2019/02/02

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۶ (اعلام نتایج چهارمین آزمون فراگیر)

در این بخش از وب سایت به آخرین و جدیدترین اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۶ می پردازیم که تلاش می نماییم تا اخباری را شما داوطلبان از دست ندهید با ما همراه باشید تا بروزترین آگهی های استخدامی وزارت آموزش و پرورش.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش | بسته های عمومی و تخصصی


۶ مهر ۹۶ – اعلام نتایج چهارمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی

تمام شرکت کنندگان در چهارمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی استان البرز ، وزارت امور خارجه ، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، سازمان اداری و استخدامی کشور ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان پزشکی قانونی کشور ، سازمان دامپزشکی ، سازمان بنادر و دریانوردی ، سازمان ملی بهره وری ایران ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سازمان سنجش آموزش کشور ، سازمان انتقال خون ایران ، سازمان حسابرسی ، موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی صنعت آب و برق ، وزارت امور اقتصاد و دارایی ، بانک مسکن ، بانک صنعت و معدن ، بانک سپه برای مشاهده کارنامه اولیه می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.


۳۰ خرداد ۹۶ – آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی (استخدام آموزش و پرورش سال ۹۶)

به تمامی داوطلبان عزیز عرض می نماییم که ثبت نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی شروع شد این آزمون در شهریور ماه ۹۶ برگزار خواهد گردید یک نکته مهم اینکه ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن داﻧﺸﮕﺎه ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﺎن و داﻧﺸﮕﺎه ﺷﻬﯿﺪ رﺟﺎﯾﯽ، ﺣﻖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم در چهارمین آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ را ﻧﺪارﻧﺪ.

این آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می گردد که منابع امتحانی بخش عمومی دروس ﻓﻨﺎوری اﻃﻼﻋﺎت (ﻣﻬﺎرتﻫﺎی ﻫﻔﺘﮕﺎﻧﻪ ICDL) ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی‌های عمومی می باشد و برای منابع تخصصی از لینک زیر اقدام نمایید.

منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ثبت نام این آزمون از تاریخ ۹۶/۳/۲۹ تا ۹۶/۴/۵ انجام خواهد شد و از تاریخ ۹۶/۵/۳۱ شرکت کنندگان نسبت به چاپ کارت ورود به جلسه می توانند اقدام نمایند و در تاریخ ۹۶/۶/۳ آزمون برگزار خواهد شد.


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی آموزش و پرورش
آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵
آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های آموزش و پرورش از لینک های بالا اقدام نمایید*

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی