2020/07/09

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش بوشهر (جذب در آزمون استخدامی ۱۴۰۰)

پایگاه تاپ سوال سعی می نماید اخبار لحظه به لحظه استخدام آموزش و پرورش را به گوش داوطلبانی که منتظر فراخوان و اطلاعیه های آن می باشد برساند که در این بخش به استان بوشهر پرداخته ایم که مخاطبان می توانند از استخدام آموزش و پرورش بوشهر بطور کامل مطلع گردند تا جهت آزمون های استخدامی پیش رو وزارت آموزش و پرورش به آمادگی کامل دست پیدا نمایند پس هر لحظه با این نوشتار خبری تاپ سوال همراه باشید.

خبرهای استخدامی آموزش و پرورش این روزها بیشتر در رابطه با آزمون سال ۱۴۰۰ این وزارتخانه می باشد که متقاضیان هر یک از رشته ها منتظر اعلام آغاز فرآیند ثبت نام آن هستند که حتما انتشار آن را از همین بخش، داوطلبان رشته های استخدامی آموزش و پرورش استان بوشهر شاهد خواهند بود و جهت یک پاسخگویی درست سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای استخدام شدن از همین روزها به آمادگی علمی خود تا حد بالایی بیفزایید و فرصت چند روزه از زمان ثبت نام تا برگزاری آزمون را به مرور منابع مطالعه شده خود بپردازید.


استخدام آموزش و پرورش بوشهر (مهم ترین اخبار آزمون ۱۴۰۰)

اکثر استان های کشور در زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیروی انسانی مورد نیاز خود را پذیرش می نمایند که برای متقاضیان از استان بوشهر این صفحه را اختصاص به درج جدیدترین اخبار و اطلاعیه های استخدامی داده ایم. داوطلبان و متقاضیان عناوین شغلی استخدام آموزش و پرورش سال ۱۴۰۰ می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با بخش مطالعاتی و همین طور منابع امتحانی بخش های عمومی و تخصصی آزمون به منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش پایگاه تاپ سوال مراجعه نمایند.


خرداد ۹۹ – آموزش و پرورش استان بوشهر و آزمون استخدامی ۹۹

آموزش و پرورش استان بوشهر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ بیش از پانصد نیرو را در عناوین مختلف پذیرش می نماید. دوره ابتدایی، پرورشی و مشاوره، متوسطه، تربیت بدنی، آموزش و پرورش استثنایی، فنی حرفه ای و کاردانش از عناوین جذب نیرو در این آزمون آموزش و پرورش ۹۹ محسوب می گردند.


اطلاعیه ای در رابطه با مصاحبه آزمون آموزش و پرورش – بهمن ماه ۹۸

استان بوشهر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ تعداد نیروی مورد نیاز خود را پذیرش نمود و به فرآیند مصاحبه معرفی شده اند. در این فرآیند مصاحبه بیش از پانصد نفر مورد مصاحبه قرار گرفته اند که در رشته های دبیری، آموزگار و هنرآموز استخدام می شوند.


مرداد ۹۸ – تعداد نیروی آموزش و پرورش استان بوشهر

آموزش و پرورش استان های کشور با موضوع کمبود نیرو مواجه هستند که استان بوشهر هم از این قضیه مستثنی نمی باشد که علت آن زیاد شدن خروج نیرو بدلیل بازنشستگی و جذب کم است. در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در آبان ماه سال ۹۸ قرار است برگزار شود که طبق سهمیه، برای هر استان جذب جهت رفع کمبود نیرو صورت خواهد گرفت.


۱۰ مرداد ۹۸ – جذب و استخدام آموزش و پرورش بوشهر بیش از ۷۰۰ نفر

استان بوشهر از جمله استان هایی می باشد که در حوزه تدریس از نظر تعداد نفرات دچار کمبود است که سعی دارد در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ تا حدودی این مشکل را با جذب بیش از ۷۰۰ نفر برطرف نماید.

میران سهمیه بخش ماده ۲۸ استخدامی تعداد بیش از ۴۰۰ نفر می باشد و مابقی برای دانشگاه فرهنگیان است که در این آزمون به آموزش و پرورش بوشهر اضافه خواهند شد که سهمیه های در نظر گرفته برای عناوین شغلی چون مراقب سلامت ، دبیر ، هنرآموز ، معلم تربیت بدنی ، مربی پرورشی و مشاور و آموزگار ابتدایی می باشد.


۳۱ تیر ۹۸ – استخدام آموزش و پرورش بوشهر جهت رفع کمبود نیرو

از آنجاییکه تعداد زیادی در آموزش و پرورش بوشهر مشغول به تدریس هستند ولی هنوز در برخی از بخش ها کمبود نیرو وجود دارد که سعی می شود طی آزمون سال ۹۸ آموزش و پرورش نیروهای لازم پذیرش گردند.


۲۶ تیر ۹۸ – آموزش و پرورش بوشهر بیش از ۲۰۰۰ نفر کمبود نیرو دارد

طبق آمارهای بدست آمده گفته می شود استان بوشهر از ۲۰۰۰ نیرو کمبود نفر دارد که باید هر چه زودتر این مشکل برطرف گردد که هنوز میزان سهمیه در نظر گرفته شده برای استخدام آموزش و پرورش بوشهر مشخص نشده است.


آموزش و پرورش بوشهر

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی