2019/11/16

امتیاز : / 5. رای :

استخدام با کمک شبکه های اجتماعی (ارتباط شبکه ها با روند استخدام)

در خدمت مخاطبان خود در بخش مقالات آموزشی هستیم و توجه ها را به یکی از دیگر مقالات این بخش که در رابطه با استخدام می باشد جلب می نماییم، این مقاله به موضوع مهمی که با روند استخدام افراد مرتبط است پرداخته و با عنوانی چون استخدام با کمک شبکه های اجتماعی نکات لازم را به کارجویان گوشزد خواهد نمود، از نقش آفرینی شبکه های اجتماعی در روند جذب و استخدام افراد نمی توان چشم پوشید و واجب دانستیم نکات و راهنمایی های لازم را در این زمینه بیان داریم و پاسخگوی سوال مهم چگونه با کمک شبکه های اجتماعی استخدام شویم؟ خواهیم بود.

شبکه اجتماعی فرد کارجو می تواند کارفرمایانی را جذب خود نماید که نیروی کار خود را از این حوزه پذیرش دارند، فعالیت در شبکه های اجتماعی حتی باعث رشد و پیشرفت شغلی هم خواهد شد. طبق آمارهای منتشر شده از سایت های سرشناس بیش از ۶۰% کارفرمایان جهت یافتن نیروی انسانی مورد نیاز خود از طریق شبکه های اجتماعی اقدام می نمایند. سازمان و شرکت ها از طریق شبکه های اجتماعی متقاضیانی را دنبال می کنند که از بقیه مستعدتر هستند که در صفحات مربوط توانمندی و مهارت های لحاظ شده افراد را زیر ذره بین گذاشته و بر مبنای معیار خودشان بر می گزینند و برخی از متقاضیان هم در صفحه شبکه اجتماعی خود رزومه شغلی را جهت نمایش به کارفرمایان قرار می دهند که می تواند نتیجه ساز باشد.

استخدام با کمک شبکه های اجتماعی

همانطور که موضوع شبکه های اجتماعی برای کارجویان حائز اهمیت است برای سازمان و شرکت ها هم می تواند مهم باشد که استخدام براساس شناخت قبلی می تواند باعث گردد خروجی موفقیت آمیزی با کمک وی و دیگر نفرات برای شرکت رقم بخورد، نتایج بدست آمده از این موضوع می گوید نفراتی قصد ماندگاری طولانی مدت در شرکت را دارند که از طریق شبکه اجتماعی در آنجا استخدام شدند.

یکی از نکته های بسیار مهم در حوزه شبکه های اجتماعی جهت معرفی کامل خود به استخدام کنندگان استفاده از رزومه بصورت آنلاین می باشد که استفاده از این موضوع خود نیز بیانگر به روز بودن شخص متقاضی کار به کارفرما می باشد و کارجویانی که چندان اهمیتی برای این نکته مهم قائل نمی شوند نتیجه ای چون دعوت نشدن به فرآیند استخدام و پذیرش را تجربه خواهند نمود، بنابراین رزومه نویسی آنلاین را فراموش نکنید و آن را در صفحه شبکه اجتماعی خود که در معرض دید استخدام کنندگان بسیار زیادی قرار خواهد گرفت قرار دهید.

نکاتی که برای استخدام کنندگان در شبکه های اجتماعی متقاضیان فرصت های شغلی اهمیت دارد که با دانستن آنها سعی نمایید شرایط را بهبود ببخشید تا نظر کارفرمای فرصت شغلی مورد نظر را جلب نمایید:

  • مهارت و توانایی کارجو برای فرصت شغلی مورد نظر مناسب می باشد؟
  • رزومه اطلاعات شغلی کارجو بصورت آنلاین طراحی شده است؟
  • چه دیدگاه هایی را کاربران نسبت به شما به ثبت رسانده اند؟
  • و هر نکته ای که شما را از فرصت شغلی مورد نظر دور نماید.

شبکه های اجتماعی فرصت های شغلی خوب و زیادی را برای متقاضی ایجاد می نمایند و برعکس اگر عملکرد نامناسبی داشته باشید به قیمت از بین رفتن فرصت شغلی می تواند تمام گردد، بنابراین مطالب و اطلاعات مختص فرصت های شغلی را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید تا استخدام کنندگان زیادی به صفحه شبکه های اجتماعی شما مراجعه داشته باشند.

وبگاه تاپ سوال همیشه در حوزه استخدام متقاضیان عناوین شغلی از جهات مختلف خدمت رسانی داشته است و تجربیات خود را با انتشار مقالاتی همچون استخدام با کمک شبکه های اجتماعی در اختیار کارجویان فرصت های شغلی جهت موفقیت فرآیند استخدام قرار می دهد و مقاله استخدام با کمک شبکه های اجتماعی قطعا برای آن دست از داوطلبان عناوین شغلی که بدون آزمون جذب دارند و براساس رزومه پذیرش به عمل می آورند مناسب می باشد و امیدواریم وبگاه تاپ سوال به این سوال کارجویان که چگونه با کمک شبکه های اجتماعی استخدام شویم؟ پاسخ های مناسبی داده باشد.

اطلاع از آخرین اخبار استخدامی ، محصولات آموزشی و ...
کانال تلگرام تاپ سوال
دیگر بسته های آموزشی