2019/05/08

امتیاز : / 5. رای :

آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ برای جذب ۵۵ هزار نیرو

اگر بخواهیم نگاهی به آخرین جزئیات و بروزترین اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ داشته باشیم می توانیم بگوییم اینکه استخدام ۵۵ هزار نیرو در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، رایزنی های وزیر آموزش و پرورش از طریق ماده ۲۸ ادامه دارد و گفته می شود نتایج به زودی اعلام می گردد. آخرین اطلاعیه مربوط می شود به زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش که گفته می شود تا پایان فصل بهار این آزمون برگزار خواهد شد که تعداد ۲۰ هزار نفر برای مهر سال ۱۳۹۹ جهت ورود به سیستم آموزشی برگزیده می گردند.

به گفته معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، برای تامین نیروی موردنیاز سال تحصیلی آینده تمهیدات انجام شده شده است و مشکلی پیش نخواهد آمد. این ۵۵ هزار نفر درخواست شده تعداد ۳۰ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی و تعداد ۲۵ هزار نفر از طریق کنکور سراسری پپذیرش می گردند ولی دیگر امسال خبری از جذب حق‌التدریس آزاد در آموزش و پرورش نخواهد بود.

آنچه که مهم می باشد این است که آزمون استخدامی آموزش و پرورش طی همین روزهای آینده برگزار خواهد گردید و متقاضیان این آزمون باید سعی نمایند منابع مطالعاتی مربوطه به رشته شغلی مورد نظر خود را از همین روزها آغاز نمایند و منتظر روزهای پایانی نباشند چون که منابع امتحانی زیاد خواهد بود و وقت هم کم به خصوص بخش تخصصی که باید منابع خوبی را مطالعه نمایید.

تاپ سوال بعنوان یکی از برترین پایگاه های سازنده منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی بسته مطالعاتی کامل به نام سوالات استخدامی آموزش و پرورش را برای داوطلبان آزمون آموزش و پرورش سال ۹۸ در نظر گرفته که بخش های بسیار جالبی را شامل می گردد.

چنانچه اگر می خواهید از منابع مطالعاتی رشته های دبیری و هنرآموز تاپ سوال هم استفاده نمایید می توانید از جدول زیر استفاده نمایید.

تاپ سوال مهم ترین رشته های شغلی آزمون آموزش و پرورش را پوشش داده و اکثر منابع، محتویات لازم را در خود جای داده اند که می توانید میزان آمادگی که برای این آزمون لازم است را کسب نمایید و خود را استخدام شده آزمون سال ۹۸ آموزش و پرورش بدانید.

سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش / هنرآموز و استادکار
سوالات استخدامی هنرآموز کامپیوتر سوالات استخدامی هنرآموز حسابداری
سوالات استخدامی هنرآموز ساختمان سوالات استخدامی هنرآموز کودکیاری
سوالات استخدامی هنرآموز الکترونیک سوالات استخدامی هنرآموز طراحی و دوخت
سوالات استخدامی هنرآموز ماشین های کشاورزی سوالات استخدامی هنرآموز معدن
سوالات استخدامی هنرآموز انیمیشن سوالات استخدامی هنرآموز نقشه برداری
سوالات استخدامی هنرآموز گرافیک سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو
سوالات استخدامی هنرآموز تاسیسات سوالات استخدامی هنرآموز مکاترونیک
سوالات استخدامی هنرآموز صنایع فلزی سوالات استخدامی هنرآموز زراعی و باغی
سوالات استخدامی هنرآموز صنایع چوب سوالات استخدامی هنرآموز علوم دامی
سوالات استخدامی هنرآموز صنابع شیمیایی سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی معماری
سوالات استخدامی استادکار کامپیوتر سوالات استخدامی استادکار طراحی و دوخت
سوالات استخدامی استادکار صنایع چوب سوالات استخدامی استادکار مکانیک خودرو

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی