2023/10/05

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک صادرات ایران (جذب نیروی بانک صادرات در سال ۱۴۰۱)

بانک صادرات ایران یکی از بانک هایی می باشد که برای جذب نیروی انسانی خود در عناوین شغلی مختلف آزمون استخدامی برگزار می نماید و در اینجا شما داوطلبان را از جدیدترین اطلاعیه ها و اخبار استخدام بانک صادرات ایران مطلع می نماییم تا شما متقاضیان رشته های تخصصی شغلی این بانک در جریان آزمون های پیش روی این بانک قرار گیرید.

آزمون استخدامی بانک صادرات / سال ۱۴۰۱

هر زمانی که بانک صادرات آگهی استخدامی منتشر نمود داوطلبان بسیار زیادی از آزمون های استخدامی این بانک استقبال داشته اند که در این سال ها شاهد چندین آزمون استخدامی بانک صادرات بوده ایم و برای داوطلبان رشته های تخصصی این بانک علاوه بر انتشار اخبار جذب نیروی انسانی به تدارک مجموعه سوالات استخدامی بانک صادرات هم پرداخته ایم و منابع بسیار خوبی در این مجموعه برای داوطلبان در نظر گرفته شده است.


استخدام بانک صادرات ایران (آگهی های سال ۱۴۰۱)

۴ خرداد ۱۴۰۱ – استخدام بانک صادرات سال ۱۴۰۱

بانک صادرات در تهران از داوطلبان مرد در رشته های تخصصی مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات (IT) در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دعوت به همکاری می نماید. داوطلبان می توانند از تاریخ ۱۴۰۱/۳/۷ با مراجعه به سایت اینترنتی بانک صادرات نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. مهلت ثبت نام این آزمون بانک صادرات تا تاریخ ۱۴۰۱/۳/۳۱ می باشد.


استخدام بانک صادرات ایران (آگهی های سال ۱۴۰۰)

۲۴ آبان ۱۴۰۰ – نتایج آزمون استخدام بانک صادرات سال ۱۴۰۰

نتایج آزمون کتبی استخدام بانک صادرات که در تاریخ ۱۴۰۰/۷/۲۳ برگزار گردید اعلام شده است.


۲۹ شهریور ۱۴۰۰ – فراخوان آزمون استخدام بانک صادرات در سال ۱۴۰۰

بانک صادرات ایران جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در عناوین شغلی بانکدار و بانکیار (تحویلدار)، کارمند فنی – مهندسی و نگهبان در تهران و برخی استان ها از طریق آزمون کتبی و مصاحبه استخدام به عمل می آورد.

استان های مورد نظر برای شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار) : تهران، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد

استان های مورد نظر برای شغل کارمند فنی – مهندسی : داوطلبان مرد بومی شهر تهران

استان های مورد نظر برای شغل نگهبان : قزوین و بوشهر

رشته های تحصیلی مورد نیاز شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار) : بانکداری – حسابداری، حسابرسی – مهندسی مالی / مالی – ریسک و بازار های مالی – علوم اقتصادی – مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی – مهندسی صنایع – مدیریت اجرایی / مدیریت امور بانکی/ مدیریت MBA / مدیریت کسب و کار / مدیریت بازرگانی / مدیریت بیمه / مدیریت پروژه / مدیریت تکنولوژی / مدیریت دولتی / مدیریت صنعتی / مدیریت مالی / مدیریت منابع انسانی / مدیریت کار آفرینی / مدیریت فناوری اطلاعات/ مدیریت ریسک / مدیریت عملیاتی / مدیریت بازاریابی / مدیریت گمرکی / مدیریت استراتژیک – فناوری اطلاعات و مدیریت – ارتباطات و فناوری اطلاعات – علوم کامیپوتر – مهندسی کامپیوتر – مهندسی فناوری اطلاعات – حقوق – آمار – ریاضی – زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی

رشته های تحصیلی مورد نیاز شغل کارمند فنی – مهندسی : مهندسی عمران – مهندسی برق – مهندسی مکانیک

زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک صادرات : ۱۴۰۰/۷/۱ – ۱۴۰۰/۷/۱۲

زمان دریافت کارت آزمون استخدام بانک صادرات : ۱۴۰۰/۷/۱۹

زمان برگزاری آزمون استخدام بانک صادرات : ۱۴۰۰/۷/۲۳


۳۰ دی ۹۷ – اطلاعیه استخدام بانک صادرات ایران در سال ۹۷

بانک صادرات ایران از بین داوطلبان مرد و زن در ۱۷ استان کشور با برگزاری آزمون استخدامی ، مصاحبه معاینات پزشکی و … نیروی مورد نظر خود را جذب می نماید.

استخدام از رشته های بانکداری، علوم اقتصادی، حسابداری، حسابرسی، مهندسی مالی، مالی، حقوق، آمار، ریاضی و زبان انگلیسی، ریسک و بازارهای مالی، مهندسی صنایع، مدیریت در گرایش‌های مختلف، علوم رایانه و فناوری اطلاعات با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می گیرد.

جذب بانک صادرات ایران در سال ۹۷ در استان های چهارمحال و بختیاری، اصفهان ، سیستان و بلوچستان ، قزوین ، قم ، ایلام ، بوشهر ، خوزستان ، زنجان ، کردستان ، کرمانشاه ، کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، همدان و یزد ، لرستان ، مازندران می باشد.

آزمون استخدامی بانک صادرات ثبت نام آن از تاریخ ۹۷/۱۱/۳ آغاز می شود و در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۷ مهلت ثبت نام به پایان خواهد رسید شرکت کنندگان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۹۷/۱۱/۲۳ می توانند اقدام نمایند و آزمون کتبی هم در تاریخ ۹۷/۱۱/۲۶ برگزار خواهد شد.

مفاد آزمون استخدامی بانک صادرات ایران سال ۹۷ دروس ریاضی و آمار ، هوش ، مهارت های ICDL ، زبان انگلیسی ، اطلاعات عمومی (در زمینه های مالی، اقتصادی، اجتماعی، مدیریت و حقوقی) می باشد که جز اطلاعات عمومی دارای ۴۰ سوال است بقیه ۲۰ سوالی هستند.

داوطلبان آزمون استخدام بانک صادرات ایران بدانید بیش از یک جواب به سوالاتی که داده شود برای پاسخ های اشتباه ۳ نمره ی منفی لحاظ می شود.


بانک صادرات

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی