2019/08/13

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش البرز (تعداد نفرات جذب شده پس از روند مصاحبه)

این بخش می پردازد به تمامی اخبارهای استخدام آموزش و پرورش البرز تا متقاضیان آن هر لحظه به مهم ترین فراخوانی های این آموزش و پرورش دسترسی داشته باشند. صفحه اختصاصی استخدام آموزش و پرورش البرز هم مثل تمامی اخبار های استخدامی استان های کشور همیشه بروز بوده و مخاطبان می توانند با این نوشتار همراه باشند. جهت دریافت کاملترین منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش که دربردارنده تمامی آنچه داوطلبان جهت آزمون آموزش و پرورش چه در سطح کشور و چه در سطح استان به آن نیازمند هستند می باشد داوطلبان می توانند انتخاب داشته باشند.

جهت برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اطلاعیه های بسیار زیادی صادر می گردد که متقاضیان باید در جزئیات تمامی خبرها قرار گیرند و خود را برای یک رقابت جامع آماده نمایند که یک بخش آن جهت آماده سازی به منابع مطالعاتی شما داوطلبان برمی گردد که پیشنهاد تیم تولید محتوای وبگاه تاپ سوال مجموعه نمونه سوالات آموزش و پرورش سال های اخیر جزو منابع استاندارد به منظور کسب نتیجه به شمار می روند.


استخدام آموزش و پرورش البرز – جدیدترین اطلاعیه ها

داوطلبان متقاضی آزمون های آموزش و پرورش از استان البرز، این بخش از اخبار استخدامی تاپ به انتشار لحظه به لحظه فراخوان و اطلاعیه ها مربوطه می باشد و می توانید از تمامی موضوعات مطلع گردید. جدیدترین اخبار این صفحه در رابطه با آزمون پاییز آموزش و پرورش و روند جذب آن می باشد.


بهمن ۹۸ – تعداد نیروی جذب شده از برگزاری مصاحبه آزمون سال ۹۸

جهت جذب نیروی جدید آموزش و پرورش استان البرز بیش از هزار نفر به مرحله مصاحبه آزمون استخدامی سال ۹۸ رسیدند که تعداد بیش از هشتصد نفر بعنوان جذب شده نهایی در آموزش و پرورش استان استخدام می گردند.


دی ۹۸ – برنامه مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش البرز ۹۸

برنامه ای که جهت مصاحبه پذیرفته شدگان در نظر گرفته شده است را اعلام می داریم.

اول بهمن : دبیر زبان انگلیسی و دبیر علوم اجتماعی – دوم بهمن : دبیر زبان انگلیسی، دبیر علوم تجربی، دبیر علوم اجتماعی و دبیر تاریخ – سوم بهمن : دبیر زبان انگلیسی، دبیر علوم تجربی و دبیر تاریخ – پنجم بهمن : دبیر جغرافیا، دبیر معارف و مربی امور تربیتی مدارس – ششم بهمن : دبیر جغرافیا، دبیر معارف اسلامی، مشاور واحد آموزشی، هنرآموز الکتروتکنیک و هنرآموز کامپیوتر – هفتم بهمن : دبیرهای جغرافیا و معارف، مشاور واحد آموزشی، هنرآموز الکتروتکنیک، هنرآموز کامپیوتر و هنرآموز مکانیک خودرو – هشتم بهمن : دبیر معارف، هنرآموز کامپیوتر، هنرآموز مکانیک خودرو، هنرآموز طراحی دوخت، مشاور واحد آموزشی،  هنرآموز گرافیک و هنرآموز الکتروتکنیک


۷ مرداد ۹۸ – جذب آموزش و پرورش البرز (بیش از ۸۰۰ نفر نیروی جدید)

آموزش و پرورش البرز به جهت رفع کمبود نیروی خود قصد دارد تعداد بیش از ۸۰۰ نفر را بعنوان نیروی جدید استخدام نماید. آموزش و پرورش البرز در مهرماه سال ۹۹ شاهد بکارگیری آنها خواهد بود. به زودی تمامی اطلاعات و شرایط این ازمون آموزش و پرورش مشخص خواهد شد که در بخش های بعدی خدمت آنها اطلاع رسانی خواهیم نمود تا نسبت به ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ اقدام شود.


۸ تیر ۹۸ – آموزش و پرورش استان البرز با کمبود نیرو مواجه می باشد

آموزش و پرورش استان البرز بدلیل کمبود نیرو تدریسی از دبیران و معلمان بازنشسته استفاده می نماید که در آزمون آموزش و پرورش پیش رو قرار است نیروهای جدید استخدام شوند تا این مشکل تا حدودی برطرف گردد.


۴ خرداد ۹۷ – آموزش و پرورش البرز بیش از ۱۴۰۰ نفر را پذیرش می نماید

سهمیه در نظر گرفته شده برای آموزش و پرورش استان البرز به زودی طی آزمون پذیرش آموزش و پرورش البرز پذیرش خواهند شد. بدلیل افزایش تعداد دانش آموزان می بایست بر تعداد معلمان و دبیران هم در مدارس استان البرز افزوده شود.


آموزش و پرورش البرز

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی