2023/10/06

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک کشاورزی (اعلام نتایج آزمون بانک کشاورزی ۱۳۹۲)

این نوشتار از وب سایت تاپ سوال به آخرین اخبار و اطلاعیه های استخدام بانک کشاورزی اختصاص دارد که متقاضیان می توانند از همین جا آزمون های استخدامی بانک کشاورزی را رصد نمایند. علاوه بر دسترسی به اخبارهای استخدامی بانک کشاورزی می توانید از بسته سوالات آزمون استخدامی این بانک هم که تاپ سوال آن را تدارک دیده است استفاده نمایید که حاوی منابع مهم می باشد.

منابع آزمون استخدامی بانک کشاورزی / کامل و جامع

منظور از کامل و جامع بودن مجموعه سوالات استخدامی بانک کشاورزی این است که برای هر رشته تخصصی که منابع معرفی می شود داوطلبان می توانند در این مجموعه ملاحضه نمایند. تمامی مجموعه های مطالعاتی منتشر شده برای داوطلبان با برگزاری آزمون های استخدامی جدید بروز می گردند و داوطلبان می توانند تجربه خوبی با این منابع داشته باشند.


استخدام بانک کشاورزی (سال ۱۳۹۲)

۲ آبان ۱۳۹۲ – نتایج آزمون استخدام بانک کشاورزی سال ۱۳۹۲ اعلام گردید

داوطلبانی که در آزمون استخدام بانک کشاورزی سال ۱۳۹۲ شرکت نموده اید نتایج مربوطه به این آزمون اعلام شده است.


اردیبهشت ۱۳۹۲ – استخدام بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۲

بانک کشاورزی از طریق برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه، نیروهای مورد نظر خود را در مقطع تحصیلی کارشناسی براساس مقرارت استخدامی پذیرش می نماید. رشته های تحصیلی در نظر گرفته شده برای این مقطع تحصیلی مهندسی کشاورزی (کلیه گرایشها) ، حسابداری ، حسابرسی ، علوم بانکی و بانکداری ، رایانه (نرم افزار، سخت افزار، برنامه نویسی) و IT ، حقوق ، آمار ، علوم اقتصادی (کشاورزی، نظری، بازرگانی) ، مدیریت (صنعتی، کارآفرینی، امور بانکی، بازرگانی، مالی، دولتی، بیمه) زبان انگلیسی ، ریاضی می باشد.

متقاضیان جهت ثبت نام در آزمون استخدام بانک کشاورزی می توانند به وب سایت agri-bank.com مراجعه و اطلاعات لازم را تکمیل نمایند.

بازه زمانی ثبت نام این آزمون : ۱۳۹۲/۲/۷ لغایت ۱۳۹۲/۲/۱۶

منابع امتحانی آزمون در دو بخش عمومی و تخصصی بدین شرح است :

بخش عمومی دروس معارف اسلامی ، زبان انگلیسی عمومی ، فن آوری اطلاعات ، ریاضی و آمار مقدماتی ، زبان وادبیات فارسی ، اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی می باشد و بخش تخصصی رشته های حقوق ، حسابرسی ، رایانه و IT ، آمار و ریاضی کاربردی ، زبان انگلیسی ، حقوق ، کشاورزی ، حسابداری سوالات تخصصی رشته های مربوطه و رشته های مدیریت ، علوم بانکی و بانکداری علوم اقتصادی سوالات تخصصی میان رشته ای بعنوان مواد آزمون به حساب می آیند.


بانک کشاورزی

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی