2019/09/16

امتیاز : / 5. رای :

آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی (استخدام شرکت پتروشیمی تبریز)

با درود فراوان به یکایک کاربران وب سایت تاپ سوال که در این قسمت از سایت می توانید از آخرین اخبار مربوط به استخدام شرکت های پتروشیمی کشور مطلع شوید و تمام سعی خود را به کار خواهیم گرفت تا هیچ گونه اخبار مرتبط با آزمون استخدامی شرکت های پتروشیمی را از دست ندهید. در این بخش به فراخوان و اطلاعیه های استخدام شرکت های پتروشیمی کشور جهت اطلاع متقاضیان آن می پردازیم.

داوطلبان آزمون های استخدامی حتما منابع مطالعاتی که بتواند پاسخگویی نیازهای آنها طبق منابع امتحانی باشد را تجربه نمایند که پایگاه های اینترنتی خوبی در این حوزه مشغول به فعالیت هستند که تاپ سوال یکی از با سابقه های این بخش است و مخاطبان بسیار زیادی با این نام آشنا می باشد که برای این آزمون های پتروشیمی یکی از کاملترین مجموعه سوالات استخدامی پتروشیمی را جهت قبولی داوطلبان در سطح کشور عرضه نموده است.


دیماه سال ۹۸ – استخدام شرکت پتروشیمی تبریز در هفت رشته

شرکت پتروشیمی تبریز در هفت رشته تحصیلی از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد روند استخدام را جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اعلام نموده است. متقاضیان واجد شرایط به منظور نام نویسی می توانند از بیست و هشتم دیماه لغایت هشتم بهمن به پایگاه اینترنتی شرکت پتروشیمی تبریز مراجعه نمایند. آزمون هم در تاریخ هجدهم بهمن ماه سال ۹۸ برگزار می گردد.

مهندسی برق (قدرت – الکترونیک، ابزار دقیق و کنترل) ، مهندسی مکانیک (طراحی جامدات – حرارت و سیالات) ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی شیمی ، مهندسی صنایع ، مهندسی متالوژی رشته هایی هستند که از فارغ التحصیلان واجد شرایط آنها استخدام به عمل می آید.


استخدام شرکت پتروشیمی امیر کبیر سال ۹۸

شرکت پتروشیمی امیر کبیر به منظور تامین نیروی مورد نیاز خود از واجدین شرایط مرد استخدام به عمل می آورد که پذیرش آن از طریق آزمون و مصاحبه صورت می گیرد. متقاضیان واجد شرایط جهت نام نویسی می توانند از تاریخ شانزدهم لغایت بیست و نهم آذر ماه در سایت اعلام شده اقدام نمایند. ششم دیماه امسال هم بعنوان زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت پتروشیمی امیر کبیر انتخاب شده است.

این آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی فقط برای داوطلبان رشته مهندسی شیمی می باشد که منابع امتحانی آن هم دو بخش دارد، بخش عمومی زبان و ادبیات فارسی، کامپیوتر و زبان انگلیسی و بخش تخصصی ترمودینامیک، مکانیک سیالات، انتقال حرارت، انتقال جرم و عملیات واحد، سینتیک و طراحی راکتور و کنترل فرآیند می باشد.


استخدام شرکت پتروشیمی جم

به اطلاع متقاضیان استخدام در شرکت پتروشیمی جم می رسانیم که این شرکت از دانش آموختگان مقاطع لیسانس و فوق لیسانس از طریق آزمون و مصاحبه استخدام به عمل می آورد. رشته های مهندسی صنایع و مکانیک از رشته های جذب نیرو این فراخوان استخدامی است. متقاضیان واجد شرایط از تاریخ اول آذر تا دوازدهم می توانند نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند و برگزاری آزمون در اواخر آذرماه صورت می گیرد.

منابع امتحانی دو رشته معرفی شده آزمون استخدام شرکت پتروشیمی جم :

برای مهندسی صنایع منابع اقتصاد مهندسی ، تحقیق در عملیات ۱ و ۲ ، مبانی سازمان و مدیریت ، کنترل پروژه ، آمار و احتمال ، تعمیرات و نگهداری ، کنترل موجودی و مهندسی مکانیک منابع مقاومت مصالح ، ترمودینامیک ، دینامیک و ارتعاشات ، انتقال حرارت ، استاتیک ، سیالات


منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی شرکت پتروشیمی
سوالات استخدامی پتروشیمی رشته مهندسی صنایع سوالات استخدامی پتروشیمی رشته مهندسی برق
سوالات استخدامی پتروشیمی رشته مهندسی مکانیک سوالات استخدامی پتروشیمی رشته مهندسی شیمی

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی