2020/03/29

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک ملت (نتایج آزمون استخدامی بانک ملت سال ۱۳۹۷)

یکی از بخش های اخبار استخدامی وبگاه تاپ سوال به رصد و بررسی آخرین اخبار و فراخوان های مربوط به یکی از بانک های بزرگ کشور مربوط می شود. اخبار استخدام بانک ملت عنوان خبری این بخش است تا متقاضیان رشته های شغلی مربوط به آن در جریان مهم ترین و بروزترین فراخوان ها و اطلاعیه ها باشند. تاپ سوال در این باره تمام سعی و تلاش خود را به خرج می دهد تا تمام اخبار را منتشر نماید.

وبگاه تاپ سوال هم در بخش اخبار استخدامی بانک های کشور و همین طور منابع مطالعاتی آنها جهت قبولی فعالیت بی وفقه دارد تا داوطلبان جهت اطلاع و سوالات آزمون استخدامی بانک ملت هیچ گونه نقصی را از این تیم شاهد نباشند. بانک ملت همیشه جزو بانک هایی بوده است که جهت جذب نیروی انسانی مستعد و توانمند آزمون استخدامی برگزار و جوانان بسیاری را در رشته های شغلی مشغول به فعالیت می نماید.


اخبار استخدام بانک ملت سال ۱۴۰۰

بانک ملت در سال های ۹۳ ، ۹۴ و ۹۷ آزمون استخدامی برگزار نمود و در رشته های مورد نیاز خود جذب نیرو داشته است و آنها را خدمت داوطلبان و متقاضیان اطلاع رسانی داشته ایم و برای آزمون های جدید بانک ملت هم همین رویه را در نظر داریم.


اسفند ماه ۹۷ – آزمون استخدامی بانک ملت / نتایج

نتایج مربوط به آزمون استخدامی بانک ملت که در بهمن ماه برگزار گردید مشخص شده است و داوطلبان می توانند برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.


دی ماه ۹۷ – خبر استخدام بانک ملت در سال ۹۷

بانک ملت به منظور تکمیل کادر انسانی خود در عناوین شغلی بانکدار ، متصدی امور اداری (حقوقی و IT) و متصدی حفاظت از بین افراد واجد شرایط استخدام به عمل می آورد. افراد با مدارک تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دیپلم می توانند در آزمون استخدام بانک ملت سال ۹۷ شرکت نمایند. برای شغل بانکدار مدرک کارشناسی ، شغل متصدی امور اداری مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد  و برای شغل متصدی حفاظت مدرک دیپلم ملاک است و تاریخ فارغ التحصیل شدن داوطلبان، باید قبل از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی بانک ملت در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۸ باشد.

برای شغل بانکدار از رشته های تحصیلی مدیریت ، علوم اقتصادی ‏، آمار ، ریاضی ، بانکداری ، حسابداری ، مهندسی صنایع و شغل متصدی امور اداری رشته های حقوق ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی فناوری اطلاعات ، مدیریت فناوری اطلاعات ، علوم کامپیوتری بانک ملت جذب نیرو دارد. آزمون استخدام بانک ملت ثبت نام آن از تاریخ ۹۷/۱۰/۲۹ تا ۹۷/۱۱/۱۱ صورت می گیرد و از تاریخ ۹۷/۱۱/۱۵ شرکت کنندگان می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون اقدام نمایند و آزمون بانک ملت در تاریخ ۹۷/۱۱/۱۸ برگزار می گردد.

برای آزمون استخدام بانک ملت سال ۹۷ منابعی که در نظر گرفته شده را معرفی می نماییم :

شغل بانکدار : هوش و استعداد ، زبان انگلیسی عمومی ، دانش علوم بانکی و بازارهای مالی و سرمایه ، ریاضیات و آمار ، مباحث بازاریابی

شغل متصدی امور اداری بخش حقوق : هوش و استعداد ، زبان انگلیسی عمومی ، دانش علوم بانکی ، حقوق مدنی ، آیین دادرسی مدنی ، حقوق تجارت ، آیین دادرسی کیفری

شغل متصدی امور اداری بخش IT : هوش مصنوعی ‏، پایگاه داده ‏، مهندسی نرم افزار ‏، سیستم عامل‏ ‏، امنیت داده‏ ‏، معماری کامپیوتر ‏، شبکه کامپیوتری ‏، زبان انگلیسی عمومی

شغل متصدی حفاظت : هوش و استعداد تحصیلی ، زبان انگلیسی ، ادبیات فارسی ، معارف اسلامی ، ریاضی ، آشنایی با مباحث بانکی


آزمون استخدامی بانک ملت سال ۱۳۹۴

بانک ملت جهت جذب نیروی انسانی در رشته های شغلی متصدی امور اداری، بانکدار و نگهبان در مقاطع تحصیلی لیسانس و دیپلم استخدام به عمل می آورد. متقاضیان واجد شرایط آزمون استخدام بانک ملت از چهاردهم آبانماه تا تاریخ بیست و دوم می توانند در سایت بانک ملت نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند. آزمون استخدامی بانک ملت روز سیزدهم آذر ماه سال ۹۷ برگزار می شود.


بانک ملت در سال ۱۳۹۳ استخدام دارد

بانک ملت اطلاعیه استخدامی خود را در سال ۱۳۹۳ منتشر نمود و قصد دارد در رشته های علوم اقتصادی، مدیریت، بانکدار و حسابداری با برگزاری آزمون و مصاحبه نیرو جذب نماید. متقاضیان واجد شرایط باید جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی بانک ملت مراجعه نمایند که از روز هفدهم خرداد ماه آغاز می شود و مهلت آن در روز بیست و سوم خرداد پایان می یابد.


بانک ملت

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی