2023/10/12

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک مرکزی (آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۴۰۱)

عرض ادب به یکایک کاربران وب سایت تاپ سوال که در این بخش از دسته بندی اخبارهای استخدامی می پردازیم به جدیدترین اخبار استخدام بانک مرکزی تا کارجویان علاقمند به استخدام در بانک مرکزی بتوانند از استخدام های این بانک باخبر شوند. تاپ سوال از وب سایت هایی که در زمینه تولید بسته های کمک آموزشی آزمون های استخدامی فعالیت های گسترده ای دارد و در کنار آن سعی می کند به اخبار مهم حوزه استخدام هم بپردازد.

آزمون های استخدامی بانک مرکزی (کاملترین منابع)

بانک مرکزی در این سال ها برای استخدام افراد متخصص و توانمند آزمون های استخدامی متعددی برگزار نمود و داوطلبان زیادی هم در این آزمون های استخدامی بانک مرکزی شرکت نمودند و سعی داشته ایم برای این آزمون ها مجموعه هایی را تحت عنوان مجموعه سوالات استخدامی بانک مرکزی برای داوطلبان ارائه نماییم تا داوطلبان با مطالعه اصل نمونه سوالات آزمون های برگزار شده اخیر و درسنامه های تخصصی و عمومی بتوانند در این آزمون نتیجه مورد نظر را کسب نمایند.


استخدام بانک مرکزی (سال ۱۴۰۱)

۶ آذر ۱۴۰۱ – کارت ورود به جلسه آزمون استخدام بانک مرکزی سال ۱۴۰۱

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدام بانک مرکزی سال ۱۴۰۱ رسانده می شود که کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۴۰۱/۹/۸ بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.


۷ آبان ۱۴۰۱ – استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از متقاضیان واجد شرایط در تهران و کارخانه تولید کاغذ اسناد بهادار در استان مازندران استخدام به عمل می آورد.

زمان ثبت نام : ۱۴۰۱/۸/۷ – ۱۴۰۱/۸/۱۳

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون : ۱۴۰۱/۹/۹

زمان برگزاری آزمون : ۱۴۰۱/۹/۱۱


استخدام بانک مرکزی (سال ۱۳۹۶)

۲۶ بهمن ۱۳۹۶ – نتایج آزمون استخدام بانک مرکزی سال ۱۳۹۶ اعلام شد

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بانک مرکزی سال ۱۳۹۶ می توانند جهت مشاهده نتایج به وب سایت azmoon.cbi.ir مراجعه نمایند.


مهر ۱۳۹۶ – استخدام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

بانک مرکزی به منظور تامین نیروی مورد نظر خود در چندین شهر استخدام به عمل می آورد. که زمان ثبت نام آن از تاریخ ۱۳۹۶/۷/۲۹ لغایت ۱۳۹۶/۸/۱۰ صورت می گیرد که متقاضیان باید به سایت azmoon.cbi.ir مراجعه نمایند.

شهرهای مورد نظر بانک مرکزی در این استخدامی عبارتند از تهران ، اصفهان ، یزد – همدان ، بوشهر ، آذربایجان شرقی ، کرمانشاه ، قزوین ، لرستان ،  کردستان ، آذربایجان غربی ، اردبیل ، خوزستان ، مازندران ، زنجان ، سمنان ، فارس ، قم ، کرمان ، البرز


۲۹ خرداد ۱۳۹۶ – استخدام بانک مرکزی

از فارغ التحصیلان برتر دانشگاه فردوسی مشهد توسط بانک مرکزی استخدام به عمل می آید که اطلاعات خواسته شده را باید تا تاریخ ۱۳۹۶/۳/۳۱ به آدرس ایمیل pr@um.ac.ir بفرستند. مدیریت (بازرگانی، دولتی و مالی) ، اقتصاد ، حسابداری ، حقوق و آمار از رشته هایی هستند که دانش آموختگان آنها برای این استخدام در نظر گرفته شده اند. فارغ التحشلان این رشته ها باید رتبه اول تا ششم در بین فارغ التحصیلان رشته تحصیلی و سال تحصیلی مربوط به خود را دارا باشند تا به درخواست آنها ترتیب اثر داده شود.


بانک مرکزی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی