2019/09/21

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش گیلان (جذب و استخدام جهت رفع کمبود نیرو)

عرض سلام خدمت مخاطبان همیشگی این پایگاه که قصد داریم در این بخش به فراخوان های استخدامی وزارت آموزش و پرورش بپردازیم که اخبارهای استخدامی استان ها از این وزاتخانه تحت رصد می باشد که استخدام آموزش و پرورش گیلان را با شما هستیم. بروزترین فراخوان ها و اطلاعیه های مهم استخدام آموزش و پرورش گیلان را از هین جا می توانید مطلع گردید تا به مراحل آماده سازی خود جهت استخدام شدن برسید.

دانلود رایگان سوالات استخدامی آموزش و پرورش


۱۹ تیر ۹۸ – اعلام میزان سهمیه استخدام آموزش و پرورش گیلان

آموزش و پرورش گیلان از میزان سهمیه پذیرش خود در آزمون استخدامی اموزش و پرورش سال ۱۳۹۸ خبر داده که قرار است بیش از ۳۰۰ نیروی جدید برای معلمی در مهرماه سال ۱۳۹۹ استخدام شوند. آموزش و پرورش گیلان امسال شاهد بازنشستگی تعداد زیادی می باشد که برای رفع این کمبود نیرو در آزمون آموزش و پرورش پذیرش به عمل می آورد. آموزش و پرورش گیلان بیش از ۲۰ هزار معلم دارد.


۲۰ خرداد ۹۸ – آموزش و پرورش گیلان نیازمند پذیرش نیروی جدید

آموزش و پرورش استان گیلان در سال تحصیلی پیش رو باید جهت رفع کمبود نیرو بعلت بازنشستگی نفرات اقدامات لازم را بیاندیشید که در آزمون آموزش و پرورش امسال برای جذب نیروی جدید اقدام به عمل خواهد آمد.


۱۶ خرداد ۹۸ – آموزش و پرورش گیلان و نیروهای پرورشی

آموزش و پرورش استان گیلان در نظر دارد که مربیان پرورشی را بطور کامل ساماندهی دهد که باعث می گردد نیروهای پرورشی در این استان کم نخواهد شد. برای دریافت منبع مطالعاتی رشته شغلی مربی پرورشی و یا دبیر پرورشی جهت شرکت در آزمون از لینک زیر اقدام نمایید.

سوالات استخدامی مربی پرورشی آموزش و پرورش


۲۰ تیر ۹۷ – آزمون استخدامی آموزش و پرورش (استان گیلان)

استان گیلان در آزمون آموزش و پرورش امسال سهمیه استخدامی بیش از ۲۵۰ نیرو را دارد که با این پذیرش جبران کمبود نیرو به عمل خواهد آمد.


آموزش و پرورش گیلان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی