2020/03/26

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش اصفهان (اخبار فراخوان جذب و پذیرش)

استخدام آموزش و پرورش اصفهانعرض ادب و احترام به کاربرانی که تاپ سوال را برگزیدند تا از آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام آموزش و پرورش اصفهان مطلع گردند که تمامی تلاش خود را جهت بروزترین اخبارهای استخدامی به کار می گیریم تا متقاضیان شرکت در آزمون های استخدامی کشور هیچ گونه اخباری را از دست ندهند. این بخش از تاپ سوال به جدیدترین اطلاعیه و خبرهای استخدام آموزش و پرورش اصفهان می پردازد و جهت آمادگی و ارتقاء سطح علمی داوطلبان یک بسته مطالعاتی جامع در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش به نام نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش تدارک دیده ایم.


استخدام آموزش و پرورش اصفهان

انتشار جدیدترین اخبار استخدامی مربوط به وزارت آموزش و پرورش از اولویت های بخش خبری وبگاه تاپ سوال به شمار می رود که این قسمت به اطلاع رسانی های استخدامی آموزش و پرورش استان اصفهان اختصاص دارد.


سال ۱۳۹۸ (اسفند ماه) – نتایج پایانی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نتایج نهایی مربوط به قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در سال ۱۳۹۸ برگزار گردید مشخص گردید و داوطلبان جهت اطلاع از روند مراحل باقی مانده از استخدام به سایت سازمان سنجش می توانند مراجعه نمایند.


آذر ماه ۹۸ – آموزش و پرورش اصفهان و کمبود نیرو

همانند دیگر آموزش و پرورش استان ها، آموزش و پرورش استان اصفهان هم با کمبود نیرو مواجه می باشد که عدد آن به بیش از ده هزار نیرو می رسد. سهمیه های در نظر گرفته شده در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش میتواند این کمبود نیروها را استان ها جبران نماید.


دیماه ۹۸ – آموزش و پرورش اصفهان کمبود نیروی بسیار زیادی دارد

یکی از معضلاتی که آموزش و پرورش استان اصفهان با آن به شدت درگیر است موضوع کمبود نیرو می باشد که گفته می شود بیش از پانزده هزار نیرو از نیازهای اصلی این آموزش و پرورش می باشد که تا بخشی این موضوع با جذب جدید برطرف خواهد شد. زمانبندی انجام فرآیند مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ استان اصفهان بدین شرح است :

داوطلبان مرد از تاریخ ۹۸/۱۰/۲۲ لغایت ۹۸/۱۰/۲۴ و داوطلبان زن از تاریخ ۹۸/۱۰/۲۵ لغایت ۹۸/۱۰/۲۹ جهت انجام مصاحبه طبق برنامه باید به مکان مشخص شده مراجعه نمایند که اطلاعات دقیق در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش استان اعلام شده است.

داوطلبان مرد

تاریخ بیست و دوم دیماه : (رشته های آموزگار ابتدایی ، آموزگار استثنایی ، دبیر ادبیات فارسی ، دبیر ریاضی ، دبیر تربیت بدنی ، دبیر شیمی) تاریخ بیست و سوم دیماه : (دبیر زبان و ادبیات انگلیسی ، دبیر عربی ، دبیر علوم زیستی و بهداشتی ، مشاور واحد آموزشی ، دبیر علوم اجتماعی ، دبیر علوم تجربی ، دبیر فیزیک ، دبیر تاریخ ، دبیر جغرافیا ، دبیر حرفه و فن ، دبیر هنر ، مربی امور تربیتی مدارس ، دبیر معارف اسلامی) تاریخ بیست و چهارم دیماه : (هنرآموز مکاترونیک ، هنرآموز الکتروتکنیک ، هنرآموز زراعی و باغی ، هنرآموز الکترونیک ، هنرآموز تاسیسات ، هنرآموز ساخت و تولید ، هنرآموز صنایع چوب ، هنرآموز حسابداری ، هنرآموز صنایع دستی ، هنرآموز کامپیوتر ، هنرآموز صنایع فلزی ، هنرآموز مکانیک خودرو ، هنرآموز نقشه کشی عمومی / معماری ، هنرآموز گرافیک / انیمیشن) که جهت آگاهی از جزئیات این خبر به سایت آموزش و پرورش اصفهان حتما مراجعه نمایید.

داوطلبان زن

تاریخ بیست و پنجم دیماه : (آموزگار ابتدایی) تاریخ بیست و ششم دیماه : (آموزگار ابتدایی ، آموزگار استثنایی ، دبیر تربیت بدنی ، دبیر عربی ، دبیر ادبیات فارسی) تاریخ بیست و هشتم دیماه : (دبیر فیزیک ، دبیر شیمی ، دبیر علوم تجربی ، دبیر ریاضی ، دبیر علوم زیستی و بهداشتی ، دبیر زبان و ادبیات انگلیسی ، دبیر جغرافیا ، دبیر تاریخ ، دبیر علوم اجتماعی ، دبیر معارف اسلامی ، دبیر هنر ، دبیر حرفه و فن) تاریخ بیست و نهم دیماه : (هنرآموز صنایع دستی ، مراقب سلامت ، مربی امور تربیتی ، هنرآموز کامپیوتر ، هنرآموز معماری ، مشاور واحد آموزشی ، هنرآموز صنایع غذایی ، هنرآموز گرافیک / انیمیشن ، هنرآموز حسابداری ، هنرآموز گرافیک ، هنرآموز نقاشی ، هنرآموز طراحی دوخت) داوطلبان اطلاعات کاملتر را از سایت فوق الذکر دنبال نمایند.

برای بخش مصاحبه و گزینش آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ به داوطلبان منبع مطالعاتی نتیجه آوری را در این مرحله پیشنهاد می نماییم که با ابعاد این آزمون بطور کامل آشنا خواهید شد که می توانید از لینک سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش مشاهده نمایید.


۱ خرداد ۹۸ – استخدام نیروی جدید در آموزش و پرورش اصفهان به جهت کمبود

آموزش و پرورش اصفهان از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان کمبود ۱۶ هزار نیرو خود را رفع خواهد نمود.


۲۴ اردیبهشت ۹۸ – پذیرش مصاحبه گر در آموزش و پرورش اصفهان

آموزش و پرورش استان جهت پیش برد مراحل استخدامی خود، مصاحبه گر استخدام می نماید. فارغ التحصیلان دوره های ارشد و دکتری گرایش های رشته های علوم تربیتی، روانشناسی، علوم انسانی و راهنمایی و مشاوره می توانند در سامانه جامع مدیریت منابع تا تاریخ ۹۸/۲/۳۱ جهت ثبت درخواست اقدام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۳۷۱۰۸۶۱۵ تماس بگیرید.


۱۹ اردیبهشت ۹۸ – آموزش و پرورش اصفهان ۱۵ هزار کمبود نیرو دارد

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان، علاوه بر اینکه سال گذشته ۱۴ نیرو کمبود داشته ایم تعداد ۴ هزار نفر هم امسال به این تعداد اضافه شده اند. آموزش و پرورش استان اصفهان با بحران نیروی انسانی روبرو می باشد.


اردیبهشت ۹۷ – آزمون استخدام آموزش و پرورش اصفهان

در تیرماه سال ۹۷ آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آموزش و پرورش برگزار می گردد و استان اصفهان هم نیروهای موردنظر خود را طی این آزمون پذیرش می نماید. متقاضیان استان اصفهان جهت کسب اطلاعات بیشتر باید دفترچه راهنما منتشر شده از سایت سازمان سنجش را مطالعه نمایند.


معرفی منابع مطالعاتی رشته هایی از آزمون آموزش و پرورش

رشته های استخدامی آزمون آموزش و پرورش سال جدید در رشته های دبیری، هنرآموز و … برگزار می گردد که تیم متخصصین وبگاه تاپ سوال جهت ارائه کاملترین منابع استخدامی این رشته های شغلی تلاش بسیار فراوان به خرج داده اند که بعنوان نمونه برای رشته شغلی دبیری زبان انگلیسی کاملترین مجموعه سوالات استخدامی دبیری زبان انگلیسی را پیشنهاد می نماییم که حاوی جامع ترین بخش ها آزمون می باشد و برای رشته شغلی دبیری معارف بسته سوالات استخدامی دبیری معارف اسلامی را عرضه نموده ایم که بسیار مناسب برای آزمون آموزش و پرورش است.


آموزش و پرورش اصفهان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی