2019/09/18

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک پارسیان (خبر آزمون استخدام بانک پارسیان در سال ۹۸)

این صفحه یکی از بخش های اطلاع رسانی استخدام بانک پارسیان در کشور می باشد که هر لحظه با رصد آخرین خبرها و فراخوان های این بانک مورد بازنگری قرار می گیرد که داوطلبان متقاضیان استخدام بانک پارسیان می توانند با همراه بودن این صفحه از جدیدترین اخبار مربوطه مطلع گردند که جهت در اختیار داشتن منبعی کاملا مربوط به آزمون از نظر فراگیری دروس استخدامی لینک زیر به شما داوطلبان پیشنهاد می نماییم.

سوالات استخدامی بانک پارسیان


آذرماه ۹۸ – بانک پارسیان در چند شهر استخدام دارد

بانک پارسیان در نظر دارد در دیماه سال ۹۸ در چند شهر از واجدین شرایط رشته های شغلی مدنظر خود استخدام به عمل بیاورد. رشته های علوم اقتصادی (پول و بانکداری، صنعتی، نظری، بازرگانی) ، حقوق قضایی ، مدیریت (صنعتی، مالی، کارآفرینی، بازرگانی، امور بانکی) ، حسابداری (حسابرسی، مالی) عناوینی هستند که فارغ التحصیلان آنها در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس استخدام می شوند.

تهران، البرز، خوزستان، یزد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویر احمد، سمنان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس، کرمان استان هایی هستند که بانک پارسیان در آنها پذیرش دارد که نام نویسی آزمون آن از بیست و چهارم آذرماه آغاز می گردد و آزمون استخدامی بانک پارسیان هم در روز ششم دیماه برگزار می گردد.


خبر استخدام بانک پارسیان در سال ۹۳

 بانک پارسیان در شهرهای تهران و حومه (گیلاوند،پردیس و ورامین) به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود از بین جوانان مستعد و توانمند با مدرک کارشناسی استخدام به عمل می آورد.

در رشته های مدیریت با گرایش (مالی، بازرگانی، بازاریابی، امور بانکی) ، حسابداری با گرایش (حسابداری، مالی، بازرگانی، حسابرسی) و اقتصاد با گرایش (علوم اقتصـادی، نظری، پولی، بازرگانی، پول و بانکداری) جذب نیرو صورت می گیرد.

داوطلبان از طریق پایگاه اینترنتی www.parsian-bank.com می توانند برای ثبت نام از تاریخ ۹۳/۱۰/۰۷ تا ۹۳/۱۰/۱۴ اقدام نمایند.


بانک پارسیان

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی