2019/07/20

امتیاز : / 5. رای :

استخدام اورژانس کشور سال ۹۸ (پذیرش ۳۰۰۰ نیروی جدید در سال ۹۸)

تاپ سوال بعنوان بزرگترین مرجع بروز منابع مطالعاتی آزمون های استخدامی سعی می نماید در بخش اخبار و اطلاعیه های این آزمون ها هم در کنار داوطلبان باشد و پیشنهاد می نماییم با اخبارهای استخدامی این وبگاه همیشه همراه باشید. استخدام اورژانس کشور عنوانی است که در این نوشتار از سایت به آن می پردازیم که متقاضیان این استخدام می توانند جدیدترین و مهم ترین اخبارهای استخدامی اورژانس کشور را دریافت نمایند.

برای افزایش و ارتقاء توان علمی داوطلبان آزمون اورژانس کشور یکی از کاملترین منابع مطالعاتی لازم را ارائه نموده ایم که سعی می نماییم در تدارک بیشتر سوالات و درسنامه ها از تجربیات قبولشدگان آزمون های دوره های قبل سازمان اورژانس استفاده نماییم.

نمونه سوالات استخدامی اورژانس کشور


۱۷ تیر ۹۸ – اورژانس کشور ۳۰۰۰ نیروی جدید را پذیرش می نماید

اورژانس ۱۱۵ کشور جهت تامین نیروی انسانی مورد نظر خود در آزمون استخدامی وزارت بهداشت سال ۹۸ تعداد ۳ هزار نفر را استخدام می نماید ولی اورژانس کشور به نیروهای بیشتری نیازمند است. اورژانس کشور طی ۵ سال پیش رو تعداد ۱۵ هزار نیرو را به استخدام خود در خواهد آورد.


۸ خرداد ۹۸ – سازمان اورژانس کشور داوطلب حرفه ای جذب می نماید

کسانی متقاضی استخدام اورژانس کشور هستند می توانند جهت نام نویسی به پایگاه اینترنتی http://ems.behdasht.gov.ir مراجعه نمایند.


۱ بهمن ۹۷ – اورژانس کشور سالی ۳۰۰۰ نیرو را باید جذب کند

سازمان اورژانس کشور جهت پیش برد اهداف خود باید سالیانه نزدیک به ۳۰۰۰ نفر را به استخدام خود در بیاورد. سازمان اورژانس نزدیک به ۲۰ هزار نیرو کمبود نفر دارد که باید با این پذیرش های هر سال اقدام به رفع این موضوع نماید.


 ۳۰ مهر ۹۷ – اورژانس تهران در پی جذب ۸۰۰ نیروی جدید

اورژانس تهران به جهت کمبود نیرو درخواست جذب ۸۰۰ نیروی جدید را نموده است. اقدامات و پیش بینی های مربوطه این پذیرش صورت گرفته است.


۴ اسفند ۹۶ – استخدام اورژانس کشور طی روزهای آتی

سازمان اورژانس کشور در حال حاضر با کمبود نیرو مواجه است و این سازمان در پی جذب نفرات جدید جهت رفع این مشکل می باشد و در ماه های آینده شاهد پذیرش و استخدام اورژانس خواهیم بود.


۵ شهریور ۹۶ – اورژانس کشور کمبود نیرو دارد

اورژانس کشور باید از نیروهای کافی برخوردار باشد که گفته می شود اورژانس بیش از ۶ هزار نیرو کمبود نیرو دارد و همه در تلاش هستند تا این معضل بطور کامل رفع شود و با برگزاری آزمون های استخدامی اورژانس کشور نیروهای لازم پذیرش خواهند شد.


آذر ۹۵ – آزمون استخدام اورژانس کشور / بیش از ۳۵۰۰ نفر

در سال ۱۳۹۵ قرار است بیش از ۳ هزار نفر به مجموعه اورژانس کشور اضافه گردند تا اقدامات لازم جهت فعالیت های اورژانس کشور انجام گیرد.


پایگاه اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی