2019/08/05

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سمنان (مصاحبه داوطلبان آزمون استخدامی ۹۸)

در این بخش از وب سایت تاپ سوال همانند دیگر اخبارهای استخدامی آموزش و پرورش استان های کشور پرداخته می شود به بروزترین اطلاعیه ها و اخبار استخدام آموزش و پرورش سمنان که متقاضیان می توانند خبرهای جدید را آموزش و پرورش سمنان با بخش خبری این وبگاه تجربه نمایند که هر استان سهمیه های استخدامی خاص خود را دارد و داوطلبان از همین جا از شرایط های استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان مطلع خواهند شد.

وقتی فراخوان های استخدامی آموزش و پرورش را مطلع می گردید باید نسبت به آماده سازی خود جهت یک رقابت علمی کتبی رشته شغلی مد نظر خود اقدام نمایید که در این بین در کنار مطالعه کتب دانشگاهی بخش های آزمون، حتما منابع پیشنهادی وبگاه های مربوط به آزمون های استخدامی کشور که تاپ سوال یکی از آنهاست را مطالعه نمایید که تجربه مهم این وبگاه ها قطع به یقین به کار داوطلبان آزمون آموزش و پرورش خواهد آمد که بسته کمکی مجموعه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده آزمون های استخدامی دربردارنده تمامی منابع مطالعاتی لازم می باشد.


استخدام آموزش و پرورش سمنان (سال ۱۳۹۸)

آخرین خبرهای استخدامی آموزش و پرورش این استان مربوط به سال ۱۳۹۸ می باشد که با انتشار فراخوانی جدید جهت پذیرش نیرو، اخبار استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان بروزرسانی می گردد. متقاضیان رشته های شغلی آموزش و پرورش این استان در این صفحه اطلاعیه های مربوطه می توانند دریافت نمایند بنابراین با بخش خبری وبگاه تاپ سوال همراه باشید.


سال ۹۸ (بهمن ماه) – خبری در خصوص مصاحبه داوطلبان آزمون سال ۹۸

داوطلبان قبول شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان جهت مشاهده اطلاعیه منتشر شده در خصوص مصاحبه می توانند به پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش استان مراجعه نمایند و در روند برگزاری این مصاحبه قرار گیرند.


۲۸ تیر ۹۸ – ۲۴۰ دبیر در پی جذب آموزش و پرورش سمنان

در آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان که همراه با آزمون جامع برگزار می گردد تعداد ۲۴۰ معلم به جمع معلمان این استان اضافه خواهند شد.


۲۰ اردیبهشت ۹۸ – استخدام آموزش و پرورش سمنان برای جذب نیروهای جدید

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ که از تعداد کل پذیرش، سهمیه استان سمنان از این آزمون حدود دو هزار دبیر می باشد. سهمیه هایی هم از طریق دانشگاه فرهنگیان هم برای این استان در نظر گرفته شده است.


۱۴ آبان ۹۷ – خبری مربوط به پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سمنان

دوره مهارت آموزی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش استان سمنان سال ۹۷ آغاز شده و مکان و زمان ثبت نام بدین شرح است :

مکان و زمان آموزش ابتدایی : ۲۱ و ۲۲ آبان / پردیس الزهرا سمنان

مکان و زمان دبیری تربیت بدنی و دبیری ادبیات فارسی : ۲۰ آبان / پردیس شهید رجایی سمنان

مکان و زمان دبیری معارف و آموزگار استثنایی : ۱۹ آبان / پردیس شهید رجایی سمنان

مکان و زمان دبیری علوم اجتماعی : ۲۱ آبان / پردیس شهید رجایی سمنان


۱۰ مرداد ۹۷ – مدارک لازم قبولشدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان

جهت طی روند پذیرش و تشکیل پرونده قبول شده آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷ مدارک لازم اعلام شده است.


آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۳۹۷

یکی از استانهایی که در آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷ پذیرش دارد استان سمنان است که متقاضیان جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانند به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایند.


اکثر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش علاوه بر اینکه پیگیر اخبارهای جدید این استخدام هستند بدنبال منابع استخدامی که بتواند راهگشا مسیر پیش رو آنها باشد می باشند که تاپ سوال برای تمامی عناوین شغلی آزمون آموزش و پرورش کشور کاملترین منابع مطالعاتی را تدارک دیده است که دو مورد از این منابع را در این نوشتار معرفی می داریم که برای متقاضیان آن بسیار حائز اهمیت است.

عنوان شغلی دبیری ریاضی : این رشته شغلی در آزمون های آموزش و پرورش پذیرش های بسیار زیاد را در سطح کشور شاهد است که همین امر سبب می گردد پایگاه تاپ سوال در هر چه کاملتر بودن مجموعه سوالات استخدامی دبیر ریاضی آموزش و پرورش تلاش بی وفقه داشته باشد که داوطلبان علاقمند به رشته شغلی دبیر ریاضی می توانند کاملترین منابع را در بخش های امتحانی آزمون این رشته تجربه داشته باشند.

عنوان شغلی دبیر حرفه و فن : دبیر حرفه و فن هم همانند دیگر عنوان های استخدامی آزمون آموزش و پرورش جذب زیادی را به همراه دارد که در چند گرایش شاهد پذیرش این رشته بوده ایم که بسته نمونه سوالات استخدامی دبیری حرفه و فن ارائه شده تاپ سوال دربردارنده تمامی منابع امتحانی لازم جهت کسب موفقیت و راه یابی به بخش مصاحبه آزمون آموزش و پرورش رشته دبیر حرفه و فن می باشد.


آموزش و پرورش سمنان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی