2020/04/22

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک سپه سال ۱۴۰۰ (نتایج آزمون بانک سپه ۹۶)

یکی از بخش هایی تاپ سوال همیشه بصورت بروز در اختیار مخاطبان و داوطلبان قرار می دهد اخبار و اطلاعیه های استخدامی می باشد که برای هر نهاد، سازمان، بانک و … یک صفحه اختصاصی در نظر گرفته ایم که این صفحه مربوط به اخبار استخدام بانک سپه است و داوطلبان رشته های آزمون پذیرش آن می توانند از همین جا با اطلاعیه های بانک سپه در راستای جذب نیرو آشنا شوند.

گاهی اوقات بانک های کشور جهت جذب و تامین نیرو، آزمون برگزار می نمایند و برخی اوقات هم فقط با مصاحبه نیروهای مورد نیاز خود را استخدام می نمایند و برای هر یک از آنها فراخوان هایی را صادر می گردد که از همین جا متقاضیان و داوطلبان را در جریان اخبار استخدامی بانک سپه قرار خواهیم داد. سوالات آزمون استخدامی بانک سپه و منابع امتحانی که در نظر گرفته می شود هم با بررسی دقیق به اطلاع مخاطبان می رسد.


استخدام بانک سپه (با اخبار جدید همراه باشید)

در سال ۱۳۹۶ بانک سپه همراه با آزمون دستگاه های اجرایی جذب نیروی خود را به عمل آورد و بعد از آن هنوز استخدام گسترده ای نداشته است و برای آزمون های جدید این بانک حتما اطلاع رسانی در دستور کار قرار خواهد گرفت.


بهمن سال ۹۶ – آزمون استخدامی بانک سپه (نتایج)

در آزمون دستگاه های اجرایی مرحله چهارم سال ۹۶ بانک سپه هم یکی از دستگاه هایی بوده است که طی این آزمون نیروی انسانی جذب نمود و حالا نتایج مربوط به این آزمون مشخص شده است و داوطلبان جهت مشاهده این نتایج به سایت سازمان سنجش کشور مراجعه نمایند.


سال ۱۳۹۶ – آزمون استخدام بانک سپه همراه با آزمون فراگیر

در شهریور ماه سال ۱۳۹۶ شاهد یکی دیگر از آزمون های فراگیر خواهیم بود که طی آن تعدادی از دستگاه های کشور اقدام به جذب نیرو می نمایند و یکی از آنها بانک سپه می باشد که قرار است در رشته های شغلی بانکدار و متصدی امور انتظامی استخدام داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر از ثبت نام، منابع و شرایط آزمون به دفترچه آزمون فراگیر مراجعه نمایید.


آزمون پذیرش بانک سپه در سال ۱۳۹۳

در سال ۱۳۹۳ بانک سپه قصد جذب نیر انسانی واجد شرایط را دارد و داوطلبان می توانند از تاریخ دهم تیر تا شانزدهم نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. آزمون بانک سپه در تاریخ هفدهم مرداد سال ۹۳ برگزار می شود. رشته های استخدامی آزمون بانک سپه حسابداری ، مهندسی صنایع ، بانکداری ، علوم اقتصادی ، مدیریت ، مهندسی کامپیوتر ، فناوری اطلاعات ، ریاضی ، آمار و حقوق می باشد.


بانک سپه

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی