2019/06/15

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش مازندران (اعلام نتایج آزمون استخدام ۹۸)

همانطور که مطلع هستید آموزش و پرورش در سالهای اخیر استخدام های زیادی را در کشور به عمل آورد و هنوز هم به این روند هم ادامه می دهد و باعث گشته تمامی فارغ التحصیلان کشور آخرین اخبار مربوط به استخدام آموزش و پرورش را دنبال نمایند که در این بخش به انتشار جدیدترین اخبار استخدام آموزش و پرورش مازندران می پردازیم که متقاضیان آزمون های استخدامی این وزارتخانه از آخرین اخبار مطلع باشند.

استان مازندران در طی این چند آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیروی انسانی مورد نیاز خود را پذیرش نموده است و با هر بار برگزاری آزمون جدید، تعداد نیروی مورد نظر خود را به وزارت آموزش و پرورش اعلام می دارد که با انتشار خبری در این رابطه، به شما داوطلبان و متقاضیان رشته های دبیری، هنرآموز و … آزمون آموزش و پرورش اطلاع رسانی می نماییم و همین طور منابعی که برای آزمون کتبی تحت عنوان سوالات استخدامی آموزش و پرورش مطرح می گردد را جز به جز خدمت شما مخاطبان تشریح می داریم. اطلاعیه های آزمون های جدید آموزش و پرورش مربوط به استان مازندران را می توانید از همین بخش دنبال نمایید.


استخدام آموزش و پرورش مازندران / ۹۸

از همین ردیف، اخبار و اطلاعیه های جذب نیرو آموزش و پرورش مازندران را می توانید مشاهده و انتظار داریم به محض اطلاع از فراخوان، خود را جهت یک رقابت بزرگ آماده و مسیر رسیدن به رشته شغلی مربوط به خود را هموار نمایید.


اسفند سال ۹۸ – نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص گردید

نتیجه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در پاییز سال ۹۸ برگزار گردید مشخص شده است. روندی را باید قبول شدگان جهت استخدام طی نمایند که با مراجعه به پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش استان می توانند مطلع شوند.


دی ماه ۹۸ – مصاحبه آزمون آموزش و پرورش استان مازندران

برنامه مصاحبه آزمون آموزش و پرورش مازندران سال ۹۸ اعلام شده است که پذیرفته شدگان مرحله اول از تاریخ ۹۸/۱۱/۵ لغایت ۹۸/۱۱/۱۰ می بایست به مصاحبه در نظر گرفته شده مراجعه نمایند. در این برنامه بیش از ششصد نفر آزمون مصاحبه دارند.


۳۰ تیر ۹۸ – تعداد ۱۵۰ معلم به آموزش و پرورش مازنداران اضافه می شوند

در خبرهای قبلی استخدام آموزش و پرورش مازندران کمبود نیرو تیتر اصلی گزارشات بوده است که تصمیمات لازم جهت رفع این موضوع گرفته شده و تعداد خوبی را برای سهمیه این استان اختصاص داده اند. این سهیمه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۸ تقریبا حدود ۸۰۰ نفر می باشد. رشته های علوم ابتدایی و تربیتی بیشترین پذیرش ها را به خود اختصاص داده اند.


۲۳ خرداد ۹۸ – کمبود تعداد معلم در مدارس استان مازندران

برای سال تحصیلی پیش رو تعداد بازنشستگان زیاد است و از این جهت تعداد معلمی که مدارس این استان نیاز دارند تعداد ۱۰۷۴ نفر می باشد که از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش مازندران برای سال تحصیلی جدید است.

سهمیه استخدام آموزش و پرورش مازندران در آزمون سال ۹۸ نزدیک به ۵۰۰ نفر می باشد که درقبال تعداد ۴۲۰۰ نفر بازنشسته امسال رقم کمی است.


۱۱ شهریور ۹۷ – استخدام ۶۵۰ نیرو جدید در آموزش و پرورش استان مازندران

در مهر ۹۷ تعداد ۶۵۰ نیرو جدید به آموزش و پرورش مازندران می پیوندند که سهم بیشتر آن از طریق دانشگاه فرهنگیان می باشد و در کل تعداد پرسنل آموزش و پرورش استان مازندران ۳۸۸۶۲ است.


۲۵ خرداد ۹۷ – پذیرش ۱۸۱ نفر توسط آموزش و پرورش مازندران در سال ۹۷

تعداد بازنشستگان آموزش و پرورش استان مازندران تا سال ۱۴۰۰ تعدادی بیش از ۱۰ هزار نفر می باشد که امسال تعداد ۱۸۱ نیرو جدید به آموزش و پرورش استان اضافه می گردند ولی در سال های پیش رو ، آموزش و پرورش استان با کمبود نیرو زیاد مواجه است.


از همین بخش توجه شما را به دو عدد از منابع استخدامی آزمون های استخدامی آموزش و پرورش جلب می نماییم که حتما با مطالعه آن نتایج خوبی را می توانید در رشته شغلی مربوط به خود ثبت نمایید. مجموعه سوالات استخدامی دبیر روانشناسی عنوان بسته ای است که متقاضیان عنوان شغلی دبیری روانشناسی را به خود می طلبد و همین طور مجموعه سوالات استخدامی دبیر زمین شناسی که مخاطبان آن در سالهای قبل نتایج درخشانی را از آن خود نمودند و برای آزمون ۹۸ عنوان شغلی دبیری زمین شناسی بسیار گزینه مناسبی محسوب می گردد.


آموزش و پرورش مازندران

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی