2020/01/09

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک صنعت و معدن (جذب نیرو در آزمون چهارم فراگیر کشور)

این بخش، یکی از صفحات اخبارهای استخدامی کشور در رابطه بانک های کشور می باشد که بانک در نظر گرفته شده این اخبار، بانک صنعت و معدن می باشد که متقاضیان عناوین شغلی این بانک می توانند هر لحظه آخرین اطلاعیه های استخدام بانک صنعت و معدن را از دنبال نمایند. صفحات اخبارهای استخدامی وبگاه تاپ سوال همیشه مورد بازنگری و به محض صادر شدن فراخوانی مبنی بر جذب نیرو، صفحه مربوطه بروزرسانی و به اطلاع مخاطبان می رسد تا نسبت به اطلاعیه و فراخوان استخدامی منتشر شده بررسی های لازم را به عمل و از شرایط آن مطلع گردند.


مهرماه ۱۳۹۶ – نتایج آزمون استخدام بانک صنعت و معدن اعلام شد

نتایج اولیه آزمون چهارم دستگاه های اجرایی که بانک صنعت و معدن هم طی آن در چند عنوان شعلی جذب داشته است مشخص گردید که داوطلبان رشته های اعلامی بانک صنعت و معدن می توانند جهت مشاهده این نتایج اولیه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه داشته باشند و در روند مراحل بعدی استخدام این بانک قرار گیرند و نتایج نهایی آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی هم در بهمن ماه همین امسال مشخص می شود که در خبرهای بعدی در این رابطه بیشتر خواهیم پرداخت.


آزمون استخدامی بانک صنعت و معدن / آزمون چهارم فراگیر

چهارمین آزمون فراگیر مشترک در شهریور سال ۹۶ برگزار می گردد که طی آن دستگاه های مختلف نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نمایند که یکی از آنها بانک صنعت و معدن می باشد. این بانک چندین رشته شغلی را برای این آزمون در نظر گرفته است که عبارتند از متصدی امور اداری، متصدی امور بانکی (ارزی، ارزیابی، اقتصادی، بانکی، تحلیلگر، حقوقی، فناوری اطلاعات، نظارت، فنی. داوطلبان برای کسب اطلاعات کامل و بیشتر در این رابطه به دفترچه راهنما آزمون مرحله چهارم فراگیر منتشر شده سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.


بانک صنعت و معدن

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی