2019/02/02

امتیاز : / 5. رای :

آزمون های استخدامی زمستان ۹۷ (نگاه کلی به آزمون های این فصل)

با سلام خدمت یکایک کاربران وب سایت تاپ سوال که امیدواریم در همه حال خوش و سلامت باشید و توجه شما را به مطالبی که در رابطه با آزمون های استخدامی زمستان ۹۷ نوشته ایم جلب می نماییم تا بدانید که در این فصل چه آزمون هایی برگزار می شوند که به تک تک آنها اشاره داریم و با ما همراه باشید و در آخر این مطلب بسته های مطالعاتی تدارک دیده شده در رابطه با این آزمون ها را معرفی می نماییم.

ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

اگر بخواهیم به یکی از بزرگترین آزمون های استخدامی کشور اشاره ای داشته باشیم فکرها حتما به سمت آزمون های فراگیر خواهد رفت که همیشه با شرکت کنندگان زیادی روبرو می شوند که اولین دوره این آزمون برمی گردد به سال ۹۴ و حالا داوطلبان باید مرحله ششم این آزمون ها را تجربه نمایند ولی یک تفاوت دارد این آزمون با ۵ آزمون قبلی دستگاه های اجرایی که سازمان سنجش مجری برگزاری آنها بوده است آزمون ششم توسط جهاد دانشگاهی بعنوان مجری جدید برگزار خواهد شد که ۲۰ دستگاه اعلام جذب نیرو نمودند.

سازمان امور اراضی کشور ، بانک ملی ایران ، بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دیوان عدالت اداری ، روزنامه رسمی کشور ، سازمان امور مالیاتی کشور ، سازمان بهزیستی کشور ، سازمان تعزیرات حکومتی ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور ، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، سازمان شیلات ایران ، سازمان هدفمندسازی یارانه ها ، مرکز اورژانس تهران ، وزارت صنعت، معدن و تجارت ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی) و وزارت ورزش و جوانان از فهرست شغل محل هایی هستند که طی آزمون ششم فراگیر نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نمایند. ثبت نام این آزمون از تاریخ ۹۷/۱۰/۳۰ آغاز می شود و آزمون در تاریخ ۹۷/۱۲/۱۷ برگزار می شود.

آزمون استخدامی دانشگاه های افسری ارتش

دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران هر سال از بین افراد مستعد و توانمند و دارای شرایط از رشته های ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، علوم انسانی و معارف اسلامی با برگزاری آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری استخدام به عمل می آورد زمان برگزاری این آزمون تاریخ پنجم بهمن ماه می باشد و نتیجه ها هم ۹۷/۱۱/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی ارتش اعلام می گردد.

استخدام بانک صادرات ایران

همیشه آزمون های استخدامی بانک های کشور پررقابت بوده است و بانک صادرات ایران هم در تاریخ ۹۷/۱۱/۲۶ برای جذب نیروی نیروی مورد نظر خود در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد آزمون برگزار می نماید.

زبان انگلیسی ، ریاضی و آمار ، هوش ، مهارت های ICDL ، اطلاعات عمومی (در بخش های مالی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریت و حقوقی) از منابع امتحانی آزمون استخدامی بانک صادرات به شمار می روند.

استخدام بانک ملت

آزمون استخدامی بانک ملت هم یکی از آزمون استخدامی زمستان ۹۷ به شمار می رود و این آزمون در ۴ رشته شغلی و در شهرهای زیادی نیروی مورد نظر خود را جذب می نماید و آزمون استخدامی بانک ملت در تاریخ هجدهم بهمن ماه ۹۷ برگزار می شود.

بانکدار ، متصدی امور اداری بخش حقوقی ، متصدی امور اداری بخش IT و متصدی حفاظت از ۴ رده شغلی که عرض نمودیم به حساب می آیند و هر عنوان شغلی منابع خاص خود را دارد که دروس هوش و استعداد ، زبان انگلیسی عمومی ، دانش علوم بانکی و بازارهای مالی و سرمایه ، ریاضیات و آمار ، مباحث بازاریابی برای رده شغلی بانکدار ، دروس هوش و استعداد ، زبان انگلیسی عمومی ، دانش علوم بانکی ، حقوق تجارت ، آیین دادرسی کیفری ، حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی برای رده شغلی متصدی امور اداری (حقوق) ، دروس هوش مصنوعی ‏، پایگاه داده ‏‏ ‏، امنیت داده‏ ‏، معماری کامپیوتر ‏، شبکه کامپیوتری ‏، زبان انگلیسی عمومی ، مهندسی نرم افزار ‏، سیستم عامل برای رده شغلی متصدی امور اداری (IT) و دروس هوش و استعداد تحصیلی ، زبان انگلیسی ، ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، ریاضی ، آشنایی با مباحث بانکی برای رده شغلی متصدی حفاظت از منابع امتحانی آزمون بانک ملت می باشند.

تاپ سوال و ارائه کاملترین منابع مطالعاتی

سعی نمودیم داغ ترین آزمون ها را اشاره نماییم و بیشتر با جزئیات آن آشنا شوید همه داوطلبان می دانند که داشتن منابع مطالعاتی خوب چقدر در نتیجه گیری آزمون مربوط می تواند تعیین کننده باشد و دقت داشته باشید منابع مطالعاتی کاملی را وارد برنامه آماد سازی خود نمایید و برای سهولت کار جدولی را بصورت تفکیک شده جهت ارائه معرفی بسته های تدارک دیده شده توسط تاپ سوال طراحی نمودیم که برای مشاهده محتویات و توضیحات هر کدام از آنها می توانید برروی نام آنها کلیک داشته باشید و به صفحه مورد نظر منتقل شوید و و مطمئن باشید دست خالی تاپ سوال را ترک نخواهید کرد.

بسته های مطالعاتی برای آزمون های استخدامی کشور
سوالات استخدامی بانک ملی سوالات استخدامی بانک صادرات سوالات استخدامی بانک ملت
سوالات استخدامی سازمان امور اراضی سوالات استخدامی بنیاد شهید و امور ایثارگران سوالات استخدامی دیوان عدالت اداری
سوالات استخدامی روزنامه رسمی سوالات استخدامی سازمان امور مالیاتی سوالات استخدامی سازمان بهزیستی
سوالات استخدامی سازمان تعزیرات حکومتی سوالات استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک سوالات استخدامی سازمان حفاظت محیط زیست
سوالات استخدامی سازمان جنگل ها، مراتع سوالات استخدامی خبرگزاری ایرنا سوالات استخدامی سازمان شیلات
سوالات استخدامی سازمان هدفمندسازی یارانه ها سوالات استخدامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سوالات استخدامی وزارت فرهنگ و ارشاد
سوالات استخدامی وزارت ورزش و جوانان سوالات استخدامی دانشگاه های افسری ارتش سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی
سوالات استخدامی مامور حراست سوالات استخدامی کارشناس حقوقی سوالات استخدامی کارشناس تحلیلگر سیستم
سوالات استخدامی کارشناس برنامه ریزی سوالات استخدامی کارشناس برنامه نویس سیستم سوالات استخدامی حسابدار
سوالات استخدامی کارشناس امور سخت افزار رایانه سوالات استخدامی کارشناس امور اداری سوالات استخدامی کارشناس شبکه
اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی