2019/02/22

امتیاز : / 5. رای :

استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷ (پیگیری اخذ مجوز استخدام جدید در سال ۹۷)

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی تیم تاپ سوال برای شما کاربران گرامی در این بخش از سایت می توانید از آخرین اطلاعیه های مربوط به استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷ مطلع شوید و امیدواریم مورد توجه و استفاده شما عزیزان قرار گیرد و شما را با بروزترین اخبار استخدامی آموزش و پروش همراه خود نماییم.

سوالات استخدامی آموزش و پرورش / ویژه آزمون سال ۹۷


۸ بهمن ۹۷ – استخدام ۵۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خبر داده است که سازمان امور اداری و استخدامی با جذب نیروی جدید موافقت نموده است برای جزئیات بیشتر برروی لینک زیر کلیک نمایید.

جذب ۵۵ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش


۲۹ دی ۹۷ – هفتمین آزمون فراگیر و آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شنیده می شود که قرار است آزمون استخدامی آموزش و پرورش با هفتمین آزمون فراگیر همراه شود و نیروی مورد نظر خود را پذیرش نماید.

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش با آزمون هفتم فراگیر


۲۵ دی ۹۷ – سهمیه باقی مانده آزمون استخدامی آموزش و پرورش تیر ماه ۹۷

سهمیه های که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷ که در تیر ماه برگزار گردید و به در دلایلی مورد پذیرش قرار نگرفتند به سهمیه ازمون سال اینده اضافه گردیدند.

سهمیه باقی مانده آزمون استخدامی آموزش و پرورش تیر ماه ۹۷


۲۰ آذر ۹۷ – پیگیری جهت اخذ مجوز استخدام جدید وزارت آموزش و پرورش در سال ۹۷

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش برای استخدام جدید این وازرتخانه گفته است که هر سال برای جذب نیرو مجوز خواهیم گرفت و پیگیری درخواست مجوز برای استخدام نیرو را براساس اینکه نتایج طراز نیروی انسانی مورد نیاز و برآورد سال ۹۸ در دی ‌ماه مشخص می گردد انجام خواهیم داد.

استخدام در آموزش و پرورش به دو شکل انجام می گردد :

داوطلبان مقطع دیپلم که در کنکور سراسری شرکت می کنند و پس از قبولی در مرحله کتبی و مصاحبه، در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی چهار سال ادامه تحصیل می‌دهند و جذب وزارت آموزش و پرورش می شوند.

کسانی که دارای مدرک لیسانس و فوق‌ لیسانس از دیگر دانشگاه‌ ها هستند جذب خواهند شد که باید در آزمون استخدامی و مصاحبه قبول شوند و دوره یک ساله را در دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی باید بگذرانند.


۲ آبان ۹۷ – نتایج نهایی پذیرفته شدگان آزمون استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷ اعلام گردید

مرکز اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش گزارش داده است که بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) و فرآیند جذب قبول شدگان نهایی آزمون استخدامی پیمانی در تیر ماه سال ۹۷ توسط مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات اعلام شده است. قبول شدگان آزمون می توانند با اطلاعیه این مرکز مراحل کارهای خود را انجام دهند.


۳۰ مهر ۹۷ – استخدام جدید وزارت آموزش و پرورش در دی یا بهمن امسال

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با جذب نیروی جدید برای این وزارتخانه خبر داد که برای آزمون استخدامی جدید می بایست مجوز لازم را دریافت نماییم که در صورت صادر شدن مجوز زمان برگزاری آزمون را در دی یا بهمن امسال اعلام می کنیم.


۱۲ خرداد ۹۷ – صدور ۲۵ هزار مجوز جذب نیرو برای استخدام آموزش و پرورش سال ۹۷

مدیرکل امور آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه اعلام نموده است مجوز جذب ۲۵ هزار نیرو در آموزش و پرورش مورد تایید قرار گرفته و حتما طی روز های آینده زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۷ اطلاع رسانی خواهد شد.

منابع تخصصی آزمون استخدامی آموزش و پرورش


آرشیو اخبار آزمون های استخدامی آموزش و پرورش
آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۶ آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵ آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۴
*جهت مشاهده صفحه اخبار هر کدام از آزمون های آموزش و پرورش از لینک های بالا اقدام نمایید*

آموزش و پرورش

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی