2020/04/24

امتیاز : / 5. رای :

سوالات استخدامی پلیس فتا (حاوی تمامی رشته های معرفی شده)

سوالات استخدامی پلیس فتادر بخش مجموعه های استخدامی نهادهای نظامی این بار برای یکی از دیگر آزمون ها منابع مطالعاتی استخدامی در دستور کار قرار گرفته که جهت آزمون های ۱۴۰۰ بروزرسانی گردید. داوطلبان مجموعه سوالات استخدامی پلیس فتا ارائه شده مربوط به رشته خود را می توانند جهت یک رقابت قدرتمند دانلود داشته باشند. منابع استخدامی آزمون پلیس فتا برای رشته های شغلی طبق دروس اصلی لحاظ گردید که در ادامه ملاحضه خواهید نمود.

تاپ سوال نمونه سوالات استخدامی پلیس فتا را چند سال پیش تدارک دیده است و حالا در سال جدید منابع مطالعاتی مربوط به آن را بازبینی نموده است تا داوطلبان منابعی کاملتر را دسترس خود ببینند. بخش های عمومی و تخصصی منابع ارائه شده تمامی دروس آزمون استخدامی پلیس فتا را به همراه دارند که از این نظر برای رقابت جدید بسته های آموزشی خوبی برای تجربه آماده شده است.

سوالات استخدامی پلیس فتا – آزمون سال ۱۴۰۰

منابع رشته استخدامی پلیس فتا را با تاپ سوال تجربه نمایید

مجموعه نمونه سوالات آزمون استخدامی پلیس فتا دربر دارنده منابع رشته های شغلی مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی برق با پاسخنامه می باشد که بصورت تفکیک شده خدمت شما داوطلبان در ادامه عرضه گردیده است و امکان دریافت مجموعه ها فراهم می باشد.

یک بسته به نام نمونه سوالات عمومی برای این رشته ها با پاسخنامه طراحی شده است که به دانلود هر کدام از داوطلبان رشته ها خواهد رسید و بخش های تخصصی این آزمون هم بصورت واضح بیان شده و می توانید هر یک از آنها را در برنامه مطالعاتی خود جهت قبولی قرار دهید.

سوالات استخدامی پلیس فتا (عمومی با پاسخ)

۵۴۶ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی

۵۰۴ نمونه سوال احکام و معارف اسلامی

۵۵۲ نمونه سوال مهارت های هفت گانه کامپیوتر

۶۳۸ نمونه سوال ریاضی و آمار مقدماتی

۴۸۵ نمونه سوال هوش و توانمندی

۴۸۴ نمونه سوال زبان انگلیسی عمومی

۳۲۵ نمونه سوال اطلاعات عمومی


سوالات استخدامی پلیس فتا (مهندسی کامپیوتر)

۱۵۰ سوال تخصصی ذخیره و بازیابی اطلاعات

۲۱۵ سوال تخصصی برنامه نویسی پیشرفته

۲۸۰ سوال تخصصی شبکه های کامپیوتری

۱۸۰ سوال تخصصی امنیت شبکه

۱۸۵ سوال تخصصی پایگاه داده ها

۲۲۵ سوال تخصصی طراحی الگوریتم ها

۲۵۰ سوال تخصصی ساختمان داده

برای رشته مهندسی کامپیوتر آزمون استخدامی پلیس فتا یکی از جامع ترین منابع با پاسخنامه خدمت متقاضیان آن ارائه شده است که سطح و توان علمی خود را در این دروس با این منابع بطور قطع افزایش خواهید داد.


سوالات استخدامی پلیس فتا (مهندسی فناوری اطلاعات)

۲۱۵ سوال تخصصی برنامه نویسی پیشرفته

۲۰۵ سوال تخصصی مهندسی نرم افزار

۱۷۵ سوال تخصصی مدارهای منطقی

۲۰۵ سوال تخصصی معماری کامپیوتر

۲۲۵ سوال تخصصی سیستم های عامل

۲۵۰ سوال تخصصی ساختمان داده

آزمون استخدامی پلیس فتا رشته فناوری اطلاعات را با مطالعه این منابع تجربه نمایید که دروس مربوط به این رشته را بطور کامل با پاسخنامه پوشش داده و آزمون های استخدامی زیادی جهت تدارک مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفت. سوالات آزمون فناوری اطلاعات این بخش از کاملترین ها می باشد.


سوالات استخدامی پلیس فتا (مهندسی برق)

۱۱۰ سوال تخصصی مدارهای الکتریکی ۱ و ۲

۱۲۵ سوال تخصصی بررسی سیستم های قدرت

۱۳۲ سوال تخصصی ماشین های الکتریکی ۱ و ۲

۱۳۰ سوال تخصصی الکترونیک

۱۷۵ سوال تخصصی مدارهای منطقی

۱۳۰ سوال تخصصی تجزیه و تحلیل سیستم ها

بسته مطالعاتی رشته برق آزمون پلیس فتا با پاسخنامه تستی و تشریحی طراحی شده است که هر داوطلبی را از تهیه دیگر منابع مرتبط آسوده خاطر می نماید چون که در آن سعی شده از جدیدترین منابع امتحانی جهت رقابتی بهتر استفاده شده است.


منابع استخدامی پلیس فتا ۱۴۰۰

تاپ سوال چند سال است که این منبع را در اختیار متقاضیان رشته های آزمون استخدامی پلیس فتا قرار داده است و بازنگری های آن هم همیشه صورت می گیرد و تا الان نتایج رضایت بخشی را داوطلبان با نمونه سوالات آن برای خود رقم زده و برای داوطلبان جدید هم همین رویه ادامه خواهد داشت.

پلیس فتا

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی