2019/02/01

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵ (برگزاری آزمون استخدامی جدید)

درود فراوان به یکایک شما داوطلبان آزمون های استخدامی آموزش و پرورش که دعوت می نماییم با تاپ سوال باشید تا شما را با آخرین اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵ آشنا نماییم تا با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده در جهت قبولی آزمون آموزش و پرورش قدم بردارید.

نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش


۱۷ مرداد ۹۶ – مورد تایید صلاحیت قرار گرفتن ۹۷ درصد پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۵

طبق گفته سرپرست دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش ۹۷ درصد افراد پذیرفته شده اند که صلاحیت عمومی حدود ۸ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفته بود و از به کارگیری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در مهر ماه به صورت حق التدریس خبر داده شده است.


۲ تیر ۹۵ – برگزاری آزمون استخدامی جدید

وزارت آموزش و پرورش ۱۰۰۰۰ هزار نفر را از طریق برگزاری آزمون ، توانمندهای عمومی ، تخصصی و مصاحبه استخدامی به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نظر خود در چارچوب قانون مدیریت خدمات کشوری و سازمان امور اداری و استخدامی استخدام می نماید.

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی می توانید به دفترچه منتشر شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایید.

متقاضیان از تاریخ ۹۵/۷/۱۸ تا ۹۵/۷/۲۴ می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام داشته باشند و آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۵ در تاریخ ۹۵/۸/۲۱ برگزار و آزمون به صورت چهار گزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

به هر داوطلب یک دفترچه سوال عمومی و یک دفترچه سوال تخصصی داده می شود مواد عمومی همانند دوره های گذشته همان دروس است و منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دفترچه برای هر کدام از عناوین شغلی ذکر شده است.

تاپ سوال برای تک تک این عناوین شغلی کاملترین بسته های مطالعاتی را تدارک دیده است که برای آزمون آموزش و پرورش سال ۹۵ می توانید دریافت نمایید و اصل دفترچه های آزمون های استخدامی آموزش و پرورش ادوار قبل را هم آماده نموده ایم.


آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی