2023/11/02

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک کارآفرین (آزمون جدید استخدامی بانک کارآفرین)

در این بخش از وب سایت به انتشار آخرین اخبار استخدام بانک کارآفرین در سطح کشور می پردازیم تا تمامی متقاضیانی که قصد استخدام و مشغول به کار در این بانک هستند مطلع گردند. در موضوع بانک ها سعی داریم هر لحظه فراخوانی های آنها را مورد رصد قرار دهیم تا وقتی صحبت از استخدام بانک ها می باشد وبگاه تاپ سوال از اولین هایی باشد که به این موضوع پرداخته و استخدام بانک کارآفرین هم جزو همین دسته قرار دارد.

منبع مطالعاتی آزمون استخدامی بانک کارآفرین

علاوه بر انتشار اخبار آزمون های استخدامی بانک کارآفرین در بخش منابع مطالعاتی این آزمون ها هم تلاش هایی را داشته ایم که داوطلبان می توانند نمونه سوالات استخدامی بانک کارآفرین را دانلود داشته باشند و با مطالعه آن دانش تخصصی و عمومی خود را ارتقا دهند چون که این مجموعه ها از بررسی کامل آزمون های برگزار شده تدارک می یابند.


استخدام بانک کارآفرین (سال ۱۳۹۸)

۶ مرداد ۱۳۹۸ – استخدام بانک کارآفرین در تهران

بانک کارآفرین با برگزاری آزمون بصورت کتبی و مصاحبه نیروهای مورد نظر خود را پذیرش می نماید نکته لازم به ذکر اینکه این آزمون استخدامی بانک کارآفرین در تهران برگزار می گردد. هشت رشته جهت این فراخوان در نظر گرفته شده است که مقطع آنها فقط کارشناسی می باشد.

مدیریت ، حسابداری ، کامپیوتر (نرم افزار، سخت افزار و فناوری اطلاعات) ، ریاضی ، اقتصاد ، مهندسی صنایع ، آمار ، حقوق عناوین این رشته های تحصیلی می باشند که دانشجویان و فارغ التحصیلان آن می توانند در این آزمون بانک کارآفرین شرکت نمایند.

نکته ای که در رابطه با معدل متقاضیان آزمون استخدام بانک کارآفرین وجود دارد اینکه برای متقاضیان دانشگاه های سراسری حداقل ۱۴ و برای دیگر دانشگاه ها ۱۵ می باشد.

بازه زمانی در نظر گرفته شده جهت ثبت نام آزمون بانک کارآفرین از پنجم مردادماه می باشد لغایت شانزدهم و زمان برگزاری آزمون هم ۱۳۹۸/۵/۲۵ است. ۱۳۹۸/۵/۲۳ زمان دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون و داوطلبان جهت کسب اطلاعات کاملتر می توانند به سایت بانک کارآفرین هم مراجعه نمایند.


بانک کارآفرین

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی