2019/05/31

امتیاز : / 5. رای :

آخرین وضعیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ (برگزاری آزمون)

اخبار زیادی هر روز در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ منتشر می گردد و داوطلبان هر لحظه منتظر انتشار دفترچه راهنما این آزمون هستند و می خواهند بدانند تاریخ دقیق برگزاری آزمون آموزش و پرورش چه زمانی است. در حال حاضر هنوز سهمیه هر استان جهت پذیرش نیروهای موردنیاز مشخص نگردیده و قرار است تعدا ۵۵ هزار نفر در رویداد بزرگ به استخدام شغل های دبیری، هنرآموز و … درآیند. این آزمون علاوه بر مرحله کتبی، مراحلی چون معاینه، مصاحبه و گزینش هم دارد که قبولشدگان باید آنها را طی نمایند تا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ موفق گردند.

در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش هنوز تاریخی مشخص نگردیده است ولی طبق گفته مسئولین، این آزمون بعد از ماه مبارک رمضان و در روزهای پایانی تیرماه ۹۸ برگزار خواهد گردید. سهمیه پذیرش دانشگاه فرهنگیان از این آزمون تعداد ۲۵ هزار نفر می باشد.

استخدام فارغ التحصیلان دیگر دانشگاه ها بعد از پذیرش در آزمون استخدامی، از رشته های اصلی کتاب درسی چون فارسی، تاریخ، زبان انگلیسی، شیمی و … صورت می گیرد. آنچه که مهم به نظر می رسد اینکه شرایط آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ طی همین روزها اعلام می گردد و زمان برای آماده سازی خود جهت شرکت در آزمون محدود می شود و توصیه می نماییم از همین روزها منابع استخدامی مرتبط با رشته شغلی مدنظر را تهیه و مورد مطالعه قرار دهید تا برای آزمون به حداکثر امادگی لازم دست پیدا نمایید.

تاپ سوال همیشه برای داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش بصورت ویژه تلاش نموده و یکی از جامع ترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش را در سطح کشور عرضه نموده است تا در زمینه منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش هیچ داوطلبی کمبود منابع نداشته باشد. در ادامه چند مورد از منابع استخدامی رشته های شغلی آزمون آموزش و پرورش را معرفی نموده ایم که جهت مشاهده نوشتار آنها می توانید برروی آنها کلیک نمایید.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی