که این بخش هنرآموز نقشه کشی معماری را مطالعه داشته باشند.

سوالات آزمون هنرآموز نقشه کشی معماری / سال های ۸۴ ، ۸۶ ، ۸۹ با پاسخنامه

سوالات تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش / سال ۸۹

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۹۴ ، ۹۵

سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش با پاسخ تشریحی / سال های ۹۶ ، ۹۷

دفترچه سوالات اولین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۴ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات دومین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۴ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات سومین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۵ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات چهارمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۶ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات پنجمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۷ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات ششمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۷ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات هفتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۸ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۳۹۹ + پاسخنامه تشریحی

دفترچه سوالات نهمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی / ۱۴۰۱ + پاسخنامه تشریحی

جزوات آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری) ۱۴۰۲

در تمامی رشته های شغلی آزمون آموزش و پرورش امسال این جزوات عمومی استخدامی را در نظر داشته ایم چون که بهبود دانش عمومی داوطلبان قطع به یقین حتمی خواهد بود و برای آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. داوطلبان سعی نمایند این درسنامه ها را بطور کامل مطالعه داشته باشند چون که کسب نتیجه با مطالعه این منابع هنرآموز نقشه کشی معماری حتمی خواهد بود.

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های ICDL

۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی آمار و ریاضیات

۱۰ صفحه جزوه استخدامی هوش و توانمندی

۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی


بسته مطالعاتی هنرآموز نقشه کشی معماری

تاپ سوال که از نام های شناخته شده این حوزه می باشد همیشه بروزترین منابع کمک آموزشی آزمون های استخدامی را عرضه داشته و برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمام تلاش خود را بکار گرفته تا رصد کامل منابع مطالعاتی رشته های شغلی آزمون ۱۴۰۲ را بعمل آورد و برای رشته هنرآموز نقشه کشی معماری کاملترین مجموعه سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش را ارائه نموده است و حتما این نمونه سوالات آزمون استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری دارای کاملترین و نتیجه آورترین منابع مطالعاتی این آزمون می باشد.

مجموعه ای که برای داوطلبان محتویات آن را شرح داده ایم تا داوطلب عزیز از جزئیات آن با خبر باشد و بداند چه منبع مطالعاتی را تدارک دیده ایم و این مجموعه هیچ گونه کمبودی را به خود نمی بیند و از هر نظر کامل می باشد و این موضوع را هم از قلم نیندازیم تاپ سوال اعتبار خودش را در کیفیت کار می بیند و مجموعه سوالات را به صورت فولدربندی و با یک زیبایی و کیفیت مثال زدنی در اختیار داوطلبان قرار می دهد که انشاالله با مطالعه آن داوطلبان شاهد موفقیت خود در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شغل هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری) باشند.

دانلود سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش آزمون ۱۴۰۲

تاپ سوال ارائه کننده کاملترین سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری


برای نمونه سوالات استخدامی تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری دفترچه تخصصی یکی از دوره های گذشته را در بخش دفترچه سوالات قرار داده ایم تا با نمونه سوالات تخصصی هنرآموز نقشه کشی معماری داوطلبان آشنا شوند و در دانلود رایگان نمونه سوالات هنرآموز نقشه کشی معماری هم اندیشیده شده و داوطلبان حتما جهت کسب قبولی و استخدام خود دانلود نمونه سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری آموزش و پرورش را در نظر داشته باشند تا با گامی محکم به سراغ این رقابت استخدامی بروند.

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی