2019/11/17

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی (استخدام نیرو در سال ۹۸)

این نوشتار از بخش اخبارهای استخدامی کشور به گزارش آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی می پردازد که متقاضیان رشته های استخدامی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی می توانند به بروزترین اخبار و اطلاعیه ها دسترسی داشته باشند و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا خبری را از دست ندهید. تا آخر این نوشتار مربوط به استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با ما همراه باشید که از فراخوان های این وزارتخانه چه قبل از آزمون ها و چه بعد از آن مطلع خواهید شد.

آموزش و پرورش بعلت کمبود نیرویی که برایش وجود دارد سعی می نماید با برگزاری حداقل هر سال یکبار آزمون استخدامی بخشی از این موضوع را برطرف نماید که آخرین آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم پاییز ۹۸ که با آزمون هفتم فراگیر برگزار گردید و حالا دوباره شاهد فراخوانی جدید جهت پذیرش در سال ۱۳۹۹ هستیم که خواستیم نکته ای را خدمت مخاطبان عرض نماییم، چنانچه اگر قصد شرکت در این آزمون جدید را دارید حتما فرصت را غنیمت در نظر بگیرید و از همین روزها شروع به ارتقاء توان علمی خود در بخش منابع استخدامی آموزش و پرورش مربوط به رشته خود نمایید که قطع به یقین چندین گام بواسطه انتخاب این نگرش از سایر شرکت کنندگان پیش خواهید بود.


مهر ۱۳۹۸ – استخدام بیش از دو هزار و پانصد نیروی جدید

موضوعی که باعث گشته علاوه بر آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، دیگر استان ها هم برنامه های خاصی برای جذب نیروهای جدید در نظر بگیرند، خروجی بسیار زیاد می باشد که خروجی های آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی بیش از دو هزار و پانصد نیروی فرهنگی اعلام شده است که طی این آزمون استخدامی نزدیک به این عدد قرار شده استخدام به عمل بیاید.


۲۰ تیر ۹۸ – آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیازمند جذب زیاد

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از جمله نهادهایی که دچار کمبود نیرو است. رشد جمعیت دانش آموزی و افزایش تعداد بازنشستگان باعث شده آموزش و پرورش این استان از نظر نیروهای معلمی و دبیری با مشکل روبرو شود که باید در آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ نیروهای لازم را پذیرش نماید تا مشکل برای سال تحصیلی جدید برطرف گردد.


۴ شهریور ۹۷ – زمان و مکان مصاحبه معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی

کسانی که در چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آزمون سراسری سال ۹۷ سهمیه این استان جهت بررسی مدارک، معاینات پزشکی و مصاحبه عمومی و اختصاصی از تاریخ ۹۷/۶/۴ آغاز می گردد.


۳۱ مرداد ۹۷ – پذیرش ۱۷۰۰ دبیر در آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی

مدیرکل وزارت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی : امسال در آموزش و پرورش استان تعداد ۳۴۰۰ دبیر بازنشسته می گردند که می تواند نظام آموزشی این استان را کمی دچار اختلال نماید.

امسال در تبریز یک آزمون علمی و مهارتی جهت انتخاب مدیر مدرسه برگزار گردید که برای ۱۱۳ مدرسه تعدا ۴۹۷ نفر شرکت نمودند. برای رفع مشکل ناشی از تعداد بازنشستگان تعداد ۱۷۰۰ نفر دبیر ورودی داریم.


۲۴ اردیبهشت ۹۷ – استخدام آموزش و پرورش در سال ۹۷

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و استخدام آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از تاریخ ۹۷/۲/۲۳ آغاز می شود و متقاضیان جهت ثبت نام و مطالعه دفترچه راهنما به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.


آموزش و پرورش آذربایجان شرقی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی