2019/08/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ (خبر نتایج اولیه آزمون سال ۹۸)

خدمت مخاطبان و دنبال کنندگان اخبار استخدامی منتشر شده وبگاه تاپ سوال سلام داریم که در این نوشتار به اطلاعیه ها و اخبار استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ پرداخته ایم تا داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از جزئیات این پذیرش و استخدام مطلع گردند. رشته های شغلی، شروع ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و … از موضوعاتی هستند که در این بخش از استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفته اند.

دانلود سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش


اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش که در قالب هفتمین آزمون مشترک فراگیر برگزار گردید، اعلام شده است و در سایت سنجش آموزش کشور قابل مشاهده می باشد که حدود هجده هزار نفر برای مرحله گزینش معرفی خواهند شد.


۱ مهر ۹۸ – استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸ در قالب آزمون فراگیر

آزمون استخدامی آموزش و پرورش همراه با دیگر دستگاه ها در قالب آزمون فراگیر مرحله هفتم برگزار می گردد که داوطلبان باید جهت اطلاع دقیق از ریز جزئیات و شرایط آزمون آموزش و پرورش دفترچه راهنما منتشر شده از سایت سازمان سنجش را مورد مطالعه قرار دهند. زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از تاریخ سوم مهرماه آغاز می گردد و پایان هم دوازدهم در نظر گرفته اند که داوطلبان جهت نام نویسی باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نمایند. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ بیست و هقتم آبان می باشد. آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمامی رشته های شغلی در تاریخ ۹۸/۸/۳۰ برگزار می گردد.

مواد آزمون آموزش و پرورش در بخش عمومی همانند دوره های قبل دروس هفتگانه می باشد که عبارتند از فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL) ، زبان انگلیسی عمومی ، زبان و ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی ، هوش و توانمندی های عمومی و مواد تخصصی هر رشته شغلی هم اعلام شده است.

رشته های شغلی آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۸

هنرآموز حسابداری، هنرآموز (استادکار الکتروتکنیک)، هنرآموز (استادکار کامپیوتر)، هنرآموز (استادکار تاسیسات)، هنرآموز (استادکار مکانیک خودرو)، هنرآموز (استادکار طراحی و دوخت)، هنرآموز (استادکار صنایع چوب)، هنرآموز صنایع غذایی، هنرآموز صنایع دستی، هنرآموز تاسیسات، هنرآموز الکترونیک، هنرآموز صنایع فلزی، هنرآموز متالورژی، مراقب سلامت، دبیری هنر، دبیری تاریخ، مربی امور تربیتی مدارس، دبیر علوم اجتماعی، هنرآموز ماشین های کشاورزی، دبیر زبان و ادبیات انگلیسی، دبیر تربیت بدنی، دبیر شیمی، دبیر ادبیات فارسی، دبیر ریاضی، دبیر فیزیک، دبیر عربی، دبیر علوم تجربی، هنرآموز کامپیوتر، هنرآموز صنایع چوب، هنرآموز طراحی و دوخت، هنرآموز ساختمان، هنرآموز ناوبری، هنرآموز مکانیک خودرو، هنرآموز معدن

هنرآموز مکانیک موتورهای دریایی، هنرآموز نقاشی، هنرآموز (استادکار ساخت و تولید)، هنرآموز (استادکار ساختمان)، هنرآموز کودکیاری، دبیری حرفه و فن (کار و فناوری)، دبیری اقتصاد، هنرآموز ساخت و تولید (ماشین ابزار)، دبیری جغرافیا (جغرافیا)، دبیری جغرافیا(زمین شناسی)، دبیری معارف اسلامی (معارف اسلامی)، دبیری معارف اسلامی (فلسفه)، آموزگاری ابتدایی (ابتدایی)، آموزگاری ابتدایی (استثنایی)، مشاور واحد آموزشی، هنرآموز الکتروتکنیک (الکتروتکنیک)، هنرآموز الکتروتکنیک (مکاترونیک)، هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری)، هنرآموز گرافیک (گرافیک)، هنرآموز گرافیک (انیمیشن)، هنرآموز ساخت و تولید (ساخت و تولید)، دبیر روان شناسی و علوم تربیتی، دبیر علوم زیستی و بهداشتی، هنرآموز امور زراعی و باغی، هنرآموز امور دامی


اکثر داوطلبان به دنبال منابع مطالعاتی مربوط به رشته شغلی خود در این آزمون آموزش و پرورش هستند که طبق جدول زیر به معرفی آنها می پردازیم تا هر داوطبی به صفحه مورد نظر خود با کلیلک هدایت شود، حتما جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ این منابع را تهیه نمایید.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / رشته های شغلی دبیری و آموزگار
سوالات استخدامی دبیر ریاضی سوالات استخدامی دبیر علوم تجربی
سوالات استخدامی دبیر معارف اسلامی سوالات استخدامی دبیر فیزیک
سوالات استخدامی آموزگار ابتدایی سوالات استخدامی دبیر زبان انگلیسی
سوالات استخدامی دبیر حرفه و فن سوالات استخدامی دبیر جغرافیا
سوالات استخدامی دبیر هنر سوالات استخدامی دبیر ادبیات فارسی
سوالات استخدامی دبیر تربیت بدنی سوالات استخدامی دبیر شیمی
سوالات استخدامی آموزگار استثنایی سوالات استخدامی دبیر علوم زیستی و بهداشتی
سوالات استخدامی دبیر روان شناسی و علوم تربیتی سوالات استخدامی دبیر عربی
سوالات استخدامی دبیر تاریخ سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی
سوالات استخدامی دبیر علوم اجتماعی سوالات استخدامی دبیر اقتصاد

در جدول بالا رشته های شغلی عناوین آموزگار و دبیری را مطرح نمودیم و در جدول بعدی به رشته های شغلی هنرآموز و مربی اشاره داریم تا داوطلبان این رشته ها هم به منابع مطالعاتی خود دسترسی داشته باشند بنابراین با ما همراه باشید.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / رشته های شغلی هنرآموز و استادکار
سوالات استخدامی هنرآموز ساختمان سوالات استخدامی هنرآموز مکانیک خودرو
سوالات استخدامی هنرآموز الکتروتکنیک سوالات استخدامی هنرآموز کامپیوتر
سوالات استخدامی هنرآموز حسابداری سوالات استخدامی هنرآموز طراحی و دوخت
سوالات استخدامی هنرآموز کودکیاری سوالات استخدامی هنرآموز گرافیک
سوالات استخدامی مربی امور تربیتی مدارس سوالات استخدامی هنرآموز الکترونیک
سوالات استخدامی هنرآموز امور زراعی و باغی سوالات استخدامی هنرآموز امور دامی
سوالات استخدامی هنرآموز ماشین های کشاورزی سوالات استخدامی هنرآموز معدن
سوالات استخدامی هنرآموز انیمیشن سوالات استخدامی هنرآموز صنایع دستی
سوالات استخدامی مراقب سلامت سوالات استخدامی هنرآموز نقشه کشی عمومی (معماری)
سوالات استخدامی هنرآموز تاسیسات سوالات استخدامی هنرآموز صنایع فلزی
سوالات استخدامی مشاور واحد آموزشی سوالات استخدامی هنرآموز مکاترونیک
سوالات استخدامی استادکار کامپیوتر سوالات استخدامی هنرآموز صنایع چوب
سوالات استخدامی مربی پرورشی سوالات استخدامی استادکار مکانیک خودرو
سوالات استخدامی استادکار صنایع چوب سوالات استخدامی استادکار طراحی و دوخت

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی