2019/12/19

امتیاز : / 5. رای :

استخدام بانک گردشگری (اطلاعیه پذیرش نیروی جدید در آبانماه ۹۸)

داوطلبان و متقاضیان استخدام در بانک گردشگری از این به بعد می توانند با مراجعه به صفحه اخبار استخدام بانک گردشگری وبگاه تاپ سوال از جدیدترین و آخرین اخبار و فراخوان های مربوط به این بانک جهت جذب نیرو مطلع گردند تا به محض انتشار خبری در این رابطه و واجد شرایط بودن نیز، خود را آماده رقابت با داوطلبان نمایند. تاپ سوال همیشه اخبار مربوط به استخدام تمام بانک های کشور را مورد بررسی و اطلاع رسانی قرار می دهد.

همانطور که این دست اخبار استخدامی را خدمت مخاطبان و داوطلبان عرض می داریم در بخش منابع مطالعاتی داوطلبان هم بصورت ویژه تلاش داریم که برای همین بانک گردشگری یکی از بروزترین منابع مطالعاتی به نام مجموعه سوالات استخدامی بانک گردشگری را در سطح کشور تولید و منتشر نموده ایم که تمام منابع لازم در بخش های عمومی و تخصصی آزمون های مربوط به بانک گردشگری را در دستور کار خود دارد.


آبانماه ۹۸ – استخدام بانک گردشگری

بانک گردشگری از افراد واجد شرایط در زمینه فناوری اطلاعات به جهت جذب نیروی مورد نیاز خود مصاحبه به عمل می آورد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات کاملتر و همین طور نام نویسی باید به سایت بانک گردشگری مراجعه نمایند.


شهریور ۹۶ – بانک گردشگری استخدام می نماید / متصدی امور بانکی

بانک گردشگری در شهریور سال ۹۶ اطلاعیه صادر کرده است و می خواهد با برگزاری آزمون و مصاحبه نیروی مورد نیاز خود را در رشته متصدی امور بانکی جذب نماید. فارغ التحصیلان رشته های حسابداری، مهندسی رایانه، حقوق، مدیریت، آمار، اقتصاد، مهندسی صنایع، بانکداری و امور بانکی و ریاضی شهرهای سنندج، اصفهان، تهران، ساری، قشم، کرج و شیراز می توانند در این آزمون استخدام بانک گردشگری شرکت نمایند.

از بیست و پنجم لغایت سی و یکم شهریورماه داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام خود در سایت بانک اقدام نمایند و آزمون هم در تاریخ چهاردهم مهرماه سال ۹۶ برگزار می شود.


بانک گردشگری

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی