2020/03/27

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش لرستان (جذب نیرو طی آزمون آموزش و پرورش)

با احترام خدمت مخاطبان بخش اخبار استخدامی که امیدورایم بتوانیم از پایگاه هایی باشیم که اولین اخبار و اطلاعیه های استخدامی را منتشر نماییم که این بخش به رصد و انتشار اخبار استخدام آموزش و پرورش لرستان می پردازد و تمام تلاش خود را داریم آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سطح کشور و استان مورد رصد قرار دهیم تا متقاضیان و داوطلبان با برنامه از قبل به سراغ آزمون استخدامی بروند.

آموزش و پرورش طی این سال ها آزمون های متعددی برگزار می کند تا بدلیل خروجی های بسیار بالای معلمان و دبیران که بازنشسته می شوند، کمبود نیروی انسانی جهت تدریس برطرف گردد و هر استان نیازهای مربوط به خود را اعلام می دارد و به آن سهمیه استخدام اختصاص پیدا می کند. فارغ التحصیلان دانشگاه ها با شرکت در این آزمون ها و با کسب نمره در سوالات استخدامی آموزش و پرورش و همین طور گذراندن موفقیت آمیز مرحله مصاحبه و گزینش می توانند در مجموعه آموزش و پرورش به عنوان معلم و دبیر مشغول شوند.


استخدام آموزش و پرورش لرستان / اخبار سال ۱۴۰۰

استان لرستان جزو استان هایی است که برای رفع کمبود نیرو خود در آموزش و پرورش اقدام به جذب نیرو می نماید که خبرهای در این رابطه را به اطلاع متقاضیان رشته های استخدامی آموزش و پرورش این استان می رسانیم.


بهمن ماه ۹۸ – پذیرش آموزش و پرورش لرستان در روند جذب آزمون ۹۸

برای بخش مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش لرستان سال ۹۸ تعداد بیش از پانصد نفر معرفی شده اند که در نهایت کمتر از سیصد نفر به استخدام آموزش و پرورش استان لرستان در می آیند.


۱ مرداد ۹۸ – استخدام آموزش و پرورش لرستان در سال ۹۸

آموزش و پرورش لرستان در آزمون استخدامی سال ۹۸ بیش از ۳۰۰ نفر را به استخدام خود در می آورد که آموزش ابتدایی سهم قابل توجهی در این پذیرش به خود اختصاص داده است. به زودی آگهی اصلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر خواهد شده و متقاضیان باید ضمن مطالعه شرایط آزمون به سراغ نام نویسی بروند که از همین جا به اطلاع شما عزیزان و مخاطبان خواهیم رساند.


۲ مهر ۹۷ – آموزش و پرورش لرستان نیازمند نیروهای زیاد

طبق آمار انتشار یافته از مسئولین، آموزش و پرورش بیش از ۷۰ هزار معلم کمبود نیرو دارد که استان لرستان جزو این کمبود نیرو محسوب می گردد و با جذب از طریق آزمون استخدامی تا حدودی کمبود معلم آموزش و پرورش لرستان برطرف خواهد شد. آموزش و پرورش لرستان بیش از ۲۵ هزار نیرو دارد.


۱۶ مرداد ۹۷ – آموزش و پرورش لرستان در طی روند مصاحبه

در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مرحله کتبی ۴۷۵ نفر پذیرفته شدند فقط ۲۷۴ نفر پس از طی روند استخدامی پذیرش خواهند شد.


راهکاریی برای قبولی آزمون آموزش و پرورش

برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش راهکارهایی را مدنظر داریم که آن را در طی مقاله ای در همین وبگاه منتشر نموده ایم که جهت مشاهده و مطالعه آن می توانید از لینک زیر اقدام نمایید / کاری از تیم تولید محتوای وبگاه تاپ سوال.

آموزش و پرورش لرستان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی