2020/04/04

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک سامان (دسته بندی تمامی اخبار استخدامی بانک سامان)

صفحات اخبار استخدامی بانک های کشور با انتشار خبری جدید جهت جذب نیرو مورد بروزرسانی قرار می گیرند و داوطلبان می توانند در سریع ترین زمان از خبر مطلع گردند. استخدام بانک سامان یکی از اخبارهای استخدامی بانک های کشور است که وبگاه تاپ سوال رصد آن را در این بخش مورد عمل قرار می دهد. داوطلبان رشته های استخدامی بانک سامان از همین بخش در اطلاع اخبار جدید قرار خواهند گرفت.

بانک سامان بعد از سال ۱۳۹۳ خبری در رابطه با جذب نیروی جدید منتشر نکرده است و اگر فراخوان جدیدی برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اعلام نماید از همین قسمت به آگاهی شما داوطلبان و مخاطبان خواهیم رساند. بنابراین با همراهی وبگاه تاپ سوال در اطلاع تمامی اطلاعیه های استخدامی بانک سامان قرار خواهید گرفت که بروزرسانی صفحات اطلاعیه های استخدامی هر یک از بانک ها در اولویت این وبگاه قرار دارد.


استخدام بانک سامان / اخبار و اطلاعیه ها

جدیدترین اخبار استخدامی بانک سامان مربوط به پذیرشی که در بخش انتظامات در سال ۹۳ داشته است و هر زمان انتشار جدیدی از سوی بانک سامان به منظور پذیرش نیرو شاهد بودیم به اطلاع همه ی متقاضیان و داوطلبان این وبگاه خواهیم رساند.


اردبیهشت سال ۹۳ – استخدام بانک سامان در حوزه انتظامات

کسانی که به حوزه انتظامات علاقه دارند می توانند در آزمون استخدام بانک سامان این شغل شرکت نمایند. شرایط عمومی استخدام در این عنوان شغلی بانک سامان بین شرح است : داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران ، متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران ، عدم سوء‌ پیشینه کیفری ، سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص مرجع پزشکی بانک و عدم اعتیاد به مواد مخدر ، داشتن کارت پایان خدمت و شرایط لازم  حداکثر سن ۲۵ سال تمام ، داشتن کارت پایان خدمت دوره ضررت ، داشتن مدرک دیپلم ، داشتن مهارت در فنون رزمی

متقاضیان شرکت در این آزمون برای کسب اطلاع بیشتر می توانید به پایگاه اینترنتی www.sb24.com حداکثر تا ۱۳۹۳/۰۲/۰۷ مراجعه نمایند.


ادربیهشت سال ۱۳۹۳ – پذیرش بانک سامان در رده شغلی متصدی امور بانکی

بانک سامان برای تکمیل نیرو در رده شغلی متصدی امور بانکی از بین افراد واجد شرایط رشته های لیسانس علوم بانکی ، حسابداری ، مدیریت (بازرگانی، دولتی، صنعتی) و اقتصاد استخدام به عمل می آورد. داوطلبان حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۲/۰۶ نسبت به ثبت نام خود می توانند اقدام نمایند.


بهمن ۹۲ – استخدام بانک سامان (شهر کرمان)

بانک سامان برای تکمیل کادر نیروی انسانی خود در عنوان شغل متصدی امو بانکی در شهر کرمان نیرو استخدام می نماید افراد واجد شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۵ با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.sb24.com اطلاعات لازم را کسب نمایند.


بانک سامان در سال ۱۳۹۲ در چندین شهر استخدام می نماید

بانک سامان در رشته های شغلی متصدی امور بانکی و کارشناس امنیت در چند شهر که در پایگاه اینترنتی این بانک مشخص است از واجدین شرایط استخدام به عمل می آورد. داوطلبان تا تاریخ ۹۲/۳/۲۱ می توانند برای نام نویسی خود با پایگاه اینترنتی بانک سامان مراجعه نمایند.


آزمون های کتبی و مصاحبه بانک سامان

بانک سامان جذب نیرو خود را در برخی موارد با برگزاری آزمون و مصاحبه انجام می دهد و بعضی اوقات فقط با برگزاری آزمون مصاحبه که متقاضیان می توانند از طریق جزئیات فراخوان مطلع این موضوع گردند. برای بخش کتبی، منابع امتحانی در نظر گرفته می شود که سوالات استخدامی بانک سامان را از طریق همین منابع می بایست پاسخگو باشید و برای آزمون مصاحبه هم باید طبق اطلاعات تخصصی و عمومی خود به سوالات پاسخ دهید که برای هر دو بخش، وبگاه تاپ سوال اقداماتی را جهت قبولی داوطلبان داشته است.


بانک سامان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی