2019/11/19

امتیاز : / 5. رای :

استخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (فراخوان استخدامی ۹۸)

در بخش اخبار استخدامی وبگاه تاپ سوال  می توانید فراخوان و اطلاعیه های استخدامی سازمان و شرکت های مختلفی را شاهد باشید که این صفحه از این بخش را به انتشار آخرین اخبار استخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اختصاص داده ایم تا در آن بصورت ویژه تک تک فراخوان های استخدامی شرکت مهندسی آب و فاضلاب را به گوش متقاضیان رشته های شغلی آن برسانیم بنابراین با ما همراه باشید.

برای آن دست از داوطلبانی که منابع مطالعاتی آزمون استخدامی این شرکت را دنبال می کنند عرض می نماییم که بسته ارائه شده توسط تیم تولید منابع کمک آموزشی تاپ سوال با نام سوالات استخدامی شرکت مهندسی آب و فاضلاب یک منبع مناسب و رشد دهنده محسوب می گردد.


آزمون استخدامی فراگیر طی مرحله هفتم – شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور

در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور آبانماه سال ۹۸ شاهد استخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور هم هستیم که متقاضیان پذیرش در این شرکت می توانند در صورت دارا بودن شرایط از سوم تا دوازدهم مهرماه در سایت سازمان سنجش نام نویسی نمایند. کارشناس برنامه ریزی طرح های آب و فاضلاب و کارشناس برنامه و بودجه دو رشته ای هستند که شرکت مهندسی آب و فاضلاب نیروی های مورد نیاز خود را استخدام می نماید و آزمون در تاریخ ۹۸/۸/۳۰ برگزار می گردد. اطلاعات کاملتر در دفترچه راهنما منتشر شده آزمون هفتم فراگیر.

شرکت کنندگان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۹۸ جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از تاریخ بیست و هفتم آبان اقدام نمایند و برای این کار باید به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور از تاریخ مذکور مراجعه شود. اطلاعیه های جدید آزمون استخدام شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که همراه با دیگر دستگاه ها در سال ۹۸ برگزار می گردد را در بخش های بعدی خدمت شما داوطلبان عرض می نماییم.


شرکت مهندسی آب و فاضلاب

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی